Mircea Bravo, plătit cu 50.000 de euro de Primărie ca să facă un clip de promovare. Nici șeicii din Dubai nu plătesc așa bine


Mircea Bravo filmează la Alba Iulia un clip de promovare, pentru care este plătit regește. Nici șeicii din Dubai nu plătesc așa bine. Primăria o face pentru că banii vin dintr-o finanțare europeană.

Mircea Bravo urmează să primească din partea Primăriei Alba Iulia suma de 50.000 de euro pentru această prestație. Banii sunt din partea Primăriei Europene, printr-un proiect câștigat la jumătatea anului 2022 de către administrația locală.

Video-ul va fi promovat de către vlogger pe rețelele sale de social media (Youtube, Facebook, Tik Tok, Instagram) pentru a asigura o vizibilitate națională a proiectului și atingerea obiectivelor propuse”, se arată într-un document postat pe pagina de internet a instituției.

Cunoscutul vlogger, cunoscut publicului larg sub numele de Mircea Bravo, se va afla în weekend la Alba Iulia, împreună cu echipa sa (din care nu lipsește ”Bunica”), pentru a promova proiectele finanțate de Uniunea Europeană prin politica de coeziune și implementate la nivel local.Proiectul GROW a început la data de 01.10.2022 și are o durată de 12 luni, fiind implementat de către Municipiul Alba Iulia în parteneriat cu Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării (UEFISCDI) din cadrul Ministerului Educației Naționale. Acest program își propune să crească gradul de informare și conștientizare privind beneficiile și rezultatele proiectelor implementate prin fonduri europene, la nivel regional, în toate țările Uniunii Europene”, au mai susținut reprezentanții primăriei.

Ce trebuie să facă Mircea Bravo

Obiectivul este ”realizarea unui video în Alba Iulia cu un vlogger pentru promovarea proiectelor finanțate de Uniunea Europeană prin politica de coeziune și implementate la nivel local (reabilitarea Cetății Alba Carolina, măsuri de eficientă energetică la nivelul Centrului de zi pentru vârstnici, Liceului Sportiv, clădirilor rezidențiale reabilitate, precum și cadre cu viitoarele autobuzele electrice etc”.

Ulterior, vor avea loc: postare video pe pagina de Youtube și Facebook a vloggerului; postare pe contul de Tik Tok al vloggerului; postare pe contul de Instagram al vloggerului, dar și participarea la diverse evenimente desfășurate în Alba Iulia, de comun acord cu autoritatea contractantă, și promovarea orașului prin crearea și publicarea de conținut video, au precizat reprezentații instituției.

Cu 50.000 de euro, Primăria Alba Iulia putea promova orașul în principalele ziare din Ardeal timp de câteva luni, cu advertoriale și bannere.

Comentarii Facebook