Rusia „clonează” marile branduri de răcoritoare care s-au retras din țară din cauza războiului din Ucraina: CoolCola, Fancy și Street.


Ochakovo, un producător rus de băutiri, a anunțat că va produce o nouă gamă de băuturi răcoritoare pentru a înlocui mărcile emblematice precum Coca-Cola, Fanta și Sprite, care au părăsit piața rusă în urma invaziei militare ruse din Ucraina, scrie publicația The Moscow Times

În locul mărcilor cunoscute, rușii vor putea alege dinte CoolCola, Fancy și Street, a anunțat producătorul rus de băuturi Ochakovo. Cele trei mărci internaționale de sucuri răcoitoare au lipsit în mare parte de pe rafturile marilor magazine rusești de când compania Coca-Cola și-a suspendat activitatea în Rusia la mijlocul lunii martie. 

Totuşi, produsele Coca-Cola încă se găsesc în număr redus în magazine, dar preţurile au crescut exponenţial, cu aproximativ 200% de la suspendarea activităţii companiei pe teritoriul rus.

CoolCola are „gustul renumit de cola”, a scris Ochakovo pe reţelele sociale. Între timp, sticlele companiei Ochakovo, respectiv Fancy, care are aromă de portocale, şi Street, cu gust de lămâie şi lime, imită schemele de culori ale mărcilor Fanta şi Sprite.

Înfiinţată în Uniunea Sovietică în 1978, Ochakovo produce în mare parte băuturi tradiţionale ruseşti, precum fermentat pe bază de cereale şi băutură cu miere cu un conţinut scăzut de alcool medovukha.

Ochakovo nu este singura companie care a încercat să profite de suspendarea activităţii companiei Coca-Cola pe piaţa rusă.

În aprilie, o companie producătoare de băuturi cu sediul în Orientul Îndepărtat al Rusiei, Slavda Group, a lansat Grink Cola, cu scopul de a încerca să cucerească inimile iubitorilor de suc acidulat ai Rusiei. De asemenea, în mai, în regiunea Komi din nordul Rusiei, fabrica Syktyvkarpivo şi-a lansat propria marcă de suc acidulat, şi anume Komi Cola.

Cu toate acestea, ambele alternative au primit un răspuns mixt din partea populaţiei, clienţii plângându-se că niciuna dintre băuturi nu este „dulce şi acidulată”.


Comentarii Facebook