Social

Cluj-Napoca: Modificări pentru fluidizarea traficului în 20 de zone ale Clujului

  



 

Comisia de Circulație din Cluj-Napoca a aprobat modificări în 20 de zone ale orașului. 

 

1. La intersecția străzii Mirăslău cu Donath se reorganizează benzile, astfel încât să se asigure 2 benzi la intersecția Miraslău cu Fântânele, respectiv 2 benzi de circulație dinspre Fântânele spre Donath;

2. str. Ialomiței, între str. Dâmboviței și Pasaj Aurel Vlaicu reconfigurare benzi carosabile pentru asigurarea spre pasaj a 2 benzi carosabile, față de unica bandă existentă;

3. Calea Dorobanților (zona trecerii de pietoni de la Școala Simion Bărnuțiu)- lărgire trotuare în dreptul trecerii de pietoni;

4. str. Observatorului- Republicii: corectare trotuar pentru creșterea razei la efectuarea virajului la dreapta de pe str. Observatorului spre str. Republicii;

5. str. Observatorului- Republicii: revizuire mod de funcționare a semaforului în sensul creșterii capacității de ieșire a autovehiculelor de pe str. Republicii în str. Observatorului, prin viraj de dreapta;

6. Calea Dorobanților- str. Anghel Saligny: lărgire trotuar astfel încât să nu mai parcheze autovehiculele pe Calea Dorobanților până în dreptul str. Anghel Saligny și să împiedice vizibilitatea la ieșirea în Calea Dorobanților;

7. str. Valea Fânațelor- zona Auchan: reorganizare circulație deoarece str. Fânațelor are lățime care nu permite circulația în dublu sens și nu are trotuare;

8. str. Petofi spre bd. 21 Decembrie 1989: se va realiza o trecere de pietoni acolo unde se termină trotuarul și se vor desființa parcările pe o lungime de 25m înaintea trecerii de pietoni propuse;

9. str. Câmpina-Plevnei: reoganizarea totală a trecerilor de pietoni din intersecție care momentan ajung în 2 insule de spațiu verde;

10. str. Lunii zona scolii Waldorf- lărgire trotuar în dreptul trecerii de pietoni;

11. str. Teodor Mihali- interzicere viraje la stânga pe străzile adiacente, respectiv interzicerea virajelor la stânga de pe străzile adiacente pe str. T. Mihali;

12. Calea Dorobanților, între Aleea Bibliotecii și Teodor Mihali- instituire sens unic pe 4 benzi, spre str. T. Mihali;

13. str. Constantin Brâncuși între str. Mihail Veliciu și Piața Cipariu- asigurarea la coborâre a 2 benzi carosabile prin interzicerea staționării; 

14. str. Fabricii de Zahăr- Ialomiței: realizare sens giratoriu provizoriu;

15. str. Fabricii de Zahăr- Banilor: modificare prioritate de circulație actuală (str. Fabricii de Zahăr-Banilor) în sensul ca circulația pe str. Fabricii de Zahăr să fie prioritară;

16. Piața Lucian Blaga- parking: revizuire mod de semaforizare trecere de pietoni;

17. str. Dacia- Horea: suplimentare și reamplasare corpuri semafor vehicule mai aproape de intersecție;

18. pasaj Aurel Vlaicu- reorganizare traseu autobuz;

19. str. Giordano Bruno-Corneliu Coposu: revizuire funcționare semafor si asigurare vizibilitate in intersectie;

20. str. Donath- Paul Ioan-Bucura: reorganizare intersecție, semnalizare, lărgire, revizuire parcări.

