Divertisment

Cei de la TOMORROWLAND sunt, probabil, invidioși pe Untold. Ce reguli DRACONICE trebuie să respecte

  
  



 

Organizatorii festivalului TOMORROWLAND au explicat ce reguli draconice trebuie să respecte pentru a putea ține deschis festivalul.

 

Primarul Emil Boc a spus, zilele trecute, că el nu crede că la TOMORROWLAND muzica se termină la ora 1.00, afirmând că este sigur o ”gogoriță”. Un bărbat din Mureș i-a contactat pe organizatorii TOMORROWLAND și spune că Emil Boc ”a bătut cîmpii”. 

 

Dan Masca a verificat ce reguli respecta organizatorii Festivalului TOMORROWLAND din localitatea belgiana Antwerp dupa ce Emil Boc a catalogat informatia ca festivalul se incheie la ora 1 drept ”o gogorita”. 

 

El le-a scris organizatorilor Festivalului TOMORROWLAND care i-au confirmat informatia de pe site-ul oficial, si anume ca programul incepe la ora 12.00 în fiecare zi și se termină vinerea și sâmbăta la ora 1.00 noaptea, iar duminica la ora 24.00. La Cluj, concertele UNTOLD au tinut si pana la 8 dimineata. Ca regula care nu se negociaza, DJ-ilor TOMORROWLAND nu li se permite sa treaca cu nivelul sunetului peste 102 DB, iar DJ-ii nu au voie prin contract să intervină asupra sunetului. La Cluj, nu stim sa fi existat restrictii de acest tip.

 

Organizatorii TOMORROWLAND platesc un pret extrem de piperat pentru inchirierea unui parc din Antwerp, 630 000m de euro fara TVA pentru doua weekenduri si 395 000 de euro pentru unul. La Cluj, anul trecut organizatorii Untold au platit potrivit presei undeva la 34.000 de lei ( 7.500 de euro) pentru inchirierea parcului. Emil Boc a pretins recent in emisiunea de la Realitatea FM Cluj ca nu stie exact la ce pret a fost inchiriat parcul anul acesta, insa a lansat speculatia ca ar putea fi mai mare decat anul trecut (pretul a fost stabilit de catre Consiliul Local, for a carui majoritate este controlata de primar), scrie Buzznews.ro

 

In Antwerp, Belgia, firma organizatoare s-a obligat sa investeasca 8,5 milioane de euro in parc pana in anul 2033, iar la Cluj organizatorii Untold repara doar stricaciunile. Iarba din Parcul Central al Clujului, potivit lui Emil Boc, este replantata "si pe cheltuiala organizatorului". Nici vorba de bani pentru modernizarea parcului, pe modelul TOMORROWLAND, desi incasarile Untold au fost foarte bune. 

 

Primarul Emil Boc susține că Untold a adus foarte mulți bani la Cluj, mai mulți ca prima ediție, când orașul a atras 20 de milioane de euro. Cu toate acestea nu a putut oferi încă vreo cifră.

 

Legat de reclamațiile privind muzica dată la maxim până la ora 8.00, Emil Boc a spus că: ”Nu sunt organizator de eveniment ca să pot pronunța”, a spus Boc. Citiți mai jos toată declarația.

 

Emil Boc nu crede că la Tomorrowland muzica s-a oprit la 1.00 noaptea: ”Trebuie verificat. E o gogoriță”

Stiri de Cluj 600x90px.jpg
10-8-2017, 13:08
10256 vizualizări
130 comentarii
piti11-8-2017, 16:59
ma mir ca-l mai rabda adevaratii clujeni pe gunoiul asta de muc cel mic
Rachiti11-8-2017, 17:02
nu te cunosc,dar,cita dreptate ai
Rachitele12-8-2017, 11:31
Boc e din Rachitele, pentru el Untold e un fel de discoteca la caminul cultural.
Fantoma lui Nicu11-8-2017, 12:42
O noua davada ca RO si CJ sind la capatul de jos al civilizatiei und grija pentru om si natura nu prea are valoare
O noua davada..11-8-2017, 17:06
..ca esti un idiot ;=)

Ce are grija pt natura cu un Festival din Cluj, Romania ?

De aia se topeste Antarctica si Groenlanda ?
unguru bulan11-8-2017, 17:24
ioooi se schimba clima de la Untold mno vedeti
Bogu12-8-2017, 7:49
TOMORROWLAND este un festival care se tine in mai multe tari din lume, nu numai in Belgia.
@Bogu12-8-2017, 18:06
ashe-i ma, se beshesc festivalierii in aer liber ca-s prea multi si se schimba clima

