Panemar Cluj EXPLICĂ de ce nu s-a aplicat din 1 iunie reducerea TVA. A fost o EROARE de soft

 

Conducerea Panemar Cluj a reacționat după ce mai mulți clienți au demonstrat că prețul produselor nu a scăzut din 1 iunie, cu toate că TVA s-a diminuat de la 24% la 9%.

 

Nicolae Chiorean, administratorul Panemar, a declarat că a fost o eroare de soft, care a fost remediată rapid. 

 

O parte semnificativă a produselor noastre, iar aici ne referim la produsele de panificație, a trecut în urmă cu un an printr-un proces de scădere a prețului, dat fiind faptul că legislația a impus la acea dată scăderea TVA-ului la 9%. Spre exemplu, pâinea albă care era 4,5 lei a devenit atunci 4 lei. Modificările în preț s-au regăsit specificate atât la raft, cât și în bonuri.

 

Săptămâna trecută, în conformitate cu noua reducere a TVA-ului, am lucrat la modificarea prețului sandviciurilor, salatelor și produselor de patiserie. Operarea noilor prețuri în casele de marcat s-a realizat în două etape: luni, 1 iunie, în magazinul din Polus, iar marți, 2 iunie, în celelalte magazine. Această diferență de timp se datorează unei erori din partea furnizorului nostru de soft care asigură introducerea prețurilor în casele de marcat. Greșeala a fost remediată imediat ce a fost observată. Ne cerem scuze clienților care, în acest interval de timp, nu au beneficiat de reducerea prețurilor. 

 

Dorim să precizăm, totodată, că există într-adevăr produse de patiserie la care prețurile au rămas neschimbate. Înțelegem faptul că unii dintre clienții noștri sunt nemulțumiți de acest lucru, dar ne-am asumat această decizie de business deoarece o eventuală reducere ar fi însemnat ca prețul de cost să fie foarte apropiat de cel de vânzare. Trebuie să spunem că prețurile acestor produse sunt aceleași din septembrie 2013, ele nu au fost majorate deși costurile de producție au crescut proporțional cu creșterea prețului energiei electrice, gazelor sau a ambalajelor. În tot acest timp nu am făcut rabat nici de la calitate, folosind ingrediente fără aditivi chimici ceea ce presupune, de asemenea, costuri ridicate de producție”, precizează Nicolae Chiorean. 

 

Administratorul Panemar susține că vigilența clienților este benefică și le mulțumește. 

 

Chiar dacă nu am majorat prețurile, din septembrie 2013 și până în aprilie 2015 salariile angajațiilor Panemar au crescut cu 14,2%, iar numărul angajaților a crescut de asemenea de la 350 la 460. 

 

Respectăm dreptul clujenilor de a reacționa în astfel de situații și suntem în același timp bucuroși să constatăm că avem clienți vigilenți și atenți la bunul mers al lucrurilor în compania noastră. Ne onorează acest interes pe care îl considerăm o dovadă a faptului că Panemar este parte importantă din viața clujenilor. 

 

Îi asigurăm pe clienții noștri că vor găsi mereu aceeași calitate a produselor care i-a determinat să ne stea alături timp de 20 de ani și că vom face în continuare investiții în transformarea continuă a tot ce înseamnă Panemar”, a mai precizat Nicolae Chiorean. 

 

Mai mulți clujeni ne-au semnat că la un magazin Panemar produsele au același preț, cu toate că s-a redus TVA. Interesat este că pe bonuri apărea TVA redus la 9%, dar prețul produselor nu. 

 

A fost comparat un sandwich cumpărat în 22 mai și unul cumpărat în 1 iunie, iar prețul a fost identic, cu toate că TVA apărea redus pe bonul di 1 iunie.

 

De asemenea, o clujeancă a cumpărat o salată în 15 mai și una în 1 iunie. Prețul a fost de 14 lei, deși TVA s-a redus.

 

Vezi AICI bonurile prezentate de clienți. 

Comentarii Facebook