rosal_feb.jpg

Politic/Administrativ

Modificare TOTALĂ a traficului în Gheorgheni. Ce păreri aveți?

  



 

Viceprimarul Dan Tarcea își propune un proiect ambițios de modificare radicală a traficului în cartierul Gheogheni, în zona de case. 

 

Primaria Cluj-Napoca initiaza procedura de consultare publica privind instituirea de sensuri unice de circulatie in cartierul Gheorgheni pe strazile cuprinse in perimetrul strazilor C-tin Brancusi- Bd-ul Nicolae Titulescu- Liviu Rebreanu- Albac si luarea in evidenta de locuri de parcare pe partea carosabila

 

Etapa consultarii publice are loc in perioada 29 august – 11 septembrie 2017.

 

Persoanele interesate pot trimite sesizarile, observatiile, punctele de vedere la adresa de email:consultarepublica@primariaclujnapoca.ro sau pot inregistra adrese scrise la Serviciul Centrul de Informare pentru Cetateni, str. Motilor nr.7 sau la orice primarie de cartier”, a anunțat viceprimarul Dan Tarcea.

 

Străzile vizate în acest proiect sunt în zona de case a cartierului Gheorgheni, străzi care sunt folosite de cei care stau la case pe post de parcare, în timp ce curțile sunt libere. Instituirea acestor sensuri unice va face ca circulația să nu mai fie blocată, în prezent neputând trece 2 autoturisme pe aceste străzi. Cu toate acestea, nu se iau măsuri împotriva celor care ocupă strada, când ar putea parca mașina în propria curte. 

 