ia daca e si in multiple puncte strategice de pe Glob . . .
mario11-8-2017, 10:30
S-a demonstrat inca odata ca Dl BOC vorbeste in necunostinta de cauza.
Orasul din Belgia este un oras european care-si respecta cetatenii, insa nu aceleasi lucru se poate spune despre Cluj-Napoca.
In continuare cetatenii din zona sunt sfidati iar festivalul se va organiza tot acolo si cu siguranta la acelasi nivel de zgomot si deranj.
Legat de inchirierea spatiilor publice, sumele mi se par derizorii. Adica parcul cental a fost inchiriat la pret de un butic, la fel si celelalte.
Moc an11-8-2017, 6:47
Paine si circ, asta doresc prostanacii si apoi 'ioi ce buunn iii Boocc". Din pacate cu tot Silicon Valley, smarth city, multiculturalism, 2 Opere si Teatre Nationale, Orasul comoara si alte butaforii, se vede clar nivelul de civilizatie extrem de coborat, nu doar la untoldisti ci si la cei mai in varsta. Daca acest Boc este votat intr-un asemenea procent e clar, cei ce comentati impotriva sa nu va asteptati la replici elegante, poate voi mai aveti un pic de minte impacheteta cu un pic de educatie, asa ca? Mocanul va continua acest tambalau , deja a pierdut si controlul ratiunii, se crede un mare iubit de clujeni, adoratul, unicul, cel ce da , cel ce face, nu precupeteste, etc, parca mai era unul. Din pacate asta e situatia, poate ceva DNA mai activ si scormonitor l-ar pune la locul potrivit. Si va veni si asta, mai tarziu, mai devreme, Dumnezeu stie cat ne mai chinuie.
mario11-8-2017, 10:37
DNA e cu el, n-are cum.
razvan11-8-2017, 12:26
Nea boc a fost votat de un procent mic din clujeni...pe de alta cand nu ai concurenta serioasa, asta e. Plus ca se practica si noncombatul la cluj
SILE isi da cu parerea:))11-8-2017, 17:14
SILE,tot Boc va fi reales primar, se pare ca n u mai apuci tu altul aici la Cluj:))
@SILE11-8-2017, 17:45
razi ca proasta in ciocan,desi stai mereu sub curul lui Boc:))
GELU11-8-2017, 0:16
DAN IA MAI DU -TE TU SI -N P IZDA MA TII !!
@GELU11-8-2017, 6:09
bravoo,votant Boc,participant la untoldeala,ma bucur ca va vede lumea adevarata fata!
Emil Boc11-8-2017, 6:14
multumesc domnule Gelu,sunteti printre tinerii care dau dau o lecţie României!Va multumesc!
oana11-8-2017, 17:10
dan e un bosgor, dar si- o luat nick romanesc
@oana11-8-2017, 17:46
oana e barbat,dar dupa ce l-a patruns Boc,a devenit barbat cu p****
Razvan14-8-2017, 7:40
Dan Masca e patronul unei importante firme IT din Targu Mures...
Voi ati fi fost in stare sa obtineti informatiile ?
poov10-8-2017, 22:49
eu din cate stiu, Tomorrowland e organizat in Belgia, nu in tara sclavilor.... deci e ceva normal.
onisor10-8-2017, 22:31
sa va f...ut in gura pe toti care laudati untold-ul. spitalul ala de urgenta se degradeaza de zece ani si pe panarama asta pitic il doare-n c...ur. dar la un c...acat de festival nu mai incetam cu laudele. bun bah a fost untold, s-a terminat. mai incetati drequ cu impresiile si reveniti la realitate.
cine sint criticii 10-8-2017, 23:01
exprimare de puscarias, drojdia societatii :)
unul ca tine 'critica' untoldul?
@cine11-8-2017, 0:06
este mic copil pe langa asd :)
Criculae10-8-2017, 21:20
Bai, ce ofticati sunt drogatii.
Uita-te la ei ce lung scriu.
Nici nu am rabdare sa citesc
Eu stiu ce ne-a zis popa la biserica: astia cu untoldu' sunt drogati satanisti.
dan10-8-2017, 21:22
pfaiaiaiaiai ! Nu te cunosc dar ce mare dreptate ai !
Cristian10-8-2017, 21:23
nesimtitule,si ce daca sunt drogat?ai o problema cu asta?
serban HUIDU10-8-2017, 21:26
rusinica rusinica minciunica minciunica rusinica rusinica auleu eu sint un Criminal
P.r.10-8-2017, 21:16
la acest articol.userul Cristian a postat toate comentariile kilometrice si sunt ff.multe,rusinica
asd(repostare)10-8-2017, 21:20
;=))) ;=)))))
dane, faci sex in grup aici cu toti cititorii ! Ai aceleasi replici pe la toti, te recunosc oamenii de la o posta, nu te vezi cum faci sex in grup, o iei si sus si jos si te faci capra pe la toti comentatorii, tu, unul singur. . . ? Vai de gozul tau .. ;=))))
@dsa10-8-2017, 21:22
se vede ca ai luat-o la pupu de cand erai mic,de asta tot vb de gaoz,de 3 zile o i-au la pupu drogatii care posteaza pe acest site iar luni a luat-o si stapanul lor Boc,a fost prins cu minciunica,cu "gogoritza":)))
o i-au la pupu ?10-8-2017, 23:22
dan , săracule, - ești un ANALFABET
@o iei la pupu10-8-2017, 23:41
tu vb de saracie?ai primit bani de la ma-ta pt untold iar acum dupa circ te-ai intors inapoi in realitatea ta crunta,tot somer ai ramas
o i-au la pupu ??10-8-2017, 23:48
dan , ai grijă , săracule, corect se scrie: o i-ei la pupu !!
@o11-8-2017, 0:08
tu stii cum se scrie si mai ales cum se face:))
o 'i-au' la pupu ??11-8-2017, 0:16
dan , ești un ANALFABET , bă sărăcie:))
@o11-8-2017, 7:10
dada,repeta de mai multe ori ca o iei:))
ps: user IP "dan"-se vede ca esti prost,IP este alcatuit din cifre,dan poate fi doar un nume de profil de aici,prostule,
N.r.10-8-2017, 21:07
La acest articol, user IP ,,dan" are deocamdată 29 replici, pînă acum.
@N.r10-8-2017, 21:27
minti precum securistii,de la psd ti se trage #casecuristii
N.r.10-8-2017, 21:46
Într-adevăr, user IP ,,dan", acum aveţi 44 postări.
@N.r.10-8-2017, 23:06
userul Cristian si asd au in total 90 de postari.
N.r.10-8-2017, 23:14
Nu. Nu au. În schimb, user IP ,,dan", aţi ajuns la 53 postări.
@N,r,10-8-2017, 23:39
userul Cristian si asd au deja 110 postari.
dan10-8-2017, 21:01
postacii lui BOc au intrat in transa,au primit ordine sa posteze comentarii cat mai lungi,poate poate reusesc ceva,doar ca articolul e clar si fara echivoc,mi-e mila de voi postacilor.
postac10-8-2017, 21:07
Da de ce postacii lui boc si nu postacii Untoldului, sau a lui Buta, ca nu posteaza sa sustina primaria sau primarul (chiar se pisa pe el, na) ci sa sustina ca la Untold n-au fost drogatii si pisatii si trogloditii care spun postacii lui alexa ca au fost!
@postac10-8-2017, 21:20
Boc le-a dat voie sa organizeze paranghelia,pestele de la cap se impute; Alexa a luat 2% la ultimele alegeri,ce plm tot Alexa in sus,in jos,,incercati sa deviati de la subiect punandu-i pe altii intr-o lumina proasta,#casecuristii
Ce drogati10-8-2017, 20:57
Ce drogati ma... impresiile unui reporter din Bucuresti prezent la untold:

S-a dus şi ediţia asta de Untold, a fost o experienţă foarte tare, mult peste aşteptările mele. Am plecat la un festival de muzică electronică şi m-am întors cu o mulţime de poveşti şi amintiri. A fost cu adevărat memorabil, Untold intră fix lângă Peninsula 2009, poate chiar îl depăşeşte prin anvergură şi vibe. Nu credeam că o să zic asta, eram convins înainte de plecare că nimic nu poate să detroneze cea mai tare experienţă de festival pe care am trăit-o în România până acum.

Impresii despre festival

Super curat, super civilizat totul. Am văzut doar vreo 2 conflicte, şi alea pe la zona VIP, în rest oamenii erau foarte politicoşi unii cu ceilalţi.
N-am văzut adolescenţi beţi sau drogaţi. Asta a fost o surpriză plăcută. Chiar dacă nu se dau băuturi alcoolice minorilor, la genul ăsta de evenimente fiecare are câte un prieten care face rost de alcool. Eh, aici nu prea era cazul. Poate că au fost minori care au mai prins câte o bere, dar n-am văzut pe nimeni zăcând într-un şanţ. Thumbs up!
Multă poliţie şi jandarmerie. Extrem de multă. Din loc în loc vedeai patrule de câte 2 persoane care se plimbau casual prin parc. A fost bine, cred că a oprit din start multe conflicte.
Extrem de multe opţiuni de mâncare. Exceptând prima zi, când s-a stat la cozi pentru că toţi au venit cu foamea mare pe la 20-21, lucrurile au mers foarte rapid.
După primele 2 seri m-am obişnuit cu atâta lume adunată la un loc şi nu mi s-a mai părut copleşitor când 80.000 de oameni s-au strâns la Cluj Arena pentru Armin.
N-am descoperit nicio problemă de organizare, nicio chestie la care să zic "uite, aici puteau şi ei să facă mai bine”. Singura îmbunătăţire ar fi legată de aplicaţia de mobil, care ar trebui să salveze programul pe local, astfel încât să nu mai stai mereu să încarci de pe net, mai ales că au fost probleme pe alocuri.
Sandvişul Pork'n'Pită al lui Adi Hădean a fost excepţional. N-am mai mâncat niciodată ceva cu un gust atât de bine echilibrat. Şi când te uitai la el avea doar nişte carne şi o pastă verzuie care ţinea loc şi de salată, şi de castraveţi şi de orice alt ingredient.
Despre activările mişto de acolo şi alte câteva poveşti într-o postare viitoare.
pt gogu @ 16:4210-8-2017, 20:47
Gogule zici ca de aia apar in poze doar tineri frumosi ca drogangii n-au fost filmati de cei de la Untold. Poi chiar asa, de ce nu am vazut nicio poza si niciun film din care sa reiasa teoria asta a haterilor cum ca la untold au fost numai drogati si pisati in schimb am vazut mii de poze si filme care arata oameni frumosi curati, civilizati, luminosi, pozitivi?

Bun, sa zicem ca aia de la facebookul oficial al untoldului au ales pozele, dar nemultumitii, daca sunt atat de multi astia de semneaza petitii, vor mutarea, interzicerea, lupta impotriva untoldului, cum de nu au postat, publicat poze, filme cu oamenii de la untold borand, pisandu-se injectandu-se, tragand pe nas?

La 100.000 de oameni pe zi am vazut doar doua incidente, ala batut de 3 putzoi mitici, da dupa ce recunoaste ca si el s-a impis inapoi in ei, ca no, si el e cocos, si aia doi de faceau sex in tribuna. Atat, doua incidente de care sa te poti lua la un trafic cumulat de 350 de mii de oameni?!?

Unde sunt pozele cu drogatii si pisatii, cu distrugerile ramase in urma? Ca la meciuri, dau foc la scaune in tribune, rup si arunca cu scaunele, se pisa si se caca direct in tribune, injura in cor ca la un ritual portarul sa s.uga pu.la, da aia nu conteaza?

Vreau sa vad si eu cum arata drogatii de la Untold, poate posteaza cineva poze si pune un link aici. Imposibil ca din miile de deranjati si oripilati care ne tot fac drogati pe toti cei care am fost la festival si care semneaza petitia aia, sa nu aiba unul macar o dovada foto video a cat de naspa aratau drogatii care au cotropit clujul.
@10-8-2017, 20:54
esti alta sluga de-al lui Boc sau esti cel de mai jos,am pierdut numaratoarea:)
@#10-8-2017, 20:55
Ce are boc cu drogatii?
@10-8-2017, 21:11
:)))))))))))))))))) e retorica intrebarea,deci n-ai cum sa intrebi asa ceva,e ca si cum ai intreba ce are Dragnea cu furtul:))
Criculae10-8-2017, 20:01
Mi s-ar parea normal ca festivalul sa plateasca o chirie modica pe parcul ocupat. Ceva gen 1eur/mp/zi. Asa s-ar putea cuantifica banii adusi in Cluj, nu povesti de genul au venit o multime de oameni care au cheltuit o gramada de bani, estimam 20 de milioane.
La chiria amintita ar fi 130 000 de euro pe zi. Deci bilete mai scumpe cu 1.5euro/zi. O suma de nimic pentru asa un spectacol.
gaby10-8-2017, 20:00
huo Boc,huo Alexa NU(ca nu e la conducere si sigur nu mai candideaza),huo Untold in Parcul Central,huoo drogati.
Dan Daniel10-8-2017, 19:51
Huooo Boc, Houooo Alexa, Huooo Tise, Huooo Dragnea, Huuuo, Basescu, Huuoo Kelemen Hunor, Huooo orice politician. Huooo Pomohaci, Huooo BOR, Huooo drogati, Huooo alcoolici.

