Social

Monica Tatoiu critică Clujul: ”A fost un soc”

  



 

Monica Tatoiu, fostul director general al Oriflame România, se află la Cluj-Napoca, dar a criticat dur orașul. 

 

Castane coapte. La Timisoara in studentie imi umpleam buzunarele cu ele si mergem sa vad filme subversive la Casa Studentilor. Despre Cluj nu stiu ce sa spun fara sa deranjez. O casa de amanet si ”outleturi” turcesti in centrul orasului. Vitrinele arata sinistru. Restaurantele bune sunt pline de straini. O ceainarie si o florarie ”posh”. Mai incolo un second hand numit ”Second Tex”. Ganguri murdare, nereconditionate. Tinerii nu vad detaliile astea.

 

Pe mine m-au intristat contrastele care s-au accentuat. Intre lux ostentativ si saracie. Daca am deranjat va rog sa ma scuzati. A fost un soc”, a scris Monica Tatoiu.

 

Renumită pentru că a condus ani la rând Oriflame România, dar mai ales pentru aparțiile pe care le are periodic la televiziunile de știri, Monica Tatoiu este acum pensionară de lux, având o pensie lunară de 10.000 de lei. 

coral1_1_1.jpg
20-10-2017, 11:40
22087 vizualizări
66 comentarii
menThor23-10-2017, 16:59
Bine, da atunci "di ce" vine atata lume la Cluj? Si "di ce" raman aici?
care ?23-10-2017, 21:04
Pai vin numai taranii din rachitele . Sunt atrasi de mirosul bocului lor .
zoli23-10-2017, 10:28
Poate are dreptate, Clujul nu mai este ceea ce a fost.
radu B22-10-2017, 11:36
Invidia functioneaza cel mai bine in aceasta postare a d-nei Tatoiu. O intreb Bucurestiul arata mai bine ???
Mitica22-10-2017, 16:01
Da, arata mai bine.
radu B23-10-2017, 9:39
@Mitica Dupa numele pe care-l ai nici nu puteai sa raspunzi altfel. !
calator 24-10-2017, 0:45
Bucurestiul arata foarte bine , ca o mare capitala europeana . Doar cine nu sta acolo o perioada de cateva saptamani vorbeste aiureli . Ultimul mol - cel de la Piata Sudului - este exceptional ca modernitate si noutate , in putine tari europene vezi asa ceva .
Cluj22-10-2017, 10:05
Doar daca acceptam criticile fondate, putem sa evoluam! Chiar daca nu mi este deloc simpatica doamna, trebuie sa fim orbi sa afirmam ca se înșală in tot ceea ce spune! Da, Clujul s a schimbat mult in bine in ultimii 10 ani, dar mai e cale lunga pana sa fie un oraș cu adevărat occidental! Daca lăsam mândria locală sa ne orbească, riscam sa rămânem captivi in lumea noastra mică ! Sa speram ca vor dispărea cât de curând acele second uri care au invadat centrul, piața Mihai Viteazu se va curata de tarabele infecte si hotelul ăla jegos, ca o sa avem un spital regional de urgentă , un spital de Pediatrie curat, restaurante care sa aibă o mâncare excepțională, nu doar sa arate bine( gen chios), se reduce mafia din urbanismul local( primăria), etc. Multumim pentru critici, o sa ținem cont de ele!
Criculae22-10-2017, 10:58
Meritul este a lui BOC si TISE,datorită lor arată Clujul asa bine .
Plecăciuni domnilor, si mult respect .
Multe mandate împreuna !
mandatar22-10-2017, 14:36
Da, la multe "mandate" de arestare, impreuna- separat, oricum dar sa dispara de pe fata pamantului, la Gherla sa faca tuneluri, metrouri si Somes navigabil, eventual sa li se dea de lucru la GAz-ul penitenciarului.
clujul24-10-2017, 16:13
Criculae manci rahat
! ! ! ! ! ! !22-10-2017, 9:58
