Ce trebuie să faci pentru a avea o carieră de succes


Sa ajungi mereu la timp si sa fi o muncitore desavarsita nu vor fi niciodata suficiente. Pentru a reusi cu adevarat in cariera ai nevoie si de alte abilitati.
Iata cateva noi reguli pe care daca le vei respecta cu sfintenie te vei asigura si de reusita pe plan profesional.

1. Nu iti fie frica sa enervezi oamenii

Sentimentele nu-si au locul in afaceri si nici la birou. Atunci cand seful te critica pentru o anumita intarziere in predarea unui proiect, nu te teme sa ii spui adevarul in cazul in care nu esti tu cea vinovata.

O colega a ratat „deadline”-ul? Explica-i sefului cum stau treburile. Si daca iti va purta colega pica, nu are decat sa o faca. Adevarul e ca nu si-a facut treaba, iar tu nu trebuie sa raspunzi pentru greselile celorlalti. Fii productiva si mereu onesta si vei avansa atunci cand se va ivi o oportunitate.

2. Evalueaza-ti propriile realizari si abia apoi cere o marