Social

Studentă la Conservatorul din Cluj, amendată din cauza unui vecin deranjat că studia la pian / UPDATE: Explicația vecinului

  
  



 

UPDATE


Sunt vecinul pianistei de care se vorbea în articol. Viaţa mea şi a soţiei mele s-a schimbat dramatic în rău, după ce această familie a cumpărat apartamentul de jos. În decembrie după 4 zile de pian, pian, pian, am coborât să văd ce se întâmplă. Am găsit o fătucă, în pijama, care bineînţeles, cânta la pian. I-am spus să îşi limiteze reprezentaţiile la 2-3 ore pe zi. Mi-a răspuns sec: exclus, eu trebuie să cânt cel puţin cinci ore pe zi. După aceea am aflat că e elevă, că în locuinţă sunt de fapt două piane, nu unul, şi două fete, cealaltă trebuind bineînţeles şi ea să cânte cinci ore pe zi. Părinţii stau bine mersi într-o vilă lângă Polus, iar cele 2 stau singure aici, transformând apartamentul, aflat într-o clădire comună, în studio de repetiţii. Tortură psihică e blând spus, practic viaţa personală îţi e desfiinţată. Ea are nişte manifestări obsesiv-compulsive, aşa cum cele care suferă de bulimie, mănâncă, fata asta nu ştie să facă altceva decât să cânte la pian. De zeci de ori pe zi ascult aceeaşi nenorocită de piesă, pe care o cântă obsesiv, probabil piesa de examen. Din iubitor de muzică clasică, am ajuns să urăsc pianul. Şi pentru că sunt foarte bolnav şi aproape orb, sunt prizonier în locuinţă, condamnat să le ascult. Cum mi-a zbierat că ea are dreptul la un anumit număr de decibeli, în decembrie am făcut prima măsurătoare: 42 de decibeli (media), asta înseamnă ca intensitate şi efect asupra organismului dublu faţă de valorile maxime legale. La solicitarea mamei am fost de acord să facem un program de repetiţii. Nici măcar acela, cu care oricum nu m-au întrebat  dacă sunt de acord, nu l-au respectat, şi-au bătut joc de el efectiv, ceea ce nu m-a mirat, şi în declaraţiile date, minte cum respiră. Atunci mi-am dat seama că oamenii ăştia nu dau un scuipat pe viaţa altora. Am anunţat-o că voi apela la căile legale, nu s-a schimbat nimic. Şi atunci am contactat Poliţia locală. Au prins-o pe pianină, dacă o prindeau la pian valorile erau mult mai mari. Chiar şi aşa s-au mirat şi ei cât de tare şi deranjant se aude, altfel nu o amendau. Şi pentru 200 de lei amărâţi, am asistat la o criză de isterie, tipică unui copil de bani gata, când s-a întors de la Poliţie minute în şir a lovit clapele haotic, cu maximă putere, ca să îmi transmită mie cine e şeful. Ţara asta are legi, valabile şi pentru familia Borz. Voi continua demersurile legale cu şi mai multă îndârjire, ca să îmi recapăt viaţa înapoi. Mizeriile de presă mă lasă rece. Dacă va reîncepe cu vechile apucături şi nu se va ajunge la un program decent, suportabil, de 2, maxim 3 ore pe zi,  respectat la sânge si la minut, o voi chema în instanţă. Cel mai tare mă deranjează că oamenii ăştia, foarte bogaţi pentru standardele româneşti, ar putea să le ducă să cânte în unul din multele imobile pe care capul familiei le are şi unde ar putea cânta zi şi noapte, fără să distrugă vieţile altora”, ne-a relatat Mircea Rares, vecinul deranjat de pianistă.

 

----------------------

O tânără studentă la Conservatorul din Cluj-Napoca a avut parte de o surpriză neplăcută, joi, după ce un vecin a reclamat-o la Poliție pentru că îl deranjează în timp ce studiază la pian.

Aceasta a primit o vizită din partea oamenilor legii, care au amendat-o, dar au și avertizat-o că dacă i se vor mai face plângeri pentru deranj amenzile vor crește, iar acestea vor fi urmate de un caz penal.


Tocmai am fost amendata pentru studiul la pian in urma plangerii unui vecin, iar amenzile "vor creste si vor fi urmate de un caz penal" daca persist in a studia, caci vecinul nu are de gand, bineinteles, sa se opreasca aici. Da, minunatele masuratori "secrete" au integistrat un moment de 37 decibeli in studiul meu, maximul legal fiind de 35. Multumesc, Primaria clujeana, aceeasi primarie care ne premiaza la 10 pentru Cluj, aceeasi primarie care se mandreste prin ziare cu performantele noastre. Mai trebuie cate o zi de asta, Romania, o zi in care sa imi amintesti cat de infectata esti de paraziti. O zi in care sa privesc altfel intrebarea "Pai, si vrei sa ramai in tara?" Impulsul la nervi e un mare "Nu", dar vreau sa raman in tara. Vreau sa raman in tara si sa stiu ca sunt o picatura de spirt printre microbi.


Multumesc, Cluj. Sper ca nu mai candidam pentru Capitala Culturala Europeana sau ceva titlu de asta, nu?”, a relatat tânăra revoltată, pe Facebook.

 

Tânăra, care a obținut numeroase premii la concursuri naționale și internaționale, spune că, deși a respectat orele de liniște, iar niciun alt vecin nu s-a plâns de zgomot când aceasta exersează la pian, reclamantul i-a făcut probleme din prima zi de când a apărut în bloc, cerându-i să se mute.

 

Mai mult, ea susține că vecinul său ar fi făcut plângere și fântânii din fața Catedralei, pentru că are o melodie pe timp de vară.