Bravo Untold, Bravo Electric Castle. Bravo Festivalul George Enescu, Bravo TIFF, Bravo Jazz In the Parc,

Asa e bine? Acuma pot sa spun ca albul e alb, sau pare tot ca albul e negru si ca sunt platit ca postac a lui Boc? Si si postarea e mai scurta?
Da la Alexa pe site tot nu poti posta nimic daca nu esti anti Boc, anti Untold sau nu-i dai dreptate. Cum e mai bine oare?
@10-8-2017, 20:02
pe profilul lui Boc ai bloc daca postezi de cateva ori impotriva lui,lingaule
@@10-8-2017, 20:06
Poi ma pis si pe el, n-ai inteles? Da nu ma face tu pe mine lingau cat timp pe mine ma doare fix in c.ur de ambii,
@10-8-2017, 20:18
si pe cine intereseaza unde si ce te doare?! articolul e despre altceva,despre cum se poate organiza un festival astfel incat sa nu deranjezi pe nimeni,despre minciuna(gogoritza) lui Boc,etc. pana nu demult hipsterii+Boc comparau untold cu tomorrowland,se comparau ei insisi cu europenii, acum ca nu mai ajuta comparatia,se delimiteaza,e si normal,belgienii au bun simt, taranul de Rachitzele cum s-a vazut cu voturile in sac, s-a urcat ca scroafa in cap si pune discutia in stil comunist,minoritate vs majoritate si dezbina,exact cum face Ciuma Rosie.
@#@10-8-2017, 20:29
Daca tu imi arati un singur eveniment organizat in Cluj in ultimii 10 ani care sa nu fi deranjat pe nimeni, esti cel mai tare.
Absolut orice se face, hop si gloata de gica contra atat aia de profesie cat si cei amatori au subiect de macinat.
@10-8-2017, 20:50
toate in afara de Untold,restul pana la 11,12 cel tarziu se sting,de tot,plm ce panica e in voi mah,o dati in stanga,in dreapta,tot deformati realitatea,niste minti bolnave.
@#10-8-2017, 21:04
Poi da ba da lumea e "deranjata" si cand se fac activitatile de 1 iunie intre orele 10-18. Ca copiii aia de ce fac atata galagie, cand ei vor sa-si doarma somnul de dupa amiaza...
@10-8-2017, 21:13
nu mai continui,esti caz pierdut,inca esti sub influenta halucinogenelor; ,daca afara ploua,voi si Boc spuneti: e o gogoritza,trebuie verificat.
razvan11-8-2017, 12:30
1 iunie, copii care dorm? Voi sunteti lucizi la cap? E vorba de muzica de dupa masa pana a doua zi la 8 dimineata pe cateva zile...Schimbati legile si gata...e 100 % legal festivalu. Pana atunci tot incalcare a legii e...
asd10-8-2017, 19:25
PT @ha ha
dane, iarăși ești pe etnobotanice, tu ai fost penetrat multiplu la găhuază în copilărie, mă ..
dsa10-8-2017, 19:46
iar vb de experientele tale personale din copilarie?nu intereseaza pe nimeni
asd10-8-2017, 20:57
;=))) Da' ce, eu fac sex in grup aici cu toti cititorii ? Ai aceleasi replici pe la toti, te recunosc oamenii de la o posta, nu te vezi cum faci sex in grup, o iei si sus si jos si te faci capra pe la toti comentatorii, tu, unul singur. . . ? Vai de gozul tau .. ;=))))
@asd10-8-2017, 21:25
nu te mai da virgina,pai tu postezi peste tot aici mah de 3 zile,ai deja gaozul facut pasarica:)))
Dan Daniel10-8-2017, 17:40
Manipularea lui Alexa preluata de toate siturile de stiri, ii raspund aici, ca la el pe site, ce nu-i convine nu apare la "dialogul deschis" cu cititorii. Halal candidat de primar care pune pumnul in gura si cenzureaza ca in comunism.

La Tomorrowland incasarile raportate intr-un weekend sunt astea: €56.087.000, si cei 395 000 de euro inchirierea parcului eprezinta conform contractului un anumit procent din incasari, de aceea se ajunge la o astfel de suma.

Ce nu scrie domnul Alexa, este ca atat autoritatile locale cat si guvernul au sprijinit si finantat festivalul cu importante fonduri nerambursabile, ajutandu-l sa creasca de la an la an, in ideea ca este un eveniment de importanta mondiala major, si ca banii oricum se vor reintoarce in economia tarii, Si s-au intors, cam 80.000.000 de euro pe an si paproape dublu in anii cu cate doua weekenduri!

Ce uita domnul Alexa este ca in ipocrizia sa azi publica un articol in care spune asa :"„Nu poate cineva să vină să confiște un spațiu public pentru a organiza o petrecere!” cu alte cuvinte ca e ilegal sa faci un festival intr-un parc public, apoi publica stirea in care ne da exemplu de bune practici Tomorrowlandul si vezi-doamne ce chirie mare platesc aia PENTRU PARC, si ce putin plateste Untoldul PENTRU PARC. Poi cum domnule Alexa, ca odata tipati ca e ilegal sa dai un parc pentru un eveniment privat si sa-l inchizi cetateanului neparticipant, dar dai exemplu Belgia, care face fix acelasi lucru?!?

Apoi cu investitiile, mai usor, ca la aia toate investitiile facute in parcul ala pe banii celor de la Tomorrowland sunt facute tot in interesul festivalului, la noi daca aia de la Untold ar vrea sa ridice un restaurant din beton si sticla sau niste tribune terasate ca alea din Belgia in perimetrul parcului, pe banii lor, vazuta ca o investitie "in parc" similara celei din Antwerp, ati tipa de mama focului ca e ilegal!

Asa ca mai usor cu comparatiile fortate, sau din care extrageti doar ce va convine dvs.

Va rog sa trimiteti o adresa dvs sau consilierul ala de la Mures care nu mai poate el de grija Clujului si Untoldului, prin care sa cereti si sumele primite ca subventie in fiecare an de Tomorrowland din partea municipalitatii si guvernului, si sa cereti si un raport cu privire la sumele ramase de pe urma festivalului in economia locala, nationala, si sa intrebati daca este sau nu benefic un astfel de festival pentru comunitatea locala si cum s-a resimtit concret in economia locala impactul financiar an de an de cand exista festivalul.

Cu alte cuvinte e benefic sau nu sa ai "toti drogatii" globului pamantesc adunati la un loc sa sparga bani in timp ce se distreaza?
@10-8-2017, 18:02
asta e tactica pt acest articol?postari cat mai lungi si sa spunem ca albul e negru?:))) nu suntem toti drogati,hipsteri si someri ca voi,unii mai si lucreaza,sa va fie clar!
Cristian, pentru @10-8-2017, 18:24


dan -jegul de postac- se baga si el iar cu a nspea postare :))
dan, ce primar bun este Boc Emil, ca va lasa pe toate scursorile sa luati excrementele in care traiti zi de zi si sa le aruncati in el...
si stii de ce va lasa? deoarece il doare fix in fund de cei ca tine, niste scursori frustrate, pentru ca si la urmatoarele Alegeri, Clujul voteaza tot cu el.
@Cristian10-8-2017, 18:33
Cristiana,posteaza toate aceste comentarii kilometrice,nu conteaza cate mandate prinde cel pe care il lingi in fund zi si noapte gratis sau pe tichete si dai rest,a fost si Basescu reales de 2 ori si a ramas cu un mare kk in istorie,asa va ramane si sluga lui,stai linistit,lumea isi va aminti de el si parangheliile organizate,altceva nimic..de cei care l-au lins si il vorm ai linge atatia ani nu mai zic,aia-s ultimii oameni de pe planeta:)) si pt cainele meu am respect mai mult decat pt lingaii astia ca tine.
ha ha ha10-8-2017, 18:59


Daca esti interesat de Istorie -nu mai prinzi tu asa ceva. Vei fi oale si ulcele.
mircea10-8-2017, 18:59
Foarte JUST! "Lumea isi va aminti de el si parangheliile organizate", de Cluj Arena, etc, etc, etc..., altceva chiar nimic...
@dan10-8-2017, 19:02

care comentarii kilometrice?

Dan Daniel si Cristian nu sint aceeasi persoana, bai imbecilule...
@@dan10-8-2017, 19:16
tu postezi peste tot bai,lasa vrajeala,drogatule
@ha ha10-8-2017, 19:17
super,ai aparut si tu,hahalera:)) mama omida,tu vezi in viitor faa,putza mica:)
@dan10-8-2017, 19:18

oare?..... asa sa fie? ......?.....
@dan daniel10-8-2017, 19:26
Din cate imi amintesc, era mai mult vorba de program (nu noaptea) de locatie ( nu in buricul un oras mare ca si cluj), nivelul de sonorizare care se pare ca e mai limitat acolo...Niste surse oficiale pt date, nu fii ca alexa...
Dan Daniel10-8-2017, 19:36
Nu, era vorba si este vorba numai si numai de BOC! Ba, toti astia care aveti ceva cu Untoldul, de fapt aveti cu Boc, orice nemultumit ajunge defapt sa injure piticania.
Orice postare in favoarea Untoldului, sau care incearca sa aduca argumente ca acolo nu au fost drogatii si pisatii europei ci oameni cat se poate de normali, atrage comentarii in care esti facut postacul lui Boc.
Ba, sa vi-l ia dracu pe Boc, e bine asa, daca vreau sa zic ceva de bine de festival probabil ca cu asta trebuie sa incep. Sa scriu mai intai ca ma pis pe el de primar, ca pe mine politica nu ma intereseaza cand vorbesc de un festival care mi-a placut, si ca atacurile la adresa untoldului sunt 90% canalizate pe interes politic, anti Boc. Bun, Huooo Boc si din partea mea, acuma pot sa spun si ca Alexa bate campii si cand se ca.ca pe Untold o face doar ca sa il aduca pe pitit in discutie?
@Dan Daniel10-8-2017, 19:48
esti primul care vb de Boc,aberezi,bati campii,o fi de la droguri?:)
alcoolistu10-8-2017, 17:22
antoalde din astea fumau strainii prin anii 86. asa ca mai terminati cu laudele la un rahat de adunare. nici macar festival nu se poate numi. asa ca ....hai mai luati o bere si fuga la umbra
drogatul10-8-2017, 17:14
Untold din pacate e un festival ieftin pentru oameni ieftini.
De ce credeti ca vin oameni respectivi din alte tari: acolo sunt cam limitati la destrabalare, la noi nu :)
Sandu10-8-2017, 16:49
Hai sa va dau eu un exemplu, am un vecin cam la 70 de ani care anul trecut blestema si urla ca el n-o inchis ochii 4 nopti, ca trebuie interzis sau mutat untoldul, ca cum nu se poate el plimba in parc , da de aia el e de ani de zile cu auzul in pioneze, atunci cum dracu n-a dormit de la galagie, cand ca sa vorbesti cu el trebuie sa ridici vocea sa te auda ca lumea?!?
No, anul asta i-o venit fiul cu nora si nepotul si inca o familie din Noua Zeelanda, ia ghiciti unde... la untold!
No, dintr-o data, anu asta nu l-o mai deranjat nici galagia, nici parcul confiscat, nici nu mai is toti drogati din lume aia care is la festival, numa ca sa vezi ce tii si cu omul si cat de c**** poate sa fie atunci cand are notiv sa macine si sa bata din gura, si cat de ipocrit atunci cand are el un interes.
.
mesaros10-8-2017, 17:31
SUBSCRIU
@Sandu10-8-2017, 18:00
mai postezi mult??pune mai multe randuri cu abureli:)
satan10-8-2017, 18:39
De unie ma? Noua ce? Meri ma in sanje...dora' nu crezi ca ala o fo normal...
Ai maaa..au' tu...Zeelandia!
dan10-8-2017, 16:24
untoldistii au intrat in panica,scriu zeci de randuri ca sa explici ca negru-i alb,jalnici,daca afara ploua ei si cu Boc spune la unison:"asta e gogorita,trebuie verificat":)))
andi10-8-2017, 17:36

dan , somer labar , stai toata ziua in fata calculatorului si ti- o freci !

nu te doare mina de la atita facut laba ca sa mai bati si cate 20 de postari pe la fiecare articol ?
@andiana10-8-2017, 17:58
pai vad ca tu postezi cu multe randuri pe aici,somerul esti tu cacacios mic si drogat:)
Belgia vs USA vs RO10-8-2017, 16:21
Belgia vs USA vs RO
10-8-2017, 15:25Pentru astia care ii dati cu programul de la Tomorrowland, vedeti ca ala de cand a inceput a pornit ca fiind un festival DE ZI, unde evenimentul se tine pe timpul zilei.