coral1_1_1.jpg
16-4-2018, 15:44
134 vizualizări
33 comentarii
Pct. 615-5-2018, 1:10
Mai bine ar muta oglinda convexa vizavi de pozitia actuala de pe Dorobantilor. Acolo nu vezi nimic, fiind departe, pe stanga ajuta pe cei de pe Saligny.
Ha?15-5-2018, 1:00
Pct. 3.
Cum fuidizezi traficul (cui?) prin largirea trotuarului pe Dorobantilor?
Moc an18-4-2018, 9:22
Ioiiii cee bineeeeiiii laaaa cluuuujjjjjjj.
Primar si politisti jegosi17-4-2018, 18:07
Boc si functionarii sai, plus politia rutiera si nationala, sa se duca dracului. Tocmai am dat intr-o groapa nesemnalizata, o lucrare mai bin zis, pe str. Cuza Voda. Politisti idioti care amendati soferii cand gresesc dar administratorul drumului nu-l amendati cand ne supune riscurilor. Politisti mai incompetenti ca in Romania, dar mai ales ca in Cluj, nu exista. Jegurilor!
mafia18-4-2018, 6:26
Stai linistit, exista comisia de circulatie din care fac parte si politisti de la rutiera, acolo se trag firele si in functie de cati bani trebuie sa se sifoneze se implementeaza tot felul de bazaconii si monstruozitati, ii doare la basca ca iti rupi masina sau evenimente din cauza drumurilor clujene.
Teo16-4-2018, 22:14
Pt. Primăria Cluj Napoca va dau exemple de trasee folosite de conducătorii auto: Dunării Venus Baladei Sp.Militar; Bistriței Venus Progresului Sens G.Marasti; Calea Turzii Vulcan Engals Tache Ionescu Rebreanu etc. Vă întreb de ce faceți împotriva oamenilor; de ce trebuie sa mergem doar pe străzile principale;la ora 14 sub pod Vlaicu erau mașini până la bariera Fabricii de zahar. Ați blocat la fel străzi că Ciocârliei,Craiovaetc slăbuț foarte slab și noi plătim poate cât un autobuz de pensionari Va salut
Omg17-4-2018, 11:08
Sper ca nu esti pacala ala care blocheaza o banda pe mihali sa intre pe venus
Teo17-4-2018, 12:08
Nu sunt cel din fata ta sub pod Vlaicu aștept de 20 de minute( cu X6 ești cu clio sau fiesta că nu îmi dau seama)
Tudor16-4-2018, 22:10
In cluj a crescut mult numarul cetatenilor...degeaba strigati impotriva lui boc ca oricine vine nu face peste noapte nimic..iar problema eglomeratiei e oriunde in lume in mariile orase...daca aici faci 45 de min sa treci orasul sa fii fericit..in alte tari stai in coloana 45 de min pt cativa km...nu inteleg ce atata revolta,voi nu vedeti ca in cluj se aglomereaza totul pe zi ce trece? Daca vine alt primar ce?omoram oamenii sa plece din cluj sau ce facem? Tot la fel va fii....in romania nu se contruieste o autostrada si voi credeti ca un primar oricare e el o sa faca centuri si sosele din banii lui...povesti...de unde? E in plan centura asta gilau apahida...nu se fac peste noapte...
Votantul liber16-4-2018, 23:57
Todore...n-ai somn ?Ne crezi prostalai care merem dimineata la servici si dupa-aia acasa la televizor linga o bere la pet ??Iti enumar citeva orase in care adevaratii gospodari,nu cum este piticul au reusit sa face cite ceva:Oradea,centura plus patru pasaje de nu le vezi capatul.Sibiu,centura,Arad,centura,Brasov,centura plus sensuri giratorii si eliminarea tramvaiului,Alba,centura plus intrarea dinspre Cluj largita la 4 benzi,Ploiesti,centura etc.Pina ce face piticul centura asta gilau -apahida jumate dintre clujeni vom fi in groapa.
Replay17-4-2018, 0:03
Pentru circotasii care n-au somn;
"Geiger, în asociere cu un partener german, a desfa?urat în perioada iulie 2008 - aprilie 2011 lucrari de constructie ale centurii ocolit otoare a Sibiului în regim de autostrada, pe o distanta de 14,86 km, beneficiar fiind CNADNR.
