Frunza lui Udrea, folosita si de Posta din Slovenia! - Vezi FOTO


Posta din Slovenia foloseste frunza pe care Elena Udrea a platit sute de mii de euro si care a devenit logo -ul brandului de tara al Romaniei.

Frunza lui Udrea a fost aplicata pe toate masinile de transport ale Postei Slovene.

Funza, care a devenit logo -ul brandului de tara al Romaniei, poate fi cumparata de pe pe internet cu 250 de euro, dar Ministerul Turismului a cheltuit 850.000 de euro cu intreaga campanie.

Elena Udrea s-a aparat inca din primele zile ale scandalului si a prezentat chiar si dovezi prin care sa justifice ca logo -ul este original si nu este copiat dupa cel prezent pe Internet.

"Cel despre care s-a scris ca ar fi creator ne-a dat o declaratie in care specifica faptul ca nu este vorba de un produs identic, ci este un desen original si il recunoaste ca atare. In aceste conditii, brandul Romaniei este considerat original pe piata interna si internationala si il vom folosi in toate campaniile viitoare, inclusiv in cea pe care o vom derula impreuna cu Facebook", a declarat Udrea, citata de realitatea.net.

Brandul de turism a fost realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres.

Comentarii Facebook