Ia vedeti la Ultra in Miami, festivalul nr 2 in lume ca importanta dupa Tomorrowland, cum se tine, exact ca Untoldul, pana rasare soarele, intr-un parc public cu scenele sub geamurile unor blocuri de apartamente. Numai ca acolo, localnicii danseaza in balcoane, si se bucura de sarbatoare, stiu ce inseamna pentru oras un asemenea eveniment, la noi stau in dunga si carcotesc, se opun, fac petitii ca mor de galagie si de disconfort, etc.

Apoi stimate petru care spui "respect Tomorrowland", afla ca ala e intr-o tara in care nici sa fumezi pe strada cat stai la semafor, sau pe plaja sau in parcuri nu ai voie! Nici sa-ti plimbi cainele sa se cace in parcul central nu ai voie. Si nici n se plimba pensionarii cu gratuitati nelimitate pe autobusele locale.

Chiar vrem sa urmam modelul belgian in privinta Untoldului sa se termine la ora 1, atunci sa vedem si daca celor care bombane ca nu le convine Untoldul asa cum este, le-ar conveni sa aplicam si la Cluj regulile privind fumatul, plimbatul cainilor sau gratuitatile pensionarilor pe ratuc tot dupa modelul belgian?
vasy10-8-2017, 16:39
Prietene, esti fumat? Am fost ciinele MEU in majortitatea tarilor europene, inclusiv in Turcia! (nu am fost in Portugalia si Suedia), dar aberatia pe care o sustii este extreme de departe de realitate. Unde nu ai voie cu ciinele? Pina si in magazine ai voie cu ciinele. Nu mai minti asa aiurea. Si nu ai voie sa fumezi pe strada? Tare asta.
asdf10-8-2017, 16:52
Ai fost cu cainele sa se cace in parcul central, sau cu tigara in parcurile pentru copii?
lfjgler10-8-2017, 16:59
https://ultramusicfestival.com/lineup/
citeste si plangi, aceeasi poveste ca si tomorrowland, nu mai abera...
@lfjgler10-8-2017, 18:01
Recunosc, ai dreptate, in anii trecuti tinea pana dimineata, o fi fost Alexa si pe la ei, ca vad ca acuma se termina la miezul noptii si la ei.
Rares10-8-2017, 20:52
https://ultraeurope.com/lineup/ ... Ultra Europe (Croatia), o tara mai apropiata de noi. Armin Van Buuren - 3:30AM ... se intampla si in alte locuri.
@Rares11-8-2017, 6:06
bolnavi mintali ce sunteti,acum cautati sa va justificati prin faptul ca se face si prin alte locuri,dar nivelul zgomotului nu e acelasi mai cap sec,acolo nu i se da voie pustiului cu sticku sa dea volumul cat de tare vrea muschii lui,ci are o limita clara stabilita de organizatori,aia care la noi in frunte cu primaria s-au facut pres in fata pustilor.
XYZ10-8-2017, 16:20
"In Antwerp, Belgia, firma organizatoare s-a obligat sa investeasca 8,5 milioane de euro in parc pana in anul 2033"

Pana in ce an? In Antwerp au un contract cu primaria pe termen lung, privind locatia, si nu uitati ca tot ce investesc an de an, investesc in infrastructura UTILA FESTIVALULUI, cladiri de restaurante, decoruri, alei, etc.

In Cluj cum pot sa faca cei de la Untold investitii in cladiri utile festivalului in parc, ca ar sari in sus aceiasi contestatari, apoi cum sa angajezi termene gen 2033 ca daca dispare Boc si vine Alexa primar, ala interzice Untoldul? Si atunci cum sa faci un plan pe termen lung ca in Belgia?
XYZ10-8-2017, 16:13
Organizatorii TOMORROWLAND platesc un pret extrem de piperat pentru inchirierea unui parc din Antwerp, 395 000 de euro.
Bun, dar ti vazut cat costa biletele, o bere, un suc, un hot-dog comparativ cu Untoldul?

Raportati sumele la nivelul tarii respective, ce masini de politie, ambulanta, pompoeri, autobuze, au in Belgia comparativ cu cele din CLuj, ce salariu are un politist si cati politisti raportat la nr de locuitori are Antwerpul fata de Cluj? Daca ar cumpara primaria Cluj un autobuz la pretul la care isi permite sa cumpere cea din Antweerp ar sari trei sferturi din oras in sus!