Noua constructie a autostrazii s-a efectuat dupa standarde eu­ropene, ca centura ocolitoare a orasului Sibiu, având drept scop reducerea traficului de tranzit pe axa Germania-Austria-Ungaria-România-Bulgaria-Turcia. Autostrada a fost construita cu doua benzi de circulatie si o banda de urgenta pe fiecare sens. Lucrarile au cuprins printre altele constructia a noua poduri si opt pasaje, cu o lungime totala de 1.436 m, patru iesiri de pe autostrada, dru­muri laterale, iluminat, instalatii de scurgere, semnalizari, marcaje, parapeti si panouri fonoabsorbante."
CITAT din geiger.ro
@Tudor17-4-2018, 5:39
Tudore, nu peste noapte asteptam sa se faca ceva, asteptam de 16 ani. Nu s-a facut nimica notabil, nici un pasaj, doar niste giratorii pricajite, bune si alea dar nu indeajuns. Nu mai spun de podul Portelanul, Taietura Turcului, o rusine de asemena ce s-a facut pe Memo, Horea, o batjocora doar pentru sifonarea banilor catre Kiati si Diferiti cu pretul unui trafic sugrumat si aproape 2 ani de chin si bataie de joc. Exemplu de lucruri cu adevarat notabnile, nodul N spre Floresti si pasajul A. Vlaicu si Calvaria. Da , se poate spune dar minciunila asta doar prostii si tromboane pe banda rulanta. Acuma bate toba cu metroul, maine cu monoraiul, apoi reancepe aqua park si gradini suspendate vis-a-vis de Praktiker.. Chiar nu vedeti ca omul asta sau e nebun sau de o impotenta crasa? Cum naiba ii mai ia cineva apararea? Si cu CTP esti blocat in trafic, da, acolo pe benzile dedicate care sunt utile daca circulatia e fluenta, daca se blocheaza undeva se face carnatul de trolee si se da peste cap. Cum draci puteti sa il mai sustineti pe acest ipocrit mitoman? Omul asta a condus o tara, vai de noi!
Vasile17-4-2018, 9:47
Corect.respecte pentru comentariu.Va intrebati cine ii ia apararea ?Pai primii sint angajatii primariei impreuna cu membrii Politiei Locale(Politiei Primarului).oraganigrama e super umflata,jumatate freaca menta.si toti astia vin la alegeri cu intregi familioane,veri,frati,cumnati...ca doar nu o sa-si riste locul de munca,mai ales acum cind salariile s-au dublat.Apoi rechinii imobiliari cu familiile si partenerii de afaceri.Apoi o parte din tineri,pripasiti recent prin urbea noastra,cit sint la facultate au gratuitati,locuri in camine ieftine,festivaluri si sindrofii.Nu-i intereseaza traficul si calitatea vietii intr-un oras.Si ultimii,pensionarii carora le promite an de an continuarea programului de gratuitati pe Ratuc,ceea ce nu stiu oamenii batrini este ca peste tot in tara se intimpla la fel.
Boc isi bate joc16-4-2018, 21:16
Incompetentii corupti din primarie schimba sensuri, semafoare si marcaje pe exact aceleasi strazi care exista de 100 de ani!
Incompetentilor, degeaba schimbati din 2 in 2 ani sensurile de mers pe strazi si faceti cate un marcaj, ca strazile tot alea raman, iar masinile tot mai multe.
Trebuie facute centuri si tunel, nu revopsite marcajele de pe strada.
Astia ne aglomereaza pe o strada, apoi schimba sensul strazii ca sa se aglomereze in partea cealalta, astfel dand impresia ca au facut o schimbare.
Deh, poate oamenii s-au plictisit sa ramana blocati intr-un capat al strazii, astfel ca acum vor ramane blocati in celalalt capat.
Motostivuitoare16-4-2018, 19:48
In orasul nostru nu se vor rezolva problemele din trafic nici in urmatorii 50 ani ...Inca cateva propuneri :
1.Sens unic ,str.Louis Pasteur ( de coborare de la senzul giratoriu , str Zorilorcu Pasteur ,ptr ca str.Marinescu este deja cu sens unic la urcare )
2. str.Marginasa ,tot in zona ,strada care este imposibil de folosit in ambele sensuri.(cred ca nu are nici 3 m latime )