Monica pare picata din cer . Adica ce spera ea sa gaseasca in clujul condus de un ceapist notoriu ? Doar niste ceapisti sau urmasi inculti de ceapisti cu aere de oraseni . Pute peste tot a izmene nespalate .
ady22-10-2017, 9:44
c**** batrina
Ciocu' mic !21-10-2017, 23:25
Ceapistii ce mai nou au ocupat Clujul fiind mandri in necunostinta de cauza ar trebui sa viziteze la propriu alte mari orase din tara care dau clase Clujului din toate punctele de vedere . Sunt orase aeresite , unele cu sute de hectare de spatii verzi si lacuri ca Bucurestiul , cu posibilitati de extindere a unor cartiere noi imprejmuite de zona verde si drumuri largi . Sunt celebre falezele la Dunare din Galati si Braila dar si cele pe rauri ca in Arad sau Timisoara . Somesul este o mizerie la momentul actual ca amenajare iar extinderea Clujului pe dealuri ii rapeste orice posibilitate de parcuri in adevaratul sens al cuvantului .
Vasile22-10-2017, 0:04
Respecte pentru comentariul dv.pertinent si DOCUMENTAT.Ca sa contracarez postarile postacilor mocanului am hotarit sa fac asa zisele break-city-uri,dar nu in alte tari ci chiar in orasele de pe meleagurile noastre.Nu ca nu le-am vazut pe multe din ele dar mai sint de vizitat.Peste Cluj la ora actuala sint:Baia Mare,Bistrita,Alba Iulia,Arad,Sibiu,Brasov,Deva,Oradea,Tg.Mures,Bucuresti,etc.
cjn22-10-2017, 6:49
Din pacate are perfecta dreptate Tatoaia, centrul e asa cum e dar daca venea in cartiere, era pur si simplu siderata de cum arata. KM patrati de garaje insalubrre, ruginite, multe din ele nefolosite sau inchiriate micilor afaceristi sa service-uri de masini, depozite de mobila veche ori butoaie cu varza, in contradictie cu masinile parcate pe trotuarele devenite inutilizabile, strazi pe care se circula cu masina pe mijloc deoarece amnbele sensuri sunt ocupate de masini parcate, in intersectii, pe trecerile de pietoni, intr-un cuvant ceva mai tare ca la Ferentari unde s-au construit 3 parkinguri uriase. Poate Tatoaia nu a avut cinstea de a calatori cu un autobuz in ore de varf sau sa stea intr-un taxi , blocat in trafic, ori sa se impiedice intr-o bordura ori dala iesita in afara dupa marile reabilitatri ale idiotului mincinos si Pitic.
Minciunile nu tin mult Mocane, asa sa-ti ajute Dumnezeu!
ro21-10-2017, 23:02
Doamna!! TIMISOARA ,zona centrala e cumpartata toata de tigani,decat tigani necivilizati,mai bine magazine cu vechituri.
Vasile21-10-2017, 10:11
Respect d-na Tatoiu,n-ati deranjat pe nimeni,ati spus doar ADEVARUL.In 25 de ani n-am crezut ca poate decadea asa un oras.S-a injumatatit spatiul verde,s-au distrus principalele Piete centrale,locurile de parcare s-au desfiintat,drept urmare firmele din zona centrala(din lipsa de clienti)au tras obloanele.Au ramas second-handuri,farmacii si ceva fast-food-uri.Constructii haotice,zgirie nori linga case,blocuri lipite unul de altul,fara parcari,spatii verzi, trotuare,spatii de joaca pentru copii.Infrastructura la pamint,in 27 de ani in mun.Cluj nu s-a construit UNA artera NOUA,toate drumurile sint de pe vremea lui Ceausescu.Cu o exceptie,drumul ocolitor(ca centura nu se poate numi)de la Someseni pina la iesire din Apahida,drum care pt.traficul din oras nu ajuta mare lucru.0(ZERO),de la revolutie pina azi,centuri,pasaje subterane sau supraterane,parcari,unde verzi la stopuri,sensuri unice,parcuri.Ce sa-ti placa la Cluj?Betoanele si traficul infernal ?!Eventual sindrofiile ieftine din centru si vestitul Untold.
Corect21-10-2017, 11:28
O prezentare cum nu se poate mai adevarata a Cujului anului 2017.
Vasile21-10-2017, 17:25
Sper sa iasa lumea la vot sa scapam de gainarul(atita timp cit face numai gainarii)Boculet,si mai ales in numar mare ca are multi adepti,in special din rindul pensionarilor,dar si tineri cuceriti de festivaluri si zone pietonale.Am ajuns sa-mi para rau dupa aprozareasa Eugenia Cristea care sigur facea mai multe pentru orasul comoara atit de batut de soarta.
Corect21-10-2017, 20:37
Intai trebuie sa apara un candidat credibil, apoi abia sa vina lumea la vot. Daca, e plin de candidati incompetenti, tot boc va fi ales.
Boc își bate joc22-10-2017, 11:09
Apăi, Vasile,de data asta nu-ți dau dreptate, Clujul e bestial fata de orașele descrise de tine. Ori ai băut ori azi esti prost , cum iti spuneau mulți alta data.Ce-i cu tine, ai trecut de partea cealaltă ? Compari pe BOC cu Cristea. Sa nu ma mai pui sa scriu cum vrei tu , ca nu mai vreau .
Voi vota tot cu BOC. Am fost contra lui dar acum imi schimb si sexul si pseudonimul, la fel ca DAN MANASUR , care cu greu si-a dat seama ca e prost. Asta e, oamenii se schimba .
clujean23-10-2017, 12:45
@Vasile, scrii numai tampenii. Le iau pe rand:
1. Spune-mi si mie unde sunt "zgarie norii" din Cluj. Or fi asa de mici, ca nu-i vad eu?
2. Ar vrea cei din celelalte orase mari din Romania sa aiba locuri de parcare cate are Clujul. Stiu 100% ca Clujul a fost (si probabil a ramas si azi) primul oras din Romania cu parcari supratetane.
3. Locuri de joaca pentru copii? Cred ca circuli foarte rar prin cartiere...
4. "unde verzi la stopuri". Lasand la o parte exprimarea total aiurea, din nou, cred ca vorbim despre orase diferite :)
5. As vea sa mai scriu multe, dar ma opresc la "sindrofiile ieftine". Iti recomanda cu caldura episodul de aseara din "Romania te iubesc" de la PRO TV. Si atunci poate o sa-ti dai si tu seama ce inseamna CLUJUL azi in Romania.
....23-10-2017, 13:22
Ai dreptate Clujean . Vasile asta-i dus rău cu pluta. Așa-i ca cel mai Ok e Boc,iar Clujul e cel mai tare?
Cluj21-10-2017, 8:12
Vesnica invidie a miticilor pentru Cluj. Vad ca se ridicaca si din invidie zic una alta
Stefan21-10-2017, 9:10
Ce gândire superficială ai! Dacă vei merge la Timişoara, Braşov, Iaşi, Sibiu sau Sighişoara, vei vedea oraşe cu un buget mai mic decât al municipiului Cluj-Napoca, dar mult mai bine administrate: c**ăţenie, faţade clădiri, parcări, spaţii verzi etc.
Hmmm21-10-2017, 8:06
Du-te mamaie ca azi maine dai coltul si vorbesti de cluj
ha ha ha !21-10-2017, 0:57
Dna Monica se face ca nu stie ca Clujul bocului este acum plin de tarani originali . Sunt de preferat insa tiganilor din Timisoara .
Hmm21-10-2017, 8:18
Macar stau in pata rat nu in cladiri istorice cum sta clanul tiganesc care detine toate cladirile din centrul timisoarei
Ori flame20-10-2017, 20:36
Ce se oftica unii ca cineva spune adevarul, mai fratica mai, madama asta o avea unele scapari dar tampita nu-i, nici neumblata prin tara sau lume. Tipesa asta are lozean pe ea cat duce acceleratu, asa ca nu va cacariti pe voi de patriotarzii sulii, Boc asta defapt va tras inapoi mult, va aburit cu Untold si ceva rahati, dealtfel tot pe banii vostrii, va pus nistre piatra cubica importata din China, si va credeti occident. Vai si amar de saraci cu duhul.