 

coral1_1_1.jpg
24-2-2017, 8:03
29953 vizualizări
119 comentarii
nety20-3-2017, 16:38
bozgorime
Bunicul8-3-2017, 10:38
No.Recunosc..amu are si vecinul patea lui de dreptate.Sincer..[cu toate injuraturile pe care le voi primii] El..ce vina are? De ce sa fie obligat sa suporte ? Sa ne intelegem,nu discutam de a asculta ceva muzica buna..Aici discutam de repetitie..adica ,"bis" pe o mica bucata,pana Donsoara ajunge sa creada ca este ok..Asta te poate scoate din minti..Daca doreste sa faca acasa aceste repetitii..sa..treaca pe orga si casti,sau sa antifoneze locuinta..Asa au sa poata sta si vecinii in liniste..Este fain ca fata munceste,si este silitoare..mai mult decat fain..insa..si omul doreste liniste..Si..asta nu este ceva iesit din comun..Asa ca..Mai stimata domnisoara..Vina este a ta..
bla-bla28-2-2017, 12:12
Si dintre toti vecinii, numa pe tine te deranjeaza si terorizeaza?? Ca e cam suspecta treaba asta. Toti ceilalti vecini sunt melomani si indragesc muzica ei? Auzi, el masoara decibelii. Cat de cretin trebuie sa fii pentru asta? Mai iesi pe afara, ca se incalzeste, nu mai sta cu capul langa aragaz, ca nu iti face bine.
bau-bau28-2-2017, 13:53
Ce idiot, mai blabla, ai citit articolul? Iar decibelii sunt masurati de catre politia locala care dispune de astfel de aparate. Trage apa mai zoaie!
@blabla28-2-2017, 14:06
Nu trage apa ca e peste 35 de decibeli! ;)
@blabla28-2-2017, 14:29
Eşti prost de puţi măi bla-bla; e un singur apartament pe etaj, alt vecin nu are nici în lateral, camerele au peste 4 m înălţime şi la etajul II, ultimul, se aude mult mai slab. Dacă tu stai în vreo garsonieră confort 3 şi ai 15 vecini, aici lucrurile stau altfel.
Răspuns pentru un bou1-3-2017, 23:13
@blabla
După frecvenţa cu care postezi pe aici, dobitocule, se vede clar că nici măcar nu ai citit articolul şi ai o singură misiune pe aici, să faci atmosferă. Noroc că sunt şi destule persoane care au mai mult de 2 neuroni în cap.
costica28-2-2017, 11:18
da sa stiti ca e norocos nenea asta. eu de vreo 4 ani stau si ascult borait si batai de rotopercutor si baroase in capul meu, de la o nenorocita de c**** care azi umbla cu unul maine cu altul. are doi copii cu doi tati diferiti. penultima data umbla cu un italian dar care dupa ce si-a papat o parte din bani cu ea renovandu-i bucataria si baia si-a dat seama ca e o tarfa si a lasat-o. apoi a umblat cu altul de pe care a mai stors o tura ca sa-i renoveze dormitorul si camara. nu lucreaza nicaieri ci traieste de pe banii de intretinere pe care-i platesc fraerii aia doi care au picat in plasa ei si ia-au facut doi copii. O perioada nu a mai avut futangii si mergea ea prin Gilau la unul. Acum umbla cu otipa, plus de asta mai da si muzica tare cand are ea chef. Asa ca nene esti un norocos, plus ca ea sta la 3 si eu stau la etajul 2
nelu28-2-2017, 9:34
Ff bine daca deranja
Ncfn28-2-2017, 9:31
Aici e utila o bormasina. Cand incepe cu pianul, tu dai gauri in peretele comun cu apartamentul ei. E util si noaptea cand ar vrea sa doarma (nu se mai poate odihni si ziua nu mai are chef de cantat). La mine a functionat cu niste vecini care aveau obiceiul sa umble foarte apasat prin casa (nu puteam sa chem politia sa masoare zgomotul ca nu faceau tot timpul si probabil nici nu depasea nivelul limita, dar oe mine ma deranja). Dupa doua nopti nedormite(eu merg la somn pe la 2-3, ei mult mai devreme ca dimineata ii asteapta munca pentru ca fac parte din clasa muncitoare), si-au dat seama si au inteles aluzia.
Trebuie inteles ca viata in comunitate presupune obligatii si bun simt. Nu poti sa il deranjezi pe vecinul tau asa cum nici el nu poate sa te deranjeze pe tine
bla-bla28-2-2017, 12:08
Mergeau apasat prin casa?? Vai de capul tau nenea, ce viata trista ai daca dai atentie la asa ceva.
Auzi, cica mergeau apasat prin casa, si s-a pus cu bormasina pe pereti. Exact genul de vecin pe care mi-l doresc eu!! Si ironizeaza faptul ca oamenii muncesc fizic, in loc sa vorbeasca cu respect despre ei. Tu cu ce te ocupi, nenea??
@bla-bla28-2-2017, 14:13
La cat esti de "de treaba" ti-as dori sa ai vecinele mele de deasupra ca sa vazi ce inseamna sa mergi apasat. La ora 00:00-01:00 se pregatesc sa mearga in club. Umbland pe tocuri si zbierand din diverse motive. Apoi se intorc pe la 4-5 si aceeasi problema vreo ora pana se pun la somn. Asta daca nu dau party la ele acasa.... atunci e o alta distractie.
Sunt de treaba, inca nu am chemat autoritatiile, doar odata le-am batut la usa... si de vreo 10 ori in teava (ca pe vremuri :D ).
ncfn28-2-2017, 17:56
bai nenea bla-bla, ce s-ai faci daca eu nu sunt nevoit sa merg la servici zilnic si imi permit sa ma trezsc la 10 jumate sau 11 dimineata si sa merg la bazin si la sala? Si nu, nu sunt vre-un pensionar asa cum crezi tu. Si mi se pare normal daca unui vecin idiot i se rupe de mine chiar daca ii spun ca ma deranjeaza galagia lui si continua sa ma sfideze sa ii raspund si eu tot asa, doar ca el nu isi permite sa mearga nedormit la locul lui de munca asa ca a inteles ca trebuie sa respecti ca sa fii respectat si tu. Chiar daca nu se depaseste un anumit nivel de zgomot, poate eu nu am chef sa ascult muzica ta sau tropaitul tau prin casa. Idioata care canta la pian poate sa isi izoleze fonic camera. Unii numai cu forta pot fi domesticiti, ce sa-i faci...
madriano28-2-2017, 9:24
Tzoapa pianista ar putea merge la produs in afara, ca ar avea mai mult succes. Sa repete la ma-sa in gaura, ca de acolo nu se aude.
Tz28-2-2017, 1:27
Regret ca orasul nostru n-a fost ales Capitala Culturala Europeana, dar acum avem si unul dintre motivele pentru care Timisoara a fost preferata Clujului. La noi, in Cluj, au ramas la putere cantaretii de muzica populara gen Tamas si manelistii. Daca ar fi mutat Boc unul dintre concertele de muzica populara cu Tamas the best sub fereastra domnului orb care - culmea - desi e orb, scrie (sic) , cu siguranta nu s-ar fi plans nimeni
Protonic28-2-2017, 8:02
Respectul fata de vecini este obligatoriu intr-o tara civilizata indiferent ca este vorba despre muzica, TV dat tare noaptea, fum si mirosuri de la prajeli, etc.
Din pacate chiar si pentru Cluj care este unul dintre cele mai civlizate orase din tara mai trebuie sa treaca 20-40 ani ca sa ajunga aproape de nivelul tarilor nordice, ca de Japonia ne despart 100 de ani.
z28-2-2017, 8:57
Protonic!Ia mai pune pe langa aia 20-40 un niciodata.La nivelul tarilor nordice?HA,ha,ha
Tzanc prost28-2-2017, 9:24
Bai Tz, ce plm are de-a face genul de muzica cu reclamatia vecinului respectiv? Daca il deranjeaza zgomotul in plm, si politia a demonstrat ca da, fatuca aia chiar deranjeaza linistea publica, ce conteaza ca deranjeaza cu pian, vioara, vocalize sau bormasina? Poate unora nu le place muzica clasica, sau poate le place, dar nu vor sa auda gen 5 ore pe zi. E asta o problema mai nou? Nicaieri in lumea normala nu ai cum sa impui cuiva ce sa asculte sau sa faca pentru ca exista o chestie numita respectul proprietatii private!!! Daca vrea omul muzica clasica se poate duce la concert de muzica clasica. :)