30-8-2017, 15:56
9076 vizualizări
65 comentarii
.....1-9-2017, 15:00
Nu va obositi sa va dati cu parerea. Nimeni nu citeste comentariile si propuneile voastre aici. Doar stiri de cluj are de castigat.
gheorghenar1-9-2017, 7:33
"Distinsul" nostru primar promitea lunile trecute parkinguri, pe Azuga si L. Rebreanu, de promisiunile din anii trecuti am uitat, gen Baita, Bizusa, etc. Ba mai mult, specifica ca in locul fetidelor garaje se vor construi, ca problemele juridice ale terenurilor sunt rezolvate, ca incep proiecte, licitatii si vin excavatoarele sa inceapa lucrul. Dar observ ca atrecut aprope un an de zile si excavatoarele sunt mutate de la un giratoriu la altul, niciodata prea mult intrun loc sa nu se uzeze uleiul hidraulic. Ca atare avem vreo 6 giratorii care sunt in santier dar nu vezi picior de om ori utilaje la 5.
Daca nu ar fi atat de megaloman si mitoman poate ar fi mai competent, dar prin astea isi ascunde incompetenta, lipsa de responsabilitate, frica si lasitatea de a face ceva intradevar util. E mai usor sa trasezi niste "unice" in loc sa faci ceva care sa ramana pentru comunitate.
Boc Emil, intelegi matale ca oamnenii din cartierul Gheorgheni nu au unde sa parcheze? Si mai apar si chiriasii de studenti, aproape toti cu masini, nu avem trotuare, sunt ocupate, intersectiile obturate, peste tot sunt masini. Chiar nu mai ai rusine, priimare?
Dan Manastur1-9-2017, 7:15
Spatiul verde al Clujului s-a injumatatit in ultimii 20 de ani.S-a rezolvat cu asta problema traficului ?Nu !Cineva s-a intrebat mai jos ce are piticul cu spatiile verzi ?!Raspunsul este unul singur,ii aduce aminte de origini.Traficul din Cluj si din orice oras de pe Pamint se rezolva NUMAI cu binecunoscutele masuri:centuri,pasaje,tuneluri,drumuri ocolitoare,parcari subterane si supraterane,sensuri unice si unde verzi la stopuri.
GGG1-9-2017, 9:25
bravo
Fumigene1-9-2017, 1:02
Mãi, jurnalisti da voi imprastiati ceatã cu asemenea stiri si deviati de la problemele esentiale. Asa e porunca de la Primarie??
Boc a inceput sa miste dupa 12 ani, asta e mai bine.
Eu vreau sa-l intrebati pe Boc sau sa supuneti discutiei noastre despre obiectivele serioase:
1-cand face pasaj denivelat la Taietura Turcului? Are proiect? A pornit ceva pentru incepera lucrarii?
Aceeasi intrebare pentru alte obiective din oras:
2-Tunel sau strada suspendata in sensul giratoriu Marasti,
3-pod intre Oasului si Parcul Feriloviarilor. Str. Rasaritului
4-pod pe Fabrica de zahar si deschidere strada blocata din '70.
5-strada la Tetarom1 spre Baciu... , poate una taiata prin Hoia.
Sa mai amintesc? Ar trebui sa stiti mult mai multe obiective ca mine...
fumul inecacios1-9-2017, 8:55
Fumigene, da ai drepate cu intrebarile, sunt probleme mai urgente decat reimplementarea implementarii, dar miscarea asta e defapt o fumigena nu miscare. Rahat cu apa rece, din octombrie va incepe calvarul cu o mica incalzire din 11 septembrie.
atentie1-9-2017, 0:55
sapa = coment = Beton = dan, TROLLUL antiboc
sofer31-8-2017, 14:51
Am observat ca strazile sensuri unice sunt in majoritate zone de case. Sa faca bine primaria sa arda soferii de la case care si-o parcheaza pe domeniul public, la fel si pe cei care obstructioneaza iesirea din curti, dar nu 100 de lei, ci incepand de la 500, care sa reprezinte jumate din minimul amenzii.
Beton31-8-2017, 12:53
Stimate d-le Boc, ce dracu aveti cu spatiile verzi? De ce nu incapeti de ele?
In centrul orasului ati distrus tot ce era verde. Acum nici in cartiere nu incapeti de ele?
V-ati gandit o secunda de ce au oamenii curti? Exact, sa aibe verdeata!!! Sa nu fie inconjurati doar de betoane. De ce ma obligati sa parchez in curte? Nu e destul ca ati dat autorizatii de constructie in bataie de joc - vedeti zona rezidentiala Buna Ziua unde a construit fiecare cum si cat i-a taiat capul ca primaria semna fara probleme autorizatia de constructie, acum aveti probleme cu cei care mai au un pic de spatiu verde in jurul casei. Cand semnati autorizatii de constructie, va intrebati unde vor parca acei cetateni? Sau ei pot sa parcheze pe domeniul public… Ma astept in curand sa faceti afirmatia: aleile dintre blocuri sunt ocupate de masini, cat timp spatiile verzi din jurul blocurilor stau goale!!! Gresesc? De ce asociatiile de proprietari sa aibe dreptul la spatiul verde, iar cei care locuiesc in case nu?
ciment31-8-2017, 14:02
Esti pleazna de debil mintal, pai sa parchezi in curte mai buda de om, pe verdele cui te-o facut, nesimtitule.
sapa31-8-2017, 15:35
@ciment Parchez unde vreau tampitule,nu-mi zici tu unde sa parchez,daca nu-ti convine fa sesizare nu-mi pasa
ciment31-8-2017, 15:45
O sa fac, nu te teme.
Beton31-8-2017, 15:46
@ciment si daca faci cu ce te ajuta,crezi ca rezolvi ceva
imi plac genul astia de oameni ca tine care isi pierd energia cu sesizari care nu rezolva nimic :)))))
@beton31-8-2017, 17:07
Spatiul verde al tau e doar locul de parcare?
Beton31-8-2017, 18:07
da,dar ma folosesc si de restul ca sa previn situatii in care poarta imi este blocata,chiar nu cred ca va veni vreodata politia sa ma amendeze pentru asta pentru ca nu sunt reclamatii asa ca voi sta frumos si linistit inca 100 de ani tot asa
LuLu Cluj 31-8-2017, 12:40
of of of Vinituri chiriasi ,,figuranticare au carnete pe P...nu sunt capabili sa-siparcheze masina in curte ,,,si multe alte specimene Hai sa traiasca Cluj ,,,,,,
@Lulu31-8-2017, 15:47
specimen e mata
eu parchez unde vreau
Claus31-8-2017, 16:07
Parcheaza la ma-ta cum am facut si eu.
@Lulu31-8-2017, 16:09
O sa ma gandesc pe viitor sa parchez la mata in dormitor
Multumesc pentru sugestie
@Lulu31-8-2017, 16:09
oricum pe buletin scrie patul lu' mata deci sunt riveran
madriano31-8-2017, 12:23
In sfarsit o idee cu cap. Strazile din zona erau pline de masini parcate si nu se putea circula pe 2 sensuri.
?!31-8-2017, 9:14
Problemele din Gheorgheni sunt altele (in opinia mea):
De ex, creearea de alternative pentru cei ce vin din sat Gheorgheni, Borhanci, prin contruirea unor bretele catre str, L. Rebreanu, ori catre str. Unirii / Al. Vaida Voevod, azi singura varianta e catre Brancusi, astfel s-ar decongestiona mult traficul din zona.
Alex31-8-2017, 8:21
Prea multe case acolo, trebuie niste blocuri, o cladire de birouri si un supermarket cu reduceri, sa vina pensionarii la cumparaturi.
La cluj sloganul e, construim doar pe verticala!
paul31-8-2017, 7:29
Ma doare-n c.ur.
poov30-8-2017, 23:24
O smecherie prin care Boc vrea sa faca rost de niste bani din parcarile de acolo. Pe strazile alea nu e aproape deloc circulatie, probabil de asta vor sa o ingreuneze si acolo, ca sa nu mai vezi niciunde circulatie normala si asa sa para normal sa mergi cu 20km/h. Lasand gluma la o parte, sunt care parcheaza pe strazi acolo, unii din obisnuinta, altii de lene, altii ca n-au loc in curte, sa se taxeze, dar nu vad cum o sa ajute asta la eliberarea Nicolae Titulescu in perioadele de varf, probabil marele Emil Boc e mai inteligent ca mine si stie, dar atunci trebuia sa ne zica si noua!
JOKER30-8-2017, 22:42
mAI BINE AR CUMPARA PRIMARIA VREO 3-4 CASE ALATURATE SA FACA PARKING. Asta e valabil oriunde in oras. Pe 2 000 mp scapi de parcarile de pe o straduta de dimensiuni mici. Singura chestie care rezulta din mareata idee a primariei e crearea de locuri de parcare (evident cu palata).

