Marti 19 Noiembrie

Cum să obții abdomenul perfect într-o lună, chiar dacă ai avut burtă



Oricine visează să obțină un abdomen plat, însă pentru asta sunt necesare destul de multe sacrificii în ceea ce privește alimentația și mult efort fizic, grăsimea abdominală fiind cel mai greu de dat jos.

Un regim alimentar corespunzător, combinat cu exercițiile fizice și odihna necesară pot totuși să te ajute să obții un abdomen plat, fără eforturi extreme.

Iată câteva sfaturi care te ajută să faci pătrățele:

1. Apucă-te de alergat, de orice activitate fizică mai intensă!

Un prim pas pe care îl poţi face în lupta împotriva grăsimii abdominale este acela de a te apuca de o activitate sportivă care să te ajute să consumi din calorii. În primă fază, specialiştii sunt de părere că abdomenele nu te vor ajuta foarte mult până ce nu vei reuşi să elimini din stratul de grăsime de la nivelul abdomenului.

Astfel că alergatul, înotul, ciclismul, plimările lungi, urcatul scărilor sau orice alt sport preferi te pot ajuta să arzi mai multe calorii şi să scapi de excesul de grăsime de pe burtă.

Reţine că această activitate trebuie efectuată constant pentru a obţine rezultatele dorite. Nu vei slăbi la abdomen dacă alergi într-o săptămână de 3 ori, după care faci pauză şi mai alergi luna următoare la fel. Trebuie să-ţi stabileşti un program riguros, astfel că măcar de 3-4 ori pe săptămână să mergi la alergat.


2.Alimentaţia poate să facă minuni

Înfometarea nu este o soluţie, deoarece îţi distrugi sănătatea şi nu vei obţine rezultate care să dureze pe termen lung.

În schimb trebuie să te concentrezi pe alimentele care conţin grăsimi bune (uleiurile vegetale presate la rece, seminţe şi nuci crude, avocado, măsline, ciocolată neagră), legume, fructe, verdeţuri, carne slabă şi leguminoase.

Evită zahărul rafinat, excesul de sare, produsele procesate, făina albă şi produsele care o conţin, sucurile carbogazoase, alcoolul.

Citește mai multe pe Eva.ro

Comentarii Facebook