Cat despre donsoara cu comentarii, ce sa spun, asta e educatia din ziua de azi... o gramada de egoism si rautate.
Silviu27-2-2017, 23:20
Daca iti nastea o vecina si plangea copilul ala cam doi ani zi si noapte, chemai la fel politia cu sonometrul sa masori decibelii si apoi ii cereai aleia sa-si treaca bebe-ul pe silent ca mno, tu ai drepturi?
Ca la mine asta s-a intamplat, de un an de zile il aud pe cel mai tanar locatar al scarii cum plange deasupra mea la 2 noaptea, la 4 dimineata, la cat ii vine lui, dar de aia nu m-am gandit macar odata sa deschid vreun subiect pe tema asta.
In schimb m-am dus frumos la farmacie si mi-am luat doua perechi de antifoane, le punem seara la culcare frumos in urechi si dormim perfect. M-au costat 10 lei.
Mult mai putin decat costa o expertizare cu sonometru, sau un avocat...
Si mi-am pastrat si omenia...
Altul27-2-2017, 23:34
Vorbesti în necunoştinţă de cauză, omenia şi-a mâncat-o singură, nerespectând o înţelegere şi având mereu atitudinea că trebuie să fim recunoscători că respirăm acelaşi aer cu ea. Subiectul nu l-am deschis eu, nu am făcut altceva decât să răspund la nişte mistificări lansate în presă. Un copil nu plânge cu peste 40 de decibeli şi am o cutie de dopuri antifonice, sunt folositoare în cazul ăsta ca o frecţie la un picior de lemn. Şi dacă ar fi folosit la ceva nu sunt obligat să stau în casă cu dopurile în urechi.
Ok28-2-2017, 0:04
Ok, maestre. Ai descoperit dopurile de urechi.

Dar nu prea ajută când vecinul bagă niște bass. Frecvențele joase trec prin orice.

Ce să zic? Bafta ta că ai doar un copil mic ca vecin gălăgios. Să vedem când crește și pune niște Skrillex.
unul27-2-2017, 20:24
mda dar oare de ce trebuie sa locuiasca in chirie in Cluj daca parintii au vila langa polus ? Este transport in comun pot ajunge foarte usor la scoala si de acolo,numai ca probabil nici parintii nu au fost de acord sa le sune pianul toata ziua in cap si au gasit metoda chiriei numai ca nu le-a mers si chiar daca nu-l reclama vecinul respectiv pana la urma tot il reclama cineva fiindca nimanui nu i-ar conveni o asemenea situatie!
Altul27-2-2017, 23:05
Nu stau in chirie, e mai rau, apartamentul l-au cumparat special pentru ele, aproape 100000 de euro
c++27-2-2017, 23:10
In chirie ca sa faca cuplarai, ce nu e clar? Doar n-o sa dea la buci cu parintii la parter
haha28-2-2017, 1:11
@c++ Asa ca ai vrea sa dea din buci peste moaca ta? Atunci nu te-ar mai interesa viata lor sexuala :))
hahaHA28-2-2017, 9:25
la cum arata fufa aia nu cred ca si-ar dori nimeni asta.... :)))
kkk27-2-2017, 17:52
Reclamantul e totusi un om privilegiat, el asculta pian.....eu de 2 ani ascult doar uverturi de baros si recital de masina de gaurit cu percutie provenite de la vecinul de la etajul 1 proaspat mutat in scara ( de la scara vecina) care de 2 ani renoveaza...si renoveaza...si sparge..si gaureste, nu caonteaza ora sau ziua din saptamana!!!1
Iu27-2-2017, 23:59
Nu renovează, își aduce de lucru acasă.

Am avut și eu vecini care 10 ani tot dădea găuri. Era instalator și mai făcea lucrări acasă.
Radu27-2-2017, 17:15
Vecinul "pianistei" are dreptate. Fiecare e liber sa studieze si exerseze ce vrea, atata timp cat nu deranjeaza pe nimeni. Daca studiul pianului presupune deranj fonic pentru vecinii de bloc, atunci nu are decat sa studieze intr-o cladire in care nu deranjeaza pe nimeni. Mie imi pare absolut rezonabil reclamantul. Bravo lui. Prea ne-am obisnuit sa nu reactionam la abuzurile celor din jur. Daca te simti atins in drepturile tale legale si poti si demonstra asta, de ce sa te lasi pagubas doar-doar sa nu superi pe nimeni?
Dreptul la replică27-2-2017, 11:39
Aţi publicat un articol tendenţios, răutăcios, fără să aveţi decenţa, aşa cum face un adevărat ziarist, să cereţi şi părerea celeilalte părţi. Sunt vecinul pianistei de care se vorbea în articol. Viaţa mea şi a soţiei mele s-a schimbat dramatic în rău, după ce această familie a cumpărat apartamentul de jos. În decembrie, după 4 zile de pian, pian, pian (nu în prima zi cum minte ea) am coborât să văd ce se întâmplă. Am găsit o fătucă, în pijama, care bineînţeles, cânta la pian. I-am spus să îşi limiteze reprezentaţiile la 2-3 ore pe zi. Mi-a răspuns sec: exclus, eu trebuie să cânt cel puţin cinci ore pe zi. După aceea am aflat că e elevă, că în locuinţă sunt de fapt două piane, nu unul, şi două fete, cealaltă trebuind bineînţeles şi ea să cânte cinci ore pe zi. Părinţii stau bine mersi într-o vilă lângă Polus, iar cele 2 stau singure aici, transformând apartamentul, aflat într-o clădire comună, în studio de repetiţii. Tortură psihică e blând spus, practic viaţa personală îţi e desfiinţată. Ea are nişte manifestări obsesiv-compulsive, aşa cum cele care suferă de bulimie, mănâncă, fata asta nu ştie să facă altceva decât să cânte la pian. De zeci de ori pe zi ascultam aceeaşi nenorocită de piesă, pe care o cântă obsesiv, probabil piesa de examen. Din iubitor de muzică clasică, am ajuns să urăsc pianul. Şi pentru că sunt foarte bolnav şi aproape orb, sunt prizonier în locuinţă, condamnat să le ascult. Cum mi-a zbierat că ea are dreptul la un anumit număr de decibeli, în decembrie am făcut prima măsurătoare: 42 de decibeli (media), asta înseamnă ca intensitate şi efect asupra organismului dublu faţă de valorile maxime legale. La solicitarea mamei am fost de acord să facem un program de repetiţii. Nici măcar acela, cu care oricum nu m-au întrebat dacă sunt de acord, nu l-au respectat, şi-au bătut joc de el efectiv, ceea ce nu m-a mirat, şi în declaraţiile date, minte cum respiră. Atunci mi-am dat seama că oamenii ăştia nu dau un scuipat pe viaţa altora. Am anunţat-o că voi apela la căile legale, nu s-a schimbat nimic. Şi atunci am contactat Poliţia locală. Au prins-o pe pianină, dacă o prindeau la pian valorile erau mult mai mari. Chiar şi aşa s-au mirat şi ei cât de tare şi deranjant se aude, altfel nu o amendau. Şi pentru 200 de lei amărâţi, am asistat la o criză de isterie, tipică unui copil de bani gata, când s-a întors de la Poliţie, minute în şir a lovit clapele haotic, cu maximă putere, ca să îmi transmită mie cine e şeful. Ţara asta are legi, valabile şi pentru familia Borz. Individa se plânge de paraziţii din România, care stau în calea talentului ei. Du-te întrun bloc în Elveţia să vezi ce se întâmplă dacă repeţi în apartament, faţă de banii de ţigări pe care i-ai luat aici. Voi continua demersurile legale cu şi mai multă îndârjire, ca să îmi recapăt viaţa înapoi. Mizeriile de presă mă lasă rece. Dacă va reîncepe cu vechile apucături şi nu se va ajunge la un program decent, suportabil, de 2 ore pe zi, respectat la sânge si la minut, o voi chema în instanţă. Cel mai tare mă deranjează că oamenii ăştia, foarte bogaţi pentru standardele româneşti, ar putea să le ducă să cânte în unul din imobilele pe care capul familiei le are şi unde ar putea cânta zi şi noapte, fără să distrugă vieţile altora.
dan27-2-2017, 17:21
bravo domnule,eu si f.multi altii au comentat de la bun inceput ca ar fi bine sa auzim si ce spune vecinul,mai ales ca fatuca avea o reactie destul de vehementa pe feisbuc,ameninta aproape ca se duce in lume,s-a saturat de tara,etc.
altii mai creduli,ahh esti manelist,vrei manele,nu muzica de pian..tara asta s-a intors cu fundul in sus,asta e sigur,cum vad unii o lesinata cum se plange pe feisbuc,dau cu pietre,sa le fie rusine !!!
zoo27-2-2017, 17:43
Omul pare decent in explicatii, dar asta este prima lui masca. Ca sa va dau un exemplu verificabil la primărie, vecinul este reclamagiu de profesie, iar in momentele in care o ia razna cu etajul superior ajunge sa reclame orice. Întrebări la primărie, omul le-a reclamat inclusiv pe tulnicaresele statuii lui Avram Iancu si pe calul lui Matei Corvin in urma cu doi ani. E putin dus cu pluta.
Blogu lui Leviatan27-2-2017, 18:14
??? Orb? Și cum dracu scrii dacă ești orb.
@zoo27-2-2017, 18:46
Da cu calul ce-a avut? Tragea bashini prea tare sau are pu.la prea mare?
@zoo27-2-2017, 21:17
si ce daca e reclamangiu?e treaba lui ce e,stirea e despre un alt caz si in acesta politia i-a dat dreptate,deci mai usor cu manipularile.
lejea27-2-2017, 22:16
Domnule Mircea Rares, dreptatea e de partea dvs. indiferent de ce posteaza unii si altii. Evident ca puteti face mult rau, ar fi bine, rau, e totusi un copil necopt la minte, ma rog, educatie, parinti, totusi daca nu reusiti cu Politia Locala, care dealtfel nu are in competenta instrumentarea cauzelor penale o puteti face la Politia National, ea poate sub supravegherea procurorului sa intocmeasca un dosar penal, foarte simplu iar in cazul procesului sa va constitutuiti si parte civila cerand despagubiri materiale, poate si pentru calomnie. Sa invete odata pentru totdeauna si cocalarii cu bani ca legea trebuie respectata. Si din replici idioate vad ca tendinta de a se indrepta e departe , se considera victima unui reclamagiu, ea o mare artista, o mare valoare a muzicii clasice .
@zoo28-2-2017, 14:50
Cum poţi să minţi ca un nesimţit măi gunoiule, indiferent cine te pune să postezi. Există o limită şi în nesimţire şi dezinformare. Cere primăriei să posteze reclamaţiile respective, dacă nu du-te dă-ţi două palme.eşti o flegmă de om.
Mihai27-2-2017, 7:28
"La munca, fata draga!" cam asta vor sa-ti spuna, urmasii, fututi in kur, ai comunistilor.
"Ce, de cultura si arta are nevoie tara asta? Dati cu pietre in ea, fratilor!! auzi, la ea, sa studiezi la pian?! Da' unde ne aflam, in Europa anului 2017? Asta s-o credeti voi!"
Dan27-2-2017, 17:33
Nu exagera. Nimeni nu a trimis-o la munca. Sa cante in alta parte. Ce-ar fi ca in fiecare bloc sa existe asa ceva, nimeni n-ar suporta, oricat de meloman ai fi. dar copiii mici care au program de somn? In casa ta trebuie sa ti se asigure macar acest comfort.
haha28-2-2017, 1:14
Adica sa se mute in Timisoara, orasul care a devenit Capitala Culturala Europeana si sa lase in Clu doar manelistii si taranoii care asculta muzica populara?
Rareş25-2-2017, 20:59
Legile sunt legi şi sunt făcute pentru a proteja viaţa şi sănătatea oamenilor; legile există şi pentru familia Borz, indiferent câţi bani ar avea. Mucoasa asta, care abia a făcut ochi pe lume, şi care e elevă încă, nu studentă, are nişte aere de primadonă şi crede că totul i se cuvine, comportamentul şi istericalele premanente sunt rezultatul educaţiei primite. Nu i se cuvine încă nimic, decât să respecte şi viaţa şi intimitatea altora, nimeni nu e obligat să o asculte cântând zece ore pe zi, pe un pian de concert având cutia de rezonanţă de doi metri şi care scoate 42 de decibeli. Felicitări celor din Poliţia locală care au avut curajul să îşi facă datoria în ciuda tuturor mizeriilor şi mistificărilor care au urmat. Iar pentru unii dintre deontologii ziarişti locali care fac articole la comandă: uitaţi-vă bine în oglindă, sper că vă place ce vedeţi, aveţi exact România pe care o meritaţi.
ro25-2-2017, 20:15
Pocii fac chefuri ,duminica de duminica si zilnic bat toloangele,nimeni nu sesizeaza organele genitale,,scuze militia?halooo cum drecu sa crestem ca natie??dobitoci si manelisti.
RoReX26-2-2017, 14:47
Cine va impiedica sa sesizati d-voastra politia? "nimeni nu sesizeaza" de ce nu sunati la politie daca va deranjeaza ceva?
@rorex26-2-2017, 16:07
Se suna la politie si in cazurile acelea, dar nu se baga in seama pentru ca e mai complicat cu firmele si majoritatea au spate (avocati si pile), e mult mai simplu sa se ocupe de un caz ca acesta cand vad doua tinere pianiste.
unul28-2-2017, 0:13
fa o sesizare scrisa si sunt obligati sa solutioneze cazul ,asa la telefon te trimite la plimbare
vasi25-2-2017, 13:08
rapiditatea politiei si amenzi este de uimit fata de 10 de baruri din centru care sint aproape zilnic reclamati de zeci sau sute de locatari din zona pentru mai multe de 100 decibeli in miezul nopti. Iar politia o face ca nu aude .Din asta pot sa rezult un singur lucru ca primarul e mare fan de manelist!
Vai Steaua ta...28-2-2017, 2:31
Vecinii aia din centru și-au dat acordul pt orarul de funcționare...
Deea25-2-2017, 9:36
Mi s-ar parea normal ca domnisoara sa exerseze intr-un spatiu destinat acestui lucru, nu acasa. Daca orele de liniste sunt intre 10 seara si 8 dimineata, de exemplu (ca scria cineva de programul de liniste prin comentarii), asta inseamna ca in restul zilei poate exersa fara nicio problema? Nu, sta la bloc, are vecini, este deranjant. Nimeni nu cauta sa ii ingradeasca dreptul de a canta si exersa, dar nu acasa, unde omul vrea liniste. Eu sugerez sa mearga d-ra in alta tara si sa exerseze in apartament, sa vada ca nici acolo nu o sa ii mearga, poate va fi chiar mai grava situatia. Toata lumea ar trebui sa stie cand sa isi apere drepturile si cand sa taca, fiindca avem si obligatii, nu doar drepturi. Noi ca popor, suntem ori intr-o extrema, ori in alta.
Boros Miklos25-2-2017, 15:27
Prostia si incultura trebuie amendate prima data, abia dupa acea coruptia. CE DE BANI AM AVEA ATUNCI
haha28-2-2017, 1:19
@Boros Miklos - Le-ai dat o replica geniala manelistilor si taranoilor care asculta muzica populara la maxim :))
ddd24-2-2017, 23:00
Fata draga , izolarea fonica trebuie sa ti-o faci tu nu pagubitul. Ca el nu are nicio vina. Si da , libertatea ta se termina acolo unde incepe deranjul meu. Putin bun simt. Scopul nu scuza mijloacele in acest caz , e irelevant ce premianta esti tu si ce scop nobil ai... nu te poti caca totusi in linistea omului. Traiesti in comunitate nu in codru , altfel iti recomand o casa unde poti face ce vrei fara sa deranjezi pe nimeni. Nu se pragateste nimeni pentru concursuri de bun simt in ziua de azi?
Wtf??25-2-2017, 1:46
Se pare ca analfabetismul persista.. Daca nu reusesti sa intelegi un text, NU COMENTA!!!! Esti handicapat?? Fata S-A OFERIT CA EA SA ANTIFONEZE, e foarte greu de inteles, intr-adevar
geo25-2-2017, 7:14
S-o fi oferit sa s*ga p*la. Si asta doar dupa ce si-a luat amenda.
radu cluj 24-2-2017, 20:51
CHIRIASI >>PROPIETARI +++++vicini PULI
Paul Bogdan24-2-2017, 18:46
Stie cineva cine e persoana in cauza? Ii achit eu fiecare amenda
Edi24-2-2017, 21:00
Ema Borz . O gasesti pe facebook ☺️
sudoku24-2-2017, 22:09
ema borz nu e studenta. e in clasa a XII-a la liceul de muzica.
Ninja28-2-2017, 0:33
ema borz e sugatoare pe turzii, am vazut-o aseara cum racola clienti.
Ploja28-2-2017, 1:17
@Ninja - Nu, mah, aia pe care ai vazut-o racoland clienti pe Turzii era nevasta-ta, dar asa de tare te-ai socat ca te legi acum si de necunoscute
Pianistu24-2-2017, 17:23
In primul rand un raspuns pentru Tibi. Ma Tibi tata tu esti Ungur tu nu ai treaba cu gramatica Romaneasca tu sa ai treaba cu gramatica de la Oradea incolo si numai behai in Romaneste comenteaza pe limba ta in tara ta. Iar pentru "Imputzita" ia publica un pic procesul verbal sa vedem ora la care ai fost sanctionata si asa cum a spus si "lejea" izolarea fonica nu fac eu ca vecin fa-ti o tu trag in matta Fa in asa fel incat eu sa nu fiu obligat ca vecin sa iti suport tie antrenamentul de pian . La cat esti de proasta sigur ai contestat procesul verbal numai ca nu ai avut castig de cauza si acuma behai pe fb ca tia tras unu o pulla in miez de noapte pe pian si dupa ce ai fost satisfacuta ai luat si amenda. Iar voi astia care deraiati de la subiect si ajungeti in zona manelelor cred ca sunteti aia care sprijiniti zidul de la Byblos dimineata la 7.
~24-2-2017, 17:33
Ca e ungur ca nu e, scrie mai corect decat tine ceea ce e si mai jenant. Faptul ca nu reusesti sa intelegi un text e o problema mare, te poti numi analfabet. NU I-A SPUS VECINULUI SA IZOLEZE, chiar nu reusesti sa intelegi?? E amuzant si faptul ca ai un limbaj foarte civilizat in spatele unui nume anonim. Te felicit! Esti tare.
Eu25-2-2017, 3:01
Draga "pianistule", inteleg ca tu esti vecinul reclamant.
Esti exact cum descriam tipologia de mai jos. Un incult, spargator de seminte, cu limbaj ca la usa cortului, care nu vede mai departe de mici si bere (sau inghesuiala la moaste...ca ambele le spun la sens figurat). Probabil ca te inghesui mereu, la coada la magazin, in autobuz... peste tot. Si sigur nu ai rabdare sa iti astepti randul, indiferent ca esti la cumparaturi, la medic sau la restaurant...ca tu trebuie sa fii mereu primul servit, ca altfel te simti neimportant si nerespectat. Doar ca uiti sa oferi si tu respect altora.
Esti acel gen de om care nu suporta nimic diferit de el, care detesta mai ales oamenii mai inteligenti si mai educati ca el...din simplul motiv ca ei te fac sa te simti ca un prost. Realitatea cruda este ca esti, intr-adevar doar un prost :). Un prost maruntel, plin de frustrari.
TIbi25-2-2017, 8:13
Vai, domnule Pianist, am onoarea să-mi răspundeți personal? Spre informația dumneavoastră, mă cheamă Tiberius, și sunt român 100%. În egală măsură sunt și clujean de generația a 4-a. Cât despre gramatica limbii române, aș avea treabă cu ea și dacă aș fi japonez dar aș locui în România. Dumneavoastră, în schimb, spuneți mult mai multe prin maniera în care scrieți decât prin ce încercați să scrieți... Un sfârșit de săptămână cât mai plăcut și încercați să mai reduceți din ură, nu e sănătos!
bairam24-2-2017, 16:58
ceva cioban aterizat in oras. muzica clasica ii zgarie pe creieru in loc sa ii relaxeze. taranul tot taran. ca majoritatea comentatorilor. fara numar
Meloman24-2-2017, 22:17
Bairam stii care e deosebirea dintre interpretarea unei piese si exersarea ei ?
hopaa24-2-2017, 16:54
vecinul era fan florin salam . se untelege
-----------------24-2-2017, 15:27
Casa este sa te odihnesti in liniste nu pentru petreceri si galagie mare sa deranjezi toti vecinii.In unele tari occidentale nici sa tragi apa la toaleta nu ai voie dupa ora 22 si nici sa faci mare deranj si scandal in timpul zilei.
,,,,,24-2-2017, 17:01
daca canta florinel pustiu nici nu caraiai:))
eroare24-2-2017, 14:42
Daca era un manelist care repeta pentru bairamuri atunci ati fi fost de partea politiei.
dan24-2-2017, 13:00
indiferent că ești iubitor de muzica clasica sau nu,tot ai nevoie de liniște..tanara sa caute soluții,nu sa se feisbuceasca aiurea că nu vine soluția pe fb,iar daca pleacă în străinătate să relateze și de acolo dacă străinii suporta zgomot la orice ora sau nu.
Mihai 24-2-2017, 17:17
Pentru odihna sunt orele de liniste. Daca vecinul vrea sa doarma 24 de ore pe zi, locul lui nu este la bloc ci la spital.
shab24-2-2017, 22:49
ei, uite, fix pentru nesimtiti ca tine si ca ea s-a inventat legea. daca domnisoara vrea sa exerseze, e libera sa o faca la SCOALA, unde nu deranjeaza pe nimeni si unde poate sa stea cat vrea ea. domnisoara e dovada vie ca educatia si bunul simt nu merg neaparat mana in mana.
Pianistu24-2-2017, 12:37
Pai nu scrie in ce interval se exersa tipa putea fii la 3 noaptea. Sa zica unu cai comvine sa fie trezit din somn noaptea pe acordurile de pian ale studentei. Si nu sunt dovezi ca studenta ar fii ceva premiata sa-u ca se exersa pentru ceva concurs international si era inevitabil exersarea in timpul orelor de liniste. Ca se exersa in timpul orelor de liniste asta e sigur si mie mi s-au facut reclamatii dar nu am luat amenda niciodata si am facut chef de chef nu o pulla de pian. Inafara orelor de liniste nu iei amenda si daca iei e abuz!!! Iar de Cluj sa nu te iei tu muuie ca daca erai clujeanca si crescuta acolo pe scara nimeni nu iti facea reclamatie sigur esti o chiriasa imputzita de prin moldova.
Tibi24-2-2017, 14:01
Profitând de această postare doresc să transmit condoleanțe pentru trecerea în neființă a gramaticii limbii române. Fie-i țărâna ușoară.
Imputzita24-2-2017, 16:07
Buna. Sunt imputzita de care vorbesti, insa sunt clujeanca. Acest articol a fost publicat fara acordul si cunostinta mea si tot ce vad e postarea mea pe facebook in care normal ca nu mi-am insiruit premiile nationale si internationale, doar ce m-a deranjat la modul in care se rezolva o situatie mai ales legata de cultura. Nu am mentionat in postare nici ca vecinul m-a amenintat din prima zi si cand i-am propus solutia izolarii fonice a spus ca nu vede in asta o solutie si mi-a cerut sa ma mut, nu am mentionat ca un politist a zis ca nu poate da doar avertisment ca vecinul va scrie pe net vrute si nevrute despre Politia Romana si nu am mentionat nici ca vecinul a reclamat pana si fantana din fata Catedralei ca are un cantec pe timp de vara, nu am mentionat faptul ca am respectat orele de liniste negresit, nu am mentionat nici ca alti vecini mi-au spus ca nu se aude tare exersatul meu la pian, etc. Te rog masoara-ti vorbele nestiind macar 20% din cele intamplate si poate isi masoara si presa tupeul de a scrie din auzite. :)
lejea24-2-2017, 16:21
Domnisoara studenta, postaceala pe Facebook e publica, nu stiu de va vaitati ca ati fost amendata, puteti contesta amenda in instanta dar nu cred ca aveti sanse de izbanda, a deranja in mod repetat un vecin, chiar daca acesta face tot felul de reclamatii absurde, este contraventie, daca veti continua s-ar putea sa vi se intocmeasca un dosar penal. Izolarea fonica trebuie sa o faceti dvs. nu vecinul deranjat,nu aveti ce sa-i propuneti, dar daca nici asa nu veti reusi sa atenuati zgomotele? Va recomand sa gasiti un alt loc unde sa va exersati studiile, e chiar jenant ca nu intelegeti asta!
@lejea24-2-2017, 17:01
Imi pare rau sa dezamagesc majoritatea oamenilor "intelepti" care vin cu solutii si mai intelepte. Liceul de muzica si conservatorul nu pun la dispozitie destule sali de studiu si instrumente. Pe langa asta, nu i-a propus vecinului sa antifoneze el, ci ea, insa lui nu ii era de ajuns. Nimanui nu i-a cerut vecinului sa se mute, la fel de absurd ar fi sa i se ceara asta ei. Toate comentariile astea inteligente in necunostinta de cauza devin din ce in ce mai penibile.
analfabetism24-2-2017, 17:06
bai analfabet jegos...inapoi la mociu. la sapa. esti mai analfabet ca brusli din pata rat. ar trebuii interzis accesul in cluj-napoca daca nu ai minim 12 clase si bacalaureat.
**25-2-2017, 0:28
Pianistu pulii mele ia zi mai cantaciosule cati oameni din moldova au fost peste voi? Cati au functii de conducere peste voi? Date-n plm...eu sunt curios, tu macar stii ce inseamna studiu? Stii ca oricat ai studia la liceu/facultate, ai nevoie sa o faci si acasa? Pe langa ca esti prost mai si semnalizezi!
lejea25-2-2017, 12:57
"cand i-am propus solutia izolarii fonice a spus ca nu vede in asta o solutie si mi-a cerut sa ma mut" Ce sa mai zici, deci tu ii propui vecinului care reclama galagie. Adica sa faceti izolarea impreuna, ce altceva ii poti propune? Domnisoara student nu trebuia sa propuna ci trebuia sa faca antifonarea si daca functiona era bine, daca nu? Ghinion.
mihai24-2-2017, 11:09
Linistea in propria casa nu ar trebui sa fie negociabila .