3.Trecerea de pietoni dinspre Big spre statia de pe Izlazului ,neaparat trebuie semaforizata.Cum e posibil ca in aceeasi intersectie ( cu sens giratoriu ulterior aparut,intersectia Mehedinti cu Izlazului ,resp.mag.BIG ) sa existe doua treceri de pietoni ,una semaforizata ,una nu.Astfel se blocheaza sensul dand prioritate pietonilor care traverseaza in spirit de turma .
4. Trecerea de pietoni din cartierul Iris, dupa Petron ...practic cred ca apartine strazii Traian dinspre scuarul din mijlocul srazii spre trecerea spre Podul Feroviarilor ,ar putea fi mutata putin mai spre interiorul strazii Traian. E foarte greu in a te asigura la iesirea de sub pod spre strada Traian si sa si ai grija la pietoni.
5.Nu stiu de ce la Gara mai exista treceri de pietoni dinspre statia de autobuz spre Gara noua ,atat timp cat exista pasaje subterane modernizate in toate directiile din zona.
Fraierul din trafic16-4-2018, 18:59
Am citit citeva rinduri din pompoasele masuri si mi-a fost de-ajuns.Gainarii marca piticul gargarist.Ma asteptam la masuri serioase de genul:POT(procent de ocupare al terenului)de doar 20%(20%constructia,20%parcari,20%trotuare si alei,20%spatiu verde,20%rezerva).Apoi obligativitatea rechinilor imobiliari sa prevada in proiecte drumuri cu MIN.4benzi si troture aferente.A treia masura URGENTA in acest oras batut de soarta,darimarea garajelor de tabla(cotetelor),construirea de parcari subterane si supraterane sa elibereze benzile de circulatie.Urmatoarele masuri le stie tot omul de pe acest pamint:centuri,drumuri ocolitoare,pasaje,tuneluri,unde verzi la stopuri,sensuri unice.Daca nu scapam de mocan la urmatoarele alegeri,peste citiva ani vom conduce masinile noaptea sau in weekend la o iesire la iarba verde sau la tara.
veve16-4-2018, 18:04
As dori sa il intreb pe domnul primar de ce nu ia in considerare crearea unor pasarele pt inlocuirea tracerilor de pietoni (acolo unde e posibil). Cel mai bun exemplu ar fi sensul giratoriu de dupa piata marasti. S-ar putea construi o pasarele in forma de stea de mare cu puncte de urcare cobarare la toate trecerile de pietoni existante acuma, iar deasupra rondoului sensului giratoriu ar putea fi o zona circulare de selectare a punctelor in care vrei sa cobori. In acest fel cred ca s-ar putea fluidiza foarte mult traficul
Criculae16-4-2018, 18:23
Daaa, pasarele ne trebuie noua?
Ar trebui sa folosesti putin si trotuarul... care e ingustat pana la 1 metru, are stalp de curent in mijloc si 3 masini parcate la fiecare 10 metrii.
Pasarela e, deci, inutila si costa multi bani.
Noi vom face metrou, ca e mai ieftin ca pasarela si mult mai practic. Din cauza ca nu sunt spatii libere pentru statii de metrou, metroul va duce fiecare cetean pana in fata usii.
Votati Boc!
Huuj16-4-2018, 17:47
Nu se mentioneaza nimic despre trecerea de pietoni de la parking-ul de pe Dorobantilor. Acolo trebuie montat un semafor. Deasemenea, Dorobantilor cu Teodor Mihali, semaforul nu mai functioneaza de pe la ora 21 sau 22 in conditiile in care intersectia e circulata destul de intens. Acolo ar trebui ca semafoarele sa functioneze non stop. Virajele la stanga pe Mihali s-au i terzis de vreo doua saptamani deja dar nimeni nu respecta. O solutie ar fi mutarea stalpilor de iluminat pe mijlocul drumului iar intre ei sa se amenajeze o fasie de spatiu verde in genul celei de pe calea turzii.
joker16-4-2018, 17:29
Degeaba faceti restrictii, astea inseamna un labirint imens, adica din punctul A in puntul B in loc de 1000m vom face 3000m, ocolind inutil, pentru acelasi timp de asteptare. Poluare, cost al carburantului consumat, aglomeratie in trafic, risc exponential pt pietoni, uzura drumului , nervi, viteza etc...

2-3 masuri utile:

1. Toata lumea vede cand nu e scoala ca se circula lejer. Altii construiesc blocuri de 10 etaje intr-un an, noi ca primarie, nu suntem in stare sa face o cresa cu 4 camere. Avem 6000 copii nascuti in fiecare an si 700 locuri in cresele de stat plus alte 1000 in cele private. Pe copii astia nu ii poti trimite cu autobusul la cresa.

2. Obligati ca la fiecare apartament sa existe 2-3 locuri de parcare(doar asa reducem deficitul) nu cu ideea stalinista ca noile constructii de pe centru sa nu aiba locuri de parcare ca poate astfel nu vine lumea cu masina.

3. Garajele din 2019 joc cu ele. Scurt. Un anunt si gata. Tot o scaldati cu terenul...cu proprietatea...etc. Obligati proprietarii sa le darame si sa puna masina in loc, sa vedem daca au ce pune.

4. Cumparati terenuri in cluj, chiar si de 500mp si faceti parcari.

5. Creati o retea unitara si continua de piste de biciclete. Sa se poata merge in siguranta in tot orasul, sa vedeti cum nu mai parcheaa nimeni pe pistele de biciclete daca sunt folosite la maxim.

6. Parcare libera in orice loc pana la ora 18. Cu un abonament insignifiant se isca conflicte si se blocheaa jumate din locurile de parcare din oras. MARITI PRETUL ABONAMENTELOR la locurile de parcare (minim 1000 lei pe an, daca chiria la 30 mp de garsoniera e 200euro) astfel nu vor mai aduce 2-3 rable la fiecare membru al familiei.

Asa sa ne ajute Domnezeu!
Nicu16-4-2018, 18:35
Daca se circula bine cand nu e scoala eu propun sa desfiintam scolile.
In locul lor am putea face biserici, unde sa ne rugam la Unul Dumnezeu Atotputernic sa rezolve aglomerati. Sta in puterea Sa sa rezolve. Daca fiecare crestin sta 8 ore in biserica, 8 ore la servici si 8 ore doarme aglomeratia din trafic dispare de la sine.
Rugati-va Domnului!
Vasile16-4-2018, 19:04
Stimate jocker,ai inceput bine si ai terminat prost.Masina e o necesitate si un plus de confort in viata omului.Nu-l restrictiona ci creeaza-i conditii.Nu ne obliga sa renuntam la masini si sa trecem in masa la biciclete ca in China anilor 60.Posteaza mai rar ca dai idei la incompetentii din primarie !Te rooog.
Strudel16-4-2018, 20:40
Mai Vasile, masina e o necesitate, dar nu pentru circulat in oras.
In oras exista autobuze, biciclete, mers pe jos.
Daca stai doar cu curu in masina dupa cativa ani nu ti mai poti vedea poola din cauza burtii.
TotEu16-4-2018, 23:20
Vasilica, masina e o necesitate cand mergi 100 de km pe autobanda pana la locul de munca! La RUMAN e doar o fudulie! Iobagul din tine vrea sa arate ca a facut si el 1000 de euroi ca sa-si ia cotet pentru porc! In toata lumea civilizata sunt restrictii, mari restrictii tocmai ca sa nu folosesti masina: taxa de centru in Milano e 500 euroi/luna(de aceea vezi directori de banca in Armani si cu Rolex mergand cu scuterul), in Amsterdam ora de parking e 22 de euroi(de aceea toti sunt pe biciclete), la noi...... fiecare paduche cu cotetul lui! Trebuie suprataxate a doua sau a N-a masina pe aceiasi adresa si cu 1000%! Ti-e rusine cu nevasta si copii in masina? Trebuie taxate masinile ce nu au numere de CJ, ele nu platesc impozite aici dar folosesc! Mergi tu la Suceava sa stai cu anii acolo si sa folosesti infrastructura? NU. Si evident desfiintate garajele de pe domeniul public! In rest nu visati tunele pentru ca nu le are Viena daramite un orasel ca si Clujul!
Sofer16-4-2018, 17:19
Macar se încearcă ceva, poate ajutați si postacii cu ceva comentarii pertinente, de bun simt.
BOC si echipa ta,faceți ce credeti ca-i bine pt fluidizarea traficului,suntem mândrii ca avem posibilitatea sa trăim in acest oras minunat.
Vini tura16-4-2018, 17:24
Ai si tu benbeu cu nr de MM si te dai prin Cluj, esti mandru tare, faci selfy si pui pozele pe wall sa te vada satul ca te-ai ajuns, taranoi mandruu!
Sofer16-4-2018, 17:45
Esti deja primul bou, citește comentariul meu,si astept alt fel de postac.
Vini tura16-4-2018, 17:56
Daca prima scremere a fost inteligibila, adica obedienta pana la penibila, asta de mai sus e chiar "mandra". Tarane, ai dus branza sa te treaca clasa 1-a?
Pupincuristul16-4-2018, 19:08
Esti prost de dudui Sofer(postac de serviciu).Cum poti sa fi mindru ca iti trebuie mai mult de 45 min.sa traversezi orasul ?????????????????Esti mindru ca stai ca fraierul in trafic ??????????
Sofer16-4-2018, 19:37
Nu mândru, ci foarte mândru pt ca am stat si mai mult in alte orașe, mult mai mici decat Cluj Napoca(Huedin, Turda, Alba Iulia, Sebeș.....)Si nu au atâtea posibilități de petrecere a timpului liber, atat de frumoase parcuri, muzee, baruri, femei.
Dar aici se face cate ceva, cine nu vede, e chior.
Si, proasta e ma-ta.Unii stau si-n centru.
Vini tura16-4-2018, 19:54
Acum in sfarsit ti-ai dovedit sorgintea. Asta-i tot ce te reprezinta, gunoi, chefuri, untoalde si curve. Sa te vad cand n-o sa ai bani de chirie, o sa stai in Centru, pe bancuta si o sa astepti Ziua de ieri. Spor!
soferiu16-4-2018, 15:59
Rahat cu apa rece, o frectie la picior de lemn. Unde-s parkingurile promise in urma demolarii pestilentialelor garaje? S-ar elibera bulevarde intregi si ar castiga cate-o banda pe sens, dar ce tot intreb aiurea, nici lala de pe Negoiu nu-i gata de 5 ani de zile, ce sa mai faca altul. Nu asa se face edililor, ce faceti voi e o harmalaie si un haos de nu exista nicaieri. Sper sa dispareti in 2020 din viata publica ca nici la manastire nu va ia de cat de frati cu dracu sunteti. Nemernici spagari.
dan16-4-2018, 16:50
garajele raman,se va promite din nou demolarea lor in preajma alegerilor locale din 2020,dar apoi se va renunta iar,asa s-a intamplat in ultimii 3-4 ani.

Cele mai citite ştiri din Social

2154 vizualizări
21-7-2018, 17:16
Accident inexplicabil la Cluj. O șoferiță a lovit o clădire pe Regele Ferdinand - FOTO» Vezi tot
1312 vizualizări
22-7-2018, 1:37
Clujeanul din Sâmboleni, care a scris pe câmp M... PSD, a recidivat: Vă vedem! - FOTO» Vezi tot
542 vizualizări
20-7-2018, 12:23
Cluj: Șofer UBER atacat cu ouă de taximetriști, la Sala Sporturilor - FOTO» Vezi tot
521 vizualizări
20-7-2018, 15:59
Poliția Cluj are un nou șef. S-a terminat ERA incompetenței» Vezi tot
365 vizualizări
20-6-2018, 9:31
Caz ȘOCANT la Cluj! Un adolescent de 16 ani a violat o fetiță de 3 ani, în zona Pata Rât» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Dacă în toamnă ar fi alegeri parlamentare, ce partid ați vota?