Eu nu inteleg politica primariei de a da autorizatii de constrctii fara 2 locuri de parcare la fiecare 100MP utili, fie ca e firma fie ca e apartament.

Problema de acolo vine...au dat autorizatii sa aglomereze orasul, au autorizt spra mansardari...transformari din case in blocuri cu zeci de apartamente, si acum se scarpina la ceafa.

Devine clujul un mare labirint de sensuri unice si sa ajungi din punctul A la 1km distanta in punctul B te invarti 5 km. De aci rezulta poluare, aglmeratie....etc.

Problema e cu masinile care cauta loc de parcare in centru si se invart de 3-4 ori generand aglomeratia...ASTA NU O VEDE NIMENI.

Degeaba faci beni dedicate...send unic....daca intra 4 masini intr-un guratoriu si se invart de 10 ori. (vezi giratoriul o adunatura de 4-5 strazi cu sens unic nu neaparat spatiul ala rotund de verdeata )
dan31-8-2017, 7:06
Ce cauti cu masina in centru bai castravete. Normal ca nu gasesti parcare.
zau31-8-2017, 8:23
@dan: bai castravete, noi lucram, nu ne intretin parintii si avem locuri de munca in centru.Tu, pustanul de 20 de ani doar pe larturile din zona iti faci veacul, de unde sa ai tu habar, ca unii si lucreaza in acest timp? Toate institutiile, spitalele, furnizorii de utilitati etc sunt in centru. Dar tu de unde sa ai habar de asa ceva? Mami si tati platesc in locul tau, iti dau bani de birt si de troleu... Pe langa asta masinile in transit sunt obligate sa treaca prin centru. Sau mai nou se teleporteaza?
dan31-8-2017, 10:09
Atunci spor la invartit dupa parcare. La lucru poti merge si cu troleul sai cu taxi. La fel si la spital. Nea castravete
razvan31-8-2017, 10:35
Din pacate sau fericire e dreptul lui sa se invarta pana nu mai poate cu masina personala...tinand cont ca plateste impozit dupa masina la bugetul local (asta daca nu e vinitura)
dan31-8-2017, 15:55
e dreptul lui sa fie prost sa se invarta dupa parcari si sa se planga ca primaria nu ii ofera conditii
Hk30-8-2017, 21:58
Pe unele strazi nu trebuie schimbat nimic, pe altele ar trebui instituit sens unic si trasate parcari care sa fie cu taxa. Sa se poata face si abonamente dar acestea sa fie scumpe pentru a descuraja riveranii.Asa se vor gasi parcare in zona politiei rutiere si riveranii si-ar parca masinile in curti(in loc sa platesti abonament mai bine parchezi gratis in curte la tine)
Hmm31-8-2017, 7:10
Cand ai o vila de 200 000 euro te uiti la abonamentul primariei? Banii pe parcare pe un an e o masa la restaurant mai modest.
geo31-8-2017, 13:51
Bosorogii si-au luat pamant cu 1000 Euro si si-au facut casa cu 30.000E maxim. Ca acum au urcat preturile si casa valoreaza 200.000 ii o treaba, dar bosorogul tot sarac ii.
ano31-8-2017, 15:37
@Hk de ce n-ai facut si tu la fel idiotule
si tu ai sa fii bosorog doar ca fara pamant si idei de investitii,macar noi am stiut in ce sa investim
Alex30-8-2017, 19:27
Decat sa faci sensuri unice aiurea unde oricum circulatia este scazuta mai bine ar rezolva problema pe strada Dima de exemplu unde este tot circulatie in ambele sensuri si deabia incape o masina.
cluj30-8-2017, 18:53
Problema pe stradutele alea nu e traficul ci locuitorii din zona care parcheaza in fata portilor si pe stanga si pe dreap si intr-adevar se ajunge sa circuli pe o banda cu blituri sa ne lasam unii pe altii.Asta se poate rezolva prin amplasarea de semne Oprirea interzisa si amenzi ,nu neaparat sa freci tot traficul.
Cluj31-8-2017, 15:37
parchez unde vreau,nu-mi zici mie unde sa-mi tin masina
Moc an30-8-2017, 17:20
Regia este subordonata Primariei, deci e clar, daca nu-s firme de casa is neispravitii de bujetari. Pe cand un caiet de sarcini, o licitatie corecta, lucrarile urmarite sa se incadreze in parametrii de caliate si in timp, cat mai scurt care sa fie prevazut in caietul de sarcini. lucrarile sa se efctueze noaptea, cand se poate devia circulatia. Pe cand civilizatie?
Claudiu30-8-2017, 17:04
Consider inoportuna aceasta reconfigurare pe aceste strazi din zona de case unde oricum nu este un trafic intens. Singurul lucru pozitiv ar fi crearea unor noi locuri de parcare pe strazile cu sens unic. Dar cu exceptia zonei unde se afla sediul Politiei de pe Albac, acestea nu sunt necesare. De ce nu se creaza 1-2 parking-uri de mici dimensiuni de-a lungul strazii Titulescu pentru a se elibera prima banda circulatiei, asa cum a fost gandita strada inca dinaintea lui 1989? Pe strada Brancusi este trafic intens, s-ar putea crea 2 benzi la coborare spre Piata Cipariu si 1 banda la urcare pana la intersectia cu Tache Ionescu, prin desfintarea locurilor de parcare si crearea unui parking mai mic in zona. Una din benzi ar putea fi dedicata transportului in comun pentru a incuraja folosirea acestuia. Nu sunt nevoie de 500 locuri, probabil 100-150 de locuri ar fi suficiente. Cel de pe Baisoara a costat 3.5 mil lei cu o capacitatea de 300 locuri, iar primaria se lauda cu un buget alocat investitiilor de 100 milioane euro, deci fonduri ar fi pentru 2-3 parking-uri mici in zona. De asemenea ar mai fi nevoie de o reconfigurare a intersectiei Brancusi-Tache Ionescu-Delavrancea unde sunt mereu ambuteiaje si unde pietonii nu au conditii de a traversa in siguranta dinspre Cipariu spre Borhanci. Cat despre problema parcarii in zona Politiei, exista loc suficient pentru 1 parking de 250 locuri ce ar rezolva problema locatarilor si celor care au treaba la permise, inmatriculari, politie, etc.
Eeee30-8-2017, 18:02
E mai usor sa desfiintezi parcari si apoi sa zici oamenilor sa mearga cu transportul in comun, pe jos sau bicicleta, decat sa faci parcari.
@Eeee31-8-2017, 16:52
pai sa mearga cu bus-ul sau pe jos
promovam un stil de viata sanatos
primaru'30-8-2017, 16:56
Astia numa' lasa impresia ca vor sa faca ceva.
E usor sa schimbi 20 de indicatoare de circulatie.
Mai greu e sa faci o centura. Logica e buna.
ender30-8-2017, 16:50
sunt foarte bine asa cum sunt, traficul nefiind f mare aglomeratia te forteaza sa reduci viteza, altfel boii merg cu 80 intr-o zona in care eu as institui 30
Boc isi bate joc30-8-2017, 16:45
Incompetentii din primarie ar face orice doar ca sa nu munceasca cu adevarat.
Traseaza benzi si schimba sensuri pe aceleasi drumuri facute de comunisti.
Asta nu rezolva nimic, doar amageste fraierii votanti.
Peste inca 5 ani cand se va vedea ca sensurile unice nu mai fac fata, pe unde veti scoate camasa? Puneti naibii mana si faceti centuri si parkinguri.
Faci acum sens unic si fluidizezi circulatia?
Bine, si peste 5 ani ce mai faci boule?
Abia peste 5 ani te apuci de facut centura?
Si o termini in 15 ani?
Incompetenti in primarie si fraieri la vot.
Zoli30-8-2017, 16:42
Si io daca am casa am si poarta....in fata portii nu se fac parcari. O pun in fata portii mele. Mare smecherie :)))
@Zoli31-8-2017, 3:37
Iar daca iti ia foc casa, pompierii vor astepta sa ajungi acasa sa-ti muti masina. BOULE!
Zoli31-8-2017, 15:40
bou esti tu.Ai vazut masina sa ia foc
si daca ia foc sa fie in curte sa arda si casa
mai bine afara sa arda si ea si fraierii ca tine pe care ii deranjeaza
Pavel30-8-2017, 16:28
Masuri de doi lei. Negandite. Ce va urma? Peste un an - doi vor fi dublu masini acolo si tot nu vor avea unde parca si nu se va mai putea trece.