mario20-10-2017, 22:37
Asta-i tineretu clujean, la fel de usor de manipulat ca votantii PSD. Alora le da plase cu alimente, astora concerte. Nimeni nu vede mizeria, aglomeratia, lipsa acuta de locuri de parcare, ilegalitatile, hotia etc.
Nae20-10-2017, 20:34
Apropos de comparatia cu Timisoara, cand au luat titlu de capitala culturala europeana, am zis ca poate noi clujenii ne-o meritam ca am luat-o in freza ca prea ni s-a ridicat clujul si ca prea suntem cu nasul pe sus.

Am fost toamana asta in Timisoara. Centrul arata okis dar in rest e jale. Cateva cladiri (insist, cateva) renovate in centru, in rest e cam la fel. Dar cum te departezi 1km de centrul vechi, dai de strazi asfaltate neasfaltate, trotuare lipsa, noroaie, etc. La noi cartierele sunt lux, pana si Marastiul si Manasturul arata bine fata e ce am vazut acolo. Strazile din Gherogheni, Grigorescu sau Andrei Muresanu chiar arata bine prin comparatie.

Si dupa episodul Timisoara, promit sa nu ma mai plang niciodata de taximetristii din Cluj!!!
Soricel20-10-2017, 22:45
De stâlpii din Cluj cu mațe pe ei ce spui?plus clădirile care din pacate nu.le prea avem
adevar21-10-2017, 1:03
Ca centru universitar Timisoara este mult sub Cluj chiar daca exista 'profesori' precum semianalfabetul Boc . Dar ambele sunt sub Bucuresti si chiar Iasi ca mediu academic . Universitatea de medicina din Iasi este singura universitate autohtona situata in topul 500 in timp ce medicina din Timisoara a dat tarii o studenta prostituata si criminalea .
sandu @adevar21-10-2017, 11:42
Discutabil daca Clujul e sub Bucuresti ca mediu academic. Sunt vreo doua trei facultatii in Cluj (nu dau nume ca sa nu fiu acuzat ca le tin partea, dar se gasesc usor pe google si toata lumea cam stie asta) care stau mai bine ca Bucurestiul si se regasesc mereu in topuri, chiar pe pozitii bunicele.
eu20-10-2017, 19:33
Adevarul este ca in centrul Clujului nu au ce cauta magazine second hand sau case de amanet. Un oras de 5* cum il lauda primarul Boc este plin de magazine super elegante in centru si cladirile trebuie sa arate f.bine nu cum sunt multe prin centru cu aspect saracacios, darapanate urate de-a dreptul. Cei care tot comentati, mai mergeti si prin orasele Europene si apoi vorbiti...
ce faceti?20-10-2017, 19:09
criticati textul sau faptul ca ii apartine doamnei tatoiu?
hai ziceti ca nu are legatura una cu alta ca nu va cred!

exista secondhand-uri in centru? da.
exista mizerie? da.

daca o spunea boc, cum ati fi raspuns?

mereti maaaiii, unde va e obiectivitatea?
Criculae20-10-2017, 18:10
Foarte bine, madam. Daca nu iti place Clujul stai in Bucuresti!
Ce ne pasa noua de parerile si alegerile tale?
Castane avem destule, daca vrei ito trimit o plasa cand am timp
ana20-10-2017, 15:37
D-na Tatoiu spre comparatie cu Bucurestiul Clujul este peste. Adevarat ca avem multe de facut dar repet, Clujul este peste Bucuresti !!!! Este ciudoasa doamna altfel nu-mi explic !!!!
@ana20-10-2017, 15:53
Da-mi 3 argumente pentru care Cluj-Napoca este peste Bucuresti
@ana20-10-2017, 16:13
1. Istorie
2. Ardeal
3. Bunatate

cred ca ai destule argumente
Kyu20-10-2017, 17:23
Draga Ana,destule argumente pro pot fi prezentate pentru ambele orase.Orase mari,incarcate de istorie,plini de oameni civilizati,dar si cu cateva "uscaturi"...din pacate.Problema pe care o intrevad eu este urmatoarea:din pacate si din nefericire argumentele negative cresc pe zi ce trece,in ciuda eforturilor noastre,a oamenilor educati de a stopa acest lucru!Fiecare oras este frumos in felul lui:Iasi,Timisoara,Constanta etc etc etc,dar noi trebuie sa observam doar lucrurile frumoase si bune.Am devenit rai,poate de vede si din comentariile de mai jos,cinici,jignim fara rost...pacat.Oameni rai si needucati sunt peste tot,intr-o pondere mai mare sau mai mica,depinde de "adunatura"!!!
Salutari de la un bucurestean,sa auzim numai de bine!!!
PS.Stirea este nesemnificativa,mai ales din gura unui astfel de personaj titrat ...
Burdujel20-10-2017, 18:08
Cum adica Clujul este peste Bucuresti? Bucurestiul e in subsolul Clujului?
Poate e mai frumos, mai civilizat, mai bogat, mai colorat, mai cum vrei tu sa spui. Dar "peste"?!
" Peste" este un fel de "vreau sa spun ceva fain, dar nu ma duce capul"
mario20-10-2017, 18:34
Astea da argumente. :))))
Aici vorbim de dezvoltare si conditii de trai, nicidecum de istorie.
Este peste la pretul apartamentelor, daca vrei, dar asta nu e un lucru bun.
mario20-10-2017, 15:25
La ce sa te astepti de la incompetentii din primaria Cluj? De ceva ani buni se chinuie sa schimbe fata cladirilor degradate din centrul Clujului. Asta-i nivelu orasului, un oras second din Europa.
Bocila20-10-2017, 15:11
Incet incet adevarul se va afla, o bula plina de besini, totul se inhaie la cea mai mica adiere, e putregai cat cuprinde, minciuna va apare ca si oloiul, mai sunt prostalai destui dar nu toti is asa, weceuri limbiste!
madriano20-10-2017, 14:34
Din pacate are dreptate, multe cladiri din centru sunt in paragina. Sper ca odata cu supra-impozitarea cladirilor neingrijite sa rezolvam aceasta problema. Alte orase mai mici au rezolvat-o deja (Sibiu, Oradea, Targu Mures). Chiar si centrul Timisoarei arata decent.
cluj20-10-2017, 14:16
doamna Tatoiu.preferam straini decat tigani!!! Eu cred ca va deranjeaza Clujul ca v-am lasat in urma orasele.poate ne vom destepta si o sa proclamam transilvania stat independent si capitala sa fie Cluj.vom fi mica Elvetie.Am cotizat destul la Bucuresti
ro20-10-2017, 21:44
Ungure!!nu visa.
blabla20-10-2017, 13:46
O deranjeaza ca sunt straini in restaurante :))). De fapt, asta trebuie sa scoatem in evidenta din tot discursul cucoanei Tatoiu. Ei nu-i plac sau nu e obisnuita fata de Timisoara, ca in Cluj restaurantele ar fi pline de turisti sau studenti straini.
Restul e adevarat, stim si noi
georgian20-10-2017, 13:44
Are dreptate, centrul Clujului arata groaznic, degeaba ai arhitectura frumoasa daca atunci cand o admiri trebuie sa ai noroc sa nu-ti cada o bucata de cladire monument istoric in cap! Iar spatiile comerciale din centru la fel, doar junk food-uri, second hand-uri, banci, covrigarii si cate-o cafenea/birt pentru hipsteri. Toti comerciantii decenti au migrat spre mall-uri.
MDC20-10-2017, 13:24
Dute-n spital de hosca batrana ,o venit si ea la Cluj sa-i vada curu cararea .Daca vrea lux si opulenta de ce nu merge la Paris,Viena etc sa isi cumpere castane si sa plimba admirand vitrinele marilor magazine.Sa trezit si ea sa critice ,printesa Batrana .De Bucuresti nu zice nimic ca vai si amar de ea Capitala a Romaniei.Clujul poate si da dovada ca este unul dintre cele mai tari orase cosmopolite di Europa ,Bucurestiul ce arata ?
Hastag20-10-2017, 13:54
Prietene, nu stiu cand ai fost ultima oara in Bucuresti dar ceea ce ai spus, ai spus ori din necunostinta de cauza ori dintr-un patriotism local incredibil de prostesc. Cat despre Cluj, unul dintre cele mai tari centre cosmopolite "di" Europa...hai sictir!
Catalin20-10-2017, 22:54
Eu am fost in ambele orase. Clujul este peste Bucuresti. Are mai multa curatenie, traficul auto este mai potolit, oamenii sunt mai putin nervosi/tipatori, aer mai curat si mai multa verdeata. Casele vechi ar mai fi de reparat. Insa este drept ca am vazut destul de multe impachetate ca sa cred ca se face ceva.
Mihai20-10-2017, 12:33
Sa stea linistita in continuare mai spre sud acolo unde cand merge la baie se tine de un tarus infipt in pamant. Noi, clujenii, sigur nu ne suparam.
mica20-10-2017, 12:28
are dreptate, adevarul doare
clujean20-10-2017, 12:53
Da, are dreptate. Nu m-ar fi deranjat daca era o cucoana venita de la Viena, Munchen, Paris sau New York. Da' pentru o madama (batrana si urata, obosita si uzata, careia ii place sa stea cu tzitzele blegite mai mult pe afara), care vine din Cimisoara, mai bine "ciocu' mic!". Madam, vezi-ti matale de cladirile alea din centrul Cimisorii de stau sa cada, si de fabrica aia parasita de langa Iulius Mall, si mai apoi deschide gura.
titi20-10-2017, 11:59
Și pe noi ne-a șocat prezența ei în Cluj. Iar comparația cu Timișoara nu-și are rostul. Nici acolo nu e mai grozav. Îmi pare rău.
dragan20-10-2017, 12:06
Apoi nu ar trebui să ne intereseze comparația cu nimeni, decât cu normalitatea. E trist că acesta e adevărul. Ok, nu am pretenția ca să fie Clujul ca centrul vienei. Dar da, ganguri și clădiri în paragină nu cred că e normal să existe. Să le restaurezi până la ultimul detaliu, să le refaci la ultimul răcnet costă, și clar nu se poate face peste noapte. Și poate nici nu e indicat peste tot, dacă mergi pe direcția asta o să crească prețurile la chirii și mai mult în zonă, și cam toate locurile "unerground", care dau farmec Clujului, la o adică, nu o să mai existe prin centru, se vor muta la periferii.