Du-te exerseaza unde vrei tu, muta-te la casa, dar nu forta vecinii sa te-asculte daca ei vor liniste.
celian24-2-2017, 11:26
daca-i canta ceva ceardasuri, poate vecinul se potoleste!...daca nu sa cante "Imnul eroilor" sau "Destepta-te romane...si nu mai fi fraier!!
student24-2-2017, 12:20
Sa-si cumpere bormasina studenta. Auzi la ea, ce tupeu, pian.
locatar24-2-2017, 12:36
Daca era percutionista si avea un set de tobe plus un amplif trebuia sa o "intelegem" ca doar e la conservator - NU , intr-o comunitate respecti regulile impuse de asociatie , ore de liniste, iar inafara orelor de liniste nu inseamna ca zilnic darami pereti . Cum la unul nu-i plac manelele la altul poate nu-i place pianul si adevarul e ca pianul solo e pesimist , e ca o frumoasa fara un ochi si daca ai parte de vreo 3-4 ore de "tratament" la pian risti sa o dai pe aia cu capul de casa scarilor , deci omul nu si-a facut dreptate ci in primul rand isi cunoaste DREPTURILE si a apelat la cine se ocupa de restabilirea linisti personale, intr-un cuvant la lege , ca da , legea spune asa nu ca vrea unul sau altu, ai dreptul la liniste in locuinta personala !
sa24-2-2017, 17:09
locatarule...locul tau e in magura racatau. de unde ai venit. plon orasul de tarani manelisti.
@sa24-2-2017, 19:40
Mai ai dreptate, dar e si un bine ca nu-mi canta mie la pian in cap ca noi astia de la munte nu stim multe si ar umbla ori batuta ori ututa , nu stiu cum i-ar place .
Lang Lang25-2-2017, 11:53
pianul solo e pesimist... prostia ta in schimb e nemarginita.
cristian24-2-2017, 10:45
au masurat si pe perioada cand nu exersa la pian (zgomotul de fond)? altfel cum demonstreaza ca de la ea a fost zgomotul ???

