Sambata 4 Februarie

Cum aplică Panemar reducerea TVA-ului la Cluj! Trec TVA de 9%, dar prețul rămâne neschimbat FOTO


Un clujean a vrut să verifice dacă va scădea prețul alimentelor după mult așteptata măsură de reducere a TVA-ului la 9% pentru produsele alimentare.

Totuși, acesta a avut parte de o surpriză când și-a cumpărat un sandwich de la Panemar.

Acesta a comparat un bon din 22 mai, când TVA-ul era de 24%, cu un alt bon, de marți dimineața, 2 iuie. Clujeanul a comandat același produs, dar surpriză: pe bon apărea TVA 9%, dar prețul final a rămas neschimbat.

Dupa cum se poate vedea scaderea tva-ului la alimente are efectul scontat la unele firme din Cluj”, ne-a scris clujeanul.

 

 

Tot la Panemar, o clujeancă a semnalat un alt caz ciudat. ”Acelasi magazin Panemar, aceeasi salata cu plus 3 lei oricare din ingredientele mozzarela, tofu sau feta, tva 24% si tva 9%. Romania, tara unde esti furat pe fata!!! 1,55 ron de la mine, 1,55 ron de la tine, asa se face averea!!!”, a relatat pe Facebook Ana-Maria B.

 

-------------------

 

Drept la replică Panemar!

 

Despre TVA și alte prețuri. O lămurire pe care o datorăm clienților noștri

 

Aplicarea corectă a reducerii TVA-ului la 9% pentru produsele alimentare a stârnit ieri mai multe discuții în social media și a generat articolul ’’Cum aplică Panemar reducerea TVA-ului la Cluj! Trec TVA de 9%, dar prețul rămâne neschimbat’’, apărut în stiridecluj.ro. Deoarece dorim ca toți clienții noștri să fie corect informați asupra modului în care Panemar a aplicat legislația în vigoare, aducem următoarele clarificări. 

 

O parte semnificativă a produselor noastre, iar aici ne referim la produsele de panificație, a trecut în urmă cu un an printr-un proces de scădere a prețului, dat fiind faptul că legislația a impus la acea dată scăderea TVA-ului la 9%. Spre exemplu, pâinea albă care era 4,5 lei a devenit atunci 4 lei. Modificările în preț s-au regăsit specificate atât la raft, cât și în bonuri.

 

Săptămâna trecută, în conformitate cu noua reducere a TVA-ului, am lucrat la modificarea prețului sandviciurilor, salatelor și produselor de patiserie. Operarea noilor prețuri în casele de marcat s-a realizat în două etape: luni, 1 iunie, în magazinul din Polus, iar marți, 2 iunie, în celelalte magazine. Această diferență de timp se datorează unei erori din partea furnizorului nostru de soft care asigură introducerea prețurilor în casele de marcat. Greșeala a fost remediată imediat ce a fost observată. Ne cerem scuze clienților care, în acest interval de timp, nu au beneficiat de reducerea prețurilor. 

 

Dorim să precizăm, totodată, că există într-adevăr produse de patiserie la care prețurile au rămas neschimbate. Înțelegem faptul că unii dintre clienții noștri sunt nemulțumiți de acest lucru, dar ne-am asumat această decizie de business deoarece o eventuală reducere ar fi însemnat ca prețul de cost să fie foarte apropiat de cel de vânzare. Trebuie să spunem că prețurile acestor produse sunt aceleași din septembrie 2013, ele nu au fost majorate deși costurile de producție au crescut proporțional cu creșterea prețului energiei electrice, gazelor sau a ambalajelor. În tot acest timp nu am făcut rabat nici de la calitate, folosind ingrediente fără aditivi chimici ceea ce presupune, de asemenea, costuri ridicate de producție. 

 

Și chiar dacă nu am majorat prețurile, din septembrie 2013 și până în aprilie 2015 salariile angajațiilor Panemar au crescut cu 14,2%, iar numărul angajaților a crescut de asemenea de la 350 la 460. 

 

Respectăm dreptul clujenilor de a reacționa în astfel de situații și suntem în același timp bucuroși să constatăm că avem clienți vigilenți și atenți la bunul mers al lucrurilor în compania noastră. Ne onorează acest interes pe care îl considerăm o dovadă a faptului că Panemar este parte importantă din viața clujenilor. 

 

Îi asigurăm pe clienții noștri că vor găsi mereu aceeași calitate a produselor care i-a determinat să ne stea alături timp de 20 de ani și că vom face în continuare investiții în transformarea continuă a tot ce înseamnă Panemar. 

 

Vă mulțumim!

 

Nicolae Chiorean

Administrator Panemar”.

 

Comentarii Facebook