Daci sunt alti bani, e irelevanta comparatia cu chiria pentru parc, important e ca reiese ca e tot un parc public inchis muritorilor de rand pe perioada festivalului, ca si asta a fost mare motiv de scandal la Alexa.
@XYZ10-8-2017, 16:21
asa e,e irelevanta comparatia,aia au bun simt,astia-s dobitoci toti gramada
ljwdflq10-8-2017, 16:03
https://www.tomorrowland.com/en/festival/line-up/friday-28-july-2017
Asta asa ca sa o lamurim cu orele tarzii.
respect10-8-2017, 14:18
respect Tomorrowland,rusine Untold! Puie Moc!
Cristian10-8-2017, 17:39
Pentru ce rusine untold? Nu inteleg. Pentru ca aduce foarte multi bani orasului si doar cine e "idiot", ca sa citez chiar un clujean, se plange de festival?
@Cristian10-8-2017, 17:57
daca tot nu intelegi,e clar ca esti drogat si tu.
untoldist10-8-2017, 14:12
bravooo,ce plm si cu asta,vreau droguri,droguri,le ador,abia astept urmatoarea editie ahal untoldului,o sa ma simt iar maxim,deci maxim jegurilor,maxiiiim,o sa ma simt ca zbbor,ca prind aripi,e super coool senzatia,untoooold forever,fmmm:>
respect10-8-2017, 15:07
postacul dan ne s,uge p,ula
respect10-8-2017, 15:26
m-a platit Boc sa-i s,ug p,ula,dar am acceptat sa fac gratis
Duamna Zoe10-8-2017, 14:09
Sânt foarte revoltata. NU am putut sa dorm. In Manastur unde locuiesc , zdranganeau gemurile. Dimineata la 7 am luat numarul 6 de la Cocosul sa ma duc la piata IRA sa iau patrunjel si pastarnac pt ciorba. Daca tot am gratuit de la Boc pe toate liniile. Vreau sa va spun ca am adormit pe troleu, asa eram de obosita. M-a trezit soferul la capat de linie.
dan10-8-2017, 14:03
Dopuri de urechi 6 lei, la catena, si nu mai auzi nimic. Pt cei foarte sensibili si delicati concediuuuu...va programati concediu( namol la thecherghiol, baile tusnad sau ce reumatisme mai tratati:)))... data editiei din 2018 va fi anuntata in curand. Doar nu sta unul din cele mai mari festivaluri muzicale din europa dupa 2-3 pensionari:)))
@dan10-8-2017, 14:08
important e sa va faceti acum dupa festival tratamentele pt dependenta de droguri
gogu10-8-2017, 14:15
Nu toti suntem tinuti de parinti. Unii ca sa ne intretinem trebuie sa si lucram, spre deosebire de cei ca tine. Nu ne putem lua concediu cand i se scoala unor drogati sa faca circ si sa dea orasul peste cap. Nu e vorba de pensionari, ci de oamenii normali, cu un loc de munca normal. Tare ma indoiesc, ca un om normal, care se trezeste la 5-6 sa mearga la servici ar participa pana dimineata la untold. Doar intretinutii si cei din it etc isi permit un asemena lux.Daca cineva ar da publicitatii media de varsta a participantilor, nu cred ca ar fi 15% peste 30 de ani. Doar pustimea ...In democratie libertatea ta se termina unde incepe a mea. Nu imi pui pumnul in gura si ma obligi (da, obligi) sa stau treaz, sa ajung la munca din start obosit.
RoReX10-8-2017, 14:27
Stai linistit Gogule ca exista destui peste 30 de ani. Nu iti face iluzii ca si celalalalt dezaxat Alexa ca la Untold sunt numai minori.
@ gogu10-8-2017, 16:34
Ba googule, ia mai lasa-ma tu cu democratia unde incepe libertatea ta si vezi la americani la Ultra festival cum e cu libertatile astea individuale cand se organizeaza un festival de talia Untoldului.

Si nu stiu de unde aveti toti astia anti Untold ideea asta fixa cu "toti drogatii" in totala necunostinta de cauza. Uita-te la poze si la filme pe facebookul untoldului si spune sincer daca ce vezi tu acolo arata a drogangii sau a oameni cat se poate de normali si de curati.

La un meci de fotbal, chiar ai sanse reale sa vezi o gramada de drogati si pisati pe ei de la alcool da in 3 ani, in 12 zile de Untold n-am vazut atatia distrusi pe stadion sau in parc cati am vazut la fiecare meci la care am fost pe Cluj Arena. De gradul de civilizatie ce sa mai vorbim...
@@gogu10-8-2017, 16:42
" Uita-te la poze si la filme pe facebookul untoldului" -e bancul zilei:))))))))
iti dai seama ca aia prinsi cu droguri nu au fost filmati,mai incercati baieti,mai incercati,cu mai putine randuri si mai coerent sau tratament si apoi cu mintea limpede,e mai simplu asa
gogu10-8-2017, 17:44
@@ gogu: exact ce spuneam! O adunatura de derbedei care se cred dumnezei. Nu stiu ce e festivalul ultra, dar ma indoiesc ca se tine in mijlocul orasului, blocand cam tot ce tine de circulatia in oras. Tu ai vazut grupurile de pisaciosi de 15-17 ani plimbandu-se dimineata de dimineata fara un tel anume prin oras, blocand circulatia si asa dificila pe langa parc si trecand ca vitele printre masinile aflate in miscare? Le-ai vazut fetele? Ai vazut ca pana si in piata muzeului era plin de voma pe jos? Nu le-ai vazut. Asa ca mai bine taci din gura!!! Poze si filme? Ma lasi? Crezi ca organizatorii sunt cretini sa puna poze si file ce i-ar denigra? Vezi raportul politiei si al jandarmeriei. Si la cate cazuri au inchis ochii sau nu le-au vazut? Apropos, de ce ar trebui sa importam de la americani tot ce e rau si care distruge? Doar ca e trendi si e din sua? Gandire de om prost!
Marius10-8-2017, 19:06
Un lucru fain si laudat de străini avem si noi aici si daca dispare tot voi sunteți aia care ziceți ca nu Merge nimic in țara asta. Pai nu merge ca va băgați voi comuniștilor din 365 de zile nu muriți 4 . Si apropo de droguri. Am fost la untold si am băut doar apa. Nici măcar alcool apăi nu stiu cum vine vorba de droguri aici. Da asa-i romanul își da mereu cu părerea .
@gogu10-8-2017, 19:56
ba gogule, ai vazut cum arata orasul cand iese lumea de la orice stadion dupa cate un meci? Nu aceleasi grupuri, nu aceiasi pisaciosi de 15-17 ani? Aia nu borasc si nu se pise pe sub porti, ca sunt mai civilizati probablil.
pt gogu 16:4210-8-2017, 20:42
Gogule zici ca drogangii n-au fost filmati. Poi chiar asa, de ce nu am vazut nicio poza si niciun film din care sa reoasa teoria asta a haterilor cum ca la untold au fost numai drogati si pisati in schimb am vazut mii de poze si filme care arata oameni frumosi curati, civilizati, luminosi, pozitivi?

Bun, sa zicem ca aia de la facebookul pficial aluntoldului au ales pozele, dar nemultumitii, daca sunt atat de multi astia de semneaza petitii, vor mutarea, interzicerea, lupta impotriva untoldului, cum de nu au postat, publicat poze, filme cu oamenii de la untold borand, pisandu-se injectandu-se, tragand pe nas?

La 100.000 de oameni pe zi am vazut doar doua incidente, ala batut de 3 putzoi mitici, da dupa ce recunoaste ca si el s-a impis inapoi cu umarul in ei, ca no, si el e cocos doara, si aia doi de faceau sex in tribuna. Atat, doua incidente la un trafic cumulat de 350 de mii de oameni?!?

Unde sunt pozele cu drogatii si pisatii, cu distrugerile ramase in urma? Ca la meciuri, dau foc la scaune in tribune, rup si arunca cu scaunele, se pisa direct in tribune, injura in cor ca la un ritual portarul sa s.uga pu.la, da aia nu conteaza?

Vreau sa vad si eu cum arata drogatii de la untold, poate posteaza cineva poze si pune un link aici. Imposibil ca din miile de deranjati care semneaza petitia aia, sa nu aiba unul macar o dovada foto video a cat de naspa aratau drogatii care au cotropit clujul.
gogu10-8-2017, 21:12
@Marius: nici voi nu muriti daca patru zile mergeti pana la Sf Ion sau mai incolo pentru circul numit untold. Apropo, postacii pro untold, cate zile ati lucrat in acest an? Banuiesc ca zero barat ... Noi nu putem lipsi patru zile de la servici, nici sa avem performante scazute o saptamana jumate din cauza oboselii. Cum am mai scris: libertatea voastra se termina acolo unde incepe libertatea altora si dreptul lor la odihna in propria casa. De ce trebuie organizat tot timpul bairamul in buricul targului?
xxx11-8-2017, 12:13
gogule...eu am mers si la servici si ziua am stat cu beietelul meu in parc (altul normal nu cel central)..la padure...sau pe unde a vrut el sa mearga.
Recunosc ca imi place la Untold si de asemenea pot sa-i inteleg pe cei carora nu le place si sunt deranjati de zgomot. Fiecare cu placerile lui. Nu ai cum sa multumesti pe toata lumea.
una peste alta consider ca beneficiile festivalului depasesc cu mult neplacerile cauzate in cele 4 zile. Sunt de acord ca ceea ce platesc organizatorii pt. parc, stadion, polivalenta e egal cu 0, si ca ar trebui sa plateasca mai mult si chiar sa fie obligati sa investeasca ulterior in aceste facilitati. Idee e ca nimeni nu stie cine se ocupa de ex. de Stadion...primaria...consiliul local...Stefan cel Mare.... Sunt Clujean si ma doare cand vad cum se degradeaza stadionul de la an la an.
In afara orasului nu au unde sa-l mute asta e clar.
Deci sa asteptam Untold 2018...
O zi buna tuturor...
Dorel din Mures10-8-2017, 13:53
Si cine este acest Dorel din Mures care a luat legatura cu organizatorii festivalului belgian :)))) cred ca a sarit peste o doza sau doua din medicatia prescrisa
petru10-8-2017, 14:09
pai nu s-a drogat ca tine,asta e sigur
haha10-8-2017, 15:04
@ petru Ai dreptate, nu s-a drogat ca el. S-a drogat ca tine, fraiere cu cioc :)))
gigi10-8-2017, 13:45
Ar fi bune niste clauze mai stricte si niste chirii mai mari. Gen investitii in parc si in zona din jur, daca momenten se pare ca nu se muta festivalul. Si poate controlat volumul sa fie in anumiti parametri. La bloc daca depasesti un prag iei amenda.
Hmm10-8-2017, 13:58
Normal ca nu se muta festivalul. Cativa basinosi au facut o petitie care a strans 2000 semnaturi. Si la untold au fost 300 000. Daca facem o petitie sa ramana strange 2000 semnaturi in 2 minute. Sa fim seriosi:))) minoritatea se supune majoritatii.
@Hmm10-8-2017, 14:06
asa e,asa vb si ciumea rosie,platitorii de taxe sunt in minoritate,majoritari sunt pensionarii+asistatii sociali,mars si drogati-va altundeva,deja primarelul sufera de mitomanie,minte cum respira,la gunoi va ajunge dupa ce pleaca de la primarie cu drogati cu tot,
@gigi10-8-2017, 15:02
Aveti capacitatea de a intelege ca la Untold vin din toata tara si din strainatate, de sunt asa de multi, nu? Ia hai sa strangem semnaturi de la clujeni (cu buletin, nu hipsterii trecari), sa ramana Untoldul asa, sa vedem cum sta treaba cu cele 2000 semnaturi in 2 minute.
Nu de alta, dar e usor sa-ti faci nevoile la altul in curte, dupa care sa te lauzi ce buda misto ai gasit.
pt @Hmm10-8-2017, 15:13
dan postacul sa ne s,ugi p,ula
pt pt @Hmm10-8-2017, 15:28
m-a platit Boc sa-i suga p***, dar eu am acceptat sa fac gratis
asd10-8-2017, 16:08
nu sunt pro sau contra untold in centru, dar adevarul ii ca aduce bani in economia clujului(hoteluri alimentare,suveniruri etc)
sunt sute de orase prin tara care nu au bani nici sa isi asfalteze drumul principal si noi ne plangem de 4 zile de galagie ? patetic
dsa10-8-2017, 16:23
dada,nu sunt drogat,dar mai trag pe nas uneori la Untold,patetic
Vlad10-8-2017, 16:38
Ia hai ma sa facem in paralel si o petitie daca sa mai fie gratuit si nelimitat ratucul pentru pensioanri in Cluj sau sa le dea de anul viitor doar 10 calatorii pe luna si la revedere, Sa vedem cati clujeni, nu trecatori sau turisti o semneaza?

Cele mai citite ştiri din Divertisment

5601 vizualizări
18-8-2017, 18:40
Nuntă în Mănăștur, între blocuri. Manele și scene desprinse din anii 1990 - VIDEO» Vezi tot
481 vizualizări
18-8-2017, 16:26
Începe al doilea weekend al ”Serilor de vară clujene”! Se anunță două zile de folk și foc de tabără, în Grigorescu» Vezi tot
254 vizualizări
17-8-2017, 16:52
Tango Flashmob la Aeroportul Cluj, în sala de așteptare plecări - VIDEO» Vezi tot
250 vizualizări
18-8-2017, 10:35
Maraton de stand-up, pe acoperișul parcării de la Primăria Cluj! Șase artiști consacrați îi vor amuza pe clujeni» Vezi tot
80 vizualizări
17-8-2017, 14:12
Hackerii lovesc din nou HBO și ”Game of Thrones”. Ce mesaj au transmis» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Ce preferați, Untold sau Electric Castle?