buletin de verificare metrologica au pe aparatul utilizat? se verifica anual la Institutul national de metrologie legala

certificat de etalonare pentru calcularea incertitudinii de masurare?

registru cu calibrarea/verificarea aparatului inainte si dupa masuratoare.


radu24-2-2017, 12:15
Au aviz metrologic cu seria SNTA 3078865/21.08.2016 na , acum esti linistit .
da , s-au facut masuratori timp de 48 de ore din ora in ora iar rezultatul il vezi mai sus .
Doc24-2-2017, 10:42
sunt 100% sigur, ca si fata reclama vecinul daca "repeta" zilnic cu o bormasina sau un flex...sau poate tobe etc.
Mihai24-2-2017, 9:34
Auziti? I-ar se aude zgomotul acela ciudat..
@mihai24-2-2017, 10:28
Da, e fosnetul manualului de gramatica pe care nu l-ai deschis niciodata.
:)))24-2-2017, 11:11
Hahahah
@@mihai24-2-2017, 13:33
best comment ever !
primaru'24-2-2017, 15:07
ouch :)
BURN24-2-2017, 16:11
GG @mihai :))))))) am ras!
studentu26-2-2017, 22:44
Buna asta :))
Se poate rezolva!24-2-2017, 9:29
Se poate rezolva usor, pentru aia doi decibeli izolezi fonic camera cu ceva vata minerala sau /si gips carton fonoizolant. Poate sare primăria cu o bursa sau dedemanul ori alta firma de bricolaj sa acopere costurile.
Vecinul reclamant o fi ceva securist ori are PCR-uri unde trebe; ca sa demonstrezi ca is 37 de decibeli in apartament la tine tre' sa ai aparate de măsură omologate, e un pic de umblătură pentru asa ceva si tre sa cunoști legislația.
Vecinu24-2-2017, 9:39
Nu trebuie sa fii securist că sa-ti cunoști drepturile , doar informat
:)24-2-2017, 13:25
Deci cu PCR-uri pe unde trebuie!
...24-2-2017, 9:26
Daca a depasit cu asa putin nu var rostul reclamatiei. Dar mai depinde de orele la care a cantat.
Si daca mergi inafara dai de probleme dinastea, diferenta e ca acolo se poate studia la scoala.

un prieten si-a schimbat chiria pt ca vecina de sub ei nu suporta galagia ce o facea copilul....
Eu24-2-2017, 9:56
Pai probabil ca vecinul n-ar fi fost atat de deranjat daca domnisoara asculta manele sau slujba de dumicia la acel volum. Dar PIAN?!? ...Doamne fereste, muzica clasica?!? Normal ca a facut reclamatie, unele specimene au alergie la asa ceva. Sunt tot aia, care scuipa seminte pe strada si se inghesuie la moaste...sau la mici si bere (ca tot aia e ideea).

Eu zic ca domnisoara e norocoasa ca n-a ascultat chiar muzica rock la maxim, ca saracul vecin probabil ar fi facut infarct si acum ar fi fost acuzata de omor din culpa.
....24-2-2017, 10:58
:))) buna asta!!! Ai dreptate, sunt si cazuri dinastea :)))
Oameni "intapati" sunt peste tot.
Cazul de care spuneam mai sus a fost in Germania si nu a fost pian... sau muzica tare... sau bormasina... A fost un bebe care tocmai s-a nascut....
geo24-2-2017, 13:45
Pentru toate piz*ele: n-am dat 80.000 pe un apartament ca sa ma deranjeze o fufa de dimineata pana seara. Sa-si izoleze camera cu ce vrea ea. Ori sa se mute. Tre sa intelegeti, la bloc AI VECINI!!!
@ geo24-2-2017, 14:10
Domnu' geo, da daca deasupra ta se muta un interlop cu ceafa lata si are asa vreo 12 amici lati in umeri care chefuiesc noapte de noapte mai ai tupeul sa chemi politia cu sonometrul?
Sau sa te intreb altfel, a doua oara dupa ce sta ala de vorba cu tine pe scari putin altfel, mai chemi politia ori te mai umflii pe-aici cat ai dat tu pe apartament?
Sau devii tu "piz*a", fufa aluia care o sa-ti spuna sa-ti izolezi tu cu ceva sau sa te muti ca el ori chefuieste ori iti ia gatul...
ro24-2-2017, 9:14
Trist!!unde dracu sa exerseze??pe camp,in grajd sa traga pianul in park??lume tampita si vecin nebun.
Ro Ro 24-2-2017, 9:25
Trist , serios ?? Ai vrea sa fie vecina ta și sa-ti f**a capul toată ziua cu pianul ??? Unde sa exerseze ??? Nu e problema vecinilor ,
geo24-2-2017, 9:25
Fata sa-si izoleze fonic camera in care invata. Sa nu deranjeze alti 10 oameni, ca vezi doamne ea, 'marea artista' in devenire, are chef de pian de dimineata pana seara. Stiti cat de enervant e sa auzi pianul de dimineata pana seara? Ia incercati.
zdup24-2-2017, 10:50
Cum unde? N-are decat sa-si cumpere sau inchirieze o casa particulara si sa zdrangane cat vrea. In bloc locuiesc mai multi oameni, unii sunt batrani si bolnavi si nu suporta asemenea manifestari
...24-2-2017, 10:55
Se poate izola f ieftin o camera folosind cofrage de oua (comic dar chiar functioneaza).
La conservator nu sunt piane suficiente sa repete toti.
@24-2-2017, 12:09
O lae ieftin, cofraje de oua ...intra pe siteuri de specialitate si vei observa ca nu e ieftin deloc daca doresti calitate , cofraje de oua .
Nu ai ce deranja vecinii indiferent sursa , mai grav un pian la care ZILNIC exersezi - cauti o locatie
Alo24-2-2017, 17:05
Sa studieze la conservator (sau la colegiul de muzica) dacă e studenta, cum fac toți muzicienii, chiar si cei profesioniști, ca pentru asta exista Sali de studiu. Viața la comun nu e identică cu cea la casa particulara, in câmp.
ro24-2-2017, 23:05
BEI ROMANI!Clujul e zdranganit fonic de bisericile ortopedice,si???nimeni nu ia nici-o masura,fata asta ca exerseaza are probleme cu babalicu.
Pt geo25-2-2017, 8:57
Ia zi ma geo daca era unu cu ceafa lata de dadea chefuri mai aveai tupeu sa comentezi aiurea saubsa chemi politia ? Toti sunteti smecheri cand e vorba de o femeie ... ca in rest te ai caca pe tine de frica labar
Iooiii24-2-2017, 9:13
Auzi la ăștia ,daca omul vrea să se odihnească în casa lui e țărănoi
Dan24-2-2017, 8:37
Vreun taranoi care si-a lasat opincile la poalele Clujului a reclamat-o. Aia care si-au luat apartamentele pe 3 salarii dupa 1990 si sunt clujeni. Dobitocul, nu intelege cata munca si talent exista in studiul fetei. Rusine sa-i fie!
bla-bla24-2-2017, 9:08
Vecinul care a reclamat-o e un tampit si a reclamat-o din prostia lui genetica. Dar de ce a fost amendata? De ce s-au potrivit aia de la Politie tampitului?
-----------------24-2-2017, 15:30
Da si el a reclamat o persoana care deranja vecinii si nu respecta legea de liniste si ordine publica.
pisoi25-2-2017, 10:22
@bla-bla, Politia este foarte vigilenta in astfel de situatii. Incearca in schimb sa-i chemi de exemplu atunci cand esti calcat de hoti.

Cele mai citite ştiri din Social

7631 vizualizări
26-3-2017, 10:49
Răzbunare ”ardelenească” a unui șofer la Cluj. Ce i-a făcut unui autobuz care l-a claxonat în trafic VIDEO» Vezi tot
1601 vizualizări
25-3-2017, 11:06
Clujean aproape lovit de mașină n timp ce alerga prin Făget: O să depun plângere la Poliție FOTO/VIDEO» Vezi tot
1163 vizualizări
26-3-2017, 11:16
Declarația controversată a Mitropolitului Clujului, la Marșul pentru Viață: Fiecare familie ar trebui să dacă măcar 3 copii» Vezi tot
604 vizualizări
26-3-2017, 11:34
Trei șoferi vitezomani prinși de polițiști pe Autostrada Transilvania. Au rămas fără permise» Vezi tot
507 vizualizări
15-3-2016, 22:30
Fetiță de 6 luni abandonată de mamă în Spital la Cluj. Putem ajuta?» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Care credeți că este cel mai sigur / cu cel mai avantajos cost al vieții din Cluj-Napoca