Obligatoriu cei care au curti trebuie sa isi tina masinile acolo. În Germania nu vezi o masină în zonele de case parcată pe stradă. Dece? Pentru că sunt reguli.

La noi se preferă ascunderea cacatului sub preș, în loc să se ia măsuri constructive. Permit ocuparea spatiului public cu masini, adica a drumului, iar pe străzi se va circula mai rau si va fi mai mare aglomeratie.

#NUMAZIC
Hmm30-8-2017, 16:38
Asa e si aici fratioare....autorizatiile de constructie contin si loc de parcare pe terenul tau. Daca se fac parcari pe strazile respective nu vor putea fi inchiriate de cei care au autorizatie de constructie cu parcare. Adica nu poti inchiria loc in fata portii tale dacs ai o casa curte si loc de parcare. Vor parca cei din zona...de la blocuri etc
Loool30-8-2017, 16:27
Oricum se circula ca pe sens unic. Tot timpul te trageai incoace incolo si faceai blitzuri sa trecem pe rand. Ca sunt masini parcate si pe dreapta si pe stanga. Majoritatea a celor care au curte dar din comoditate o lasa in strada.
@Loool31-8-2017, 15:42
daca vreu sa o tin afara o tin afara
cat timp nu vine politia sa ma amendeze am de gand sa va incurc
Dorel de pe Vasile Lupu30-8-2017, 16:24
Si io care am casa unde mai parchez bolidul? Ca sa il bag si sa il scot din curte e pierdere de timp....si trebuie sa mut si gratarul. Vine primaria sa faca parcari cu abonament in fata gardului vilei mele? Nu sunt de acord.
geo30-8-2017, 18:36
Nu tre sa fii de acord. Majoritatea decide. Ma duc la primarie sa sustin propunerea, e una ff buna. Nu mai puteam sa trec de masinile lasate in strada ca erati voi lenesi.
Eu31-8-2017, 13:34
Cine are curte sa bage masina acolo!!!
Dorel de pe Vasile Lupu31-8-2017, 15:43
cine esti tu ma sa-mi zici sa bag masina inauntru
uite ca nu o bag,is curios ce poti sa-mi faci
hai enerveaza-te,vreau sa te vad cum te agiti degeaba ca un pepsi
gigi30-8-2017, 16:21
Da. Multe strazi si din centru trebuie sens unic, cu locuri de parcare. Prea inguste si pline.
Vai , vai30-8-2017, 16:21
Te doare capul , adică cel care locuim la casă nu avem dreptul să parcam pe strada numai cei care locuiesc la bloc ????bine că avem obligația să c**ățăm zapada iarna că sa poată parca cei de la blocurile și firmele din zona
gigi30-8-2017, 16:22
Tu stii citi? De unde ai scos asta? Oricum nu va bagati masina in curte si ii plin pe acolo de masini, asa ca taci din gura. Te bagi repede in seama.
Lolo30-8-2017, 16:30
Ai dreptul.. daca platesti parcarea.. ca strada e a primariei. Si cu sens unic mai dai o tura prin cartier.
Vai , vai31-8-2017, 15:51
si ce daca o tin afara,daca nu-ti convine fa sesizare
o tin unde vreau
clujean1-9-2017, 12:21
@vai,vai: io zic s-o tii pe ma-ta de pruna, mai arogantule !
Doc30-8-2017, 16:19
foarte bine...oricum nu se putea trece pe acolo...asa macar pot marca locuri de parcare pe stanga si pe dreapta...ar putea cere si bani pe ele daca ar fi destepti.
Roby30-8-2017, 16:32
Logic cs vor cere bani. Strada e a primariei
Doc31-8-2017, 15:45
Si ce daca e a primariei,eu parchz unde vreau
nu-tim place fa sesizare,nu o sa se rezolve nimic

Cele mai citite ştiri din Politic/Administrativ

28 vizualizări
21-9-2017, 15:40
Arhitectul șef din Florești, Alexandru Lădariu, acuzat de conflict de interese» Vezi tot
26 vizualizări
21-9-2017, 17:05
Poliția locală i-a amendat pe vânzătorii de legume care vând în centrul orașului» Vezi tot
16 vizualizări
20-9-2017, 19:03
Primăria Florești cere semaforizarea intersecției de la Metro» Vezi tot
14 vizualizări
20-9-2017, 12:07
Până la urmă cât e de util sensul giratoriu de pe Calea Florești? - FOTO» Vezi tot
9 vizualizări
19-9-2017, 13:12
Oficial UE: Clujul riscă să piardă banii pentru centura metropolitană Gilău - Florești - Apahida» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Dacă în toamnă ar fi alegeri parlamentare, ce partid ați vota?