Dar un minim de reparații la clădiri, dat cu vopsea și reparat jgheaburi din care se scurge apa pe pereți cred că se pot face. La fel Primăria poate veni cu un plan/strategie de revigorare a centrului, ca să nu mai ai zeci de second handuri și săli de joc în centrul Clujului. Sau și mai rău, spații goale, nefolosite.
IO PISTA20-10-2017, 12:27
ma dragane tata tu zici ceva da nu stii ce zici ce stii tu de centru clujului ? no iti spun io tot centru o fost revendicat de urmasi contilor grofilor si nemesilor unguri si or fost pusi in drepturi si curutzi or cerut ceva dar lor le o dat hajongardul si temeteul de pe crisan no daca ei is stapani de drept cum zic urmasi faca bine si intretie si casile ei pe bani lor nu primaria pe bani contribuabilului mai tate s inchiriate pe bani frumosi faca bine si le puie la punct
d(r)acul liber 20-10-2017, 11:49
sugatoare de puli !!! clujul e prea civilizat sa gasesti scula pentru o babete ca tine ...de asta e dezamagita idioata !
clujean20-10-2017, 11:59
da mah,...daca va spune unul adevarul va ofticati si-l faceti in fel si chip.Astia-s clujenii "adevarati".
Ovidiu20-10-2017, 12:19
Tot ce a spus e adevarat. Ia faceti o plimbare pe eroilor(zona 0 a clujului) si vedeti ce magazine sunt. Cam 5-6 second-hand-uri, buticuri de 2 lei, mi se pare cam jenant pt un oras de 5 stele cum pretind unii ca este...
NO BINNE20-10-2017, 13:38
Amu s-or ofticat si clujenii... toti ar zice ba pe-a matii. Partial are dreptate.. Tanti Tatoiu nu baga de seama ca si timisorenii sunt foarte increzuti... La nunta se duc cu tot (h)aurul din casa pe ei... altfel nu esti valabil... Mda timisorenii se duc doar la Mall - ar intra si cu masina in magazine care musai tre sa fi bmw sau mertan... in afara de crasme in Timisoara, nu ai ce sa vezi pe centru.... Fiecare se crede mai destept...
@d(r)acul liber21-10-2017, 4:49
Sigur ca da, Clujul e prea civilizat, se vede dupa limbajul tau, pupincurist de pitici.
ceapist21-10-2017, 5:16
Clujul este civilizat numai pentru taranii care-l locuiesc . Nici unul nu a calcat prin Timisoara sau Bucuresti . Vorbesc dupa ureche si se cred civilizati ca la bloc nu mai pot avea buda din curte . Sunt niste laudarosi fara minte .

Cele mai citite ştiri din Social

5122 vizualizări
17-11-2017, 14:14
Descoperire macabră la Pata Rât: Nou născut aruncat la gunoi - FOTO» Vezi tot
3370 vizualizări
17-11-2017, 13:11
Clujean accidentat în Florești, acuză Asirom că nu a fost despăgubit CORECT - FOTO» Vezi tot
3110 vizualizări
16-11-2017, 11:55
CĂUTĂRILE s-au încheiat! Informații despre tânăra din Cluj, dată dispărută - FOTO» Vezi tot
2428 vizualizări
16-11-2017, 17:08
Un dirijor s-a spânzurat pe o stradă din Cluj-Napoca» Vezi tot
2142 vizualizări
17-11-2017, 21:18
O betonieră era să facă prăpăd în Mănăștur. Șoferul mergea pe contrasens și forța avansarea în trafic - VIDEO» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Dacă în toamnă ar fi alegeri parlamentare, ce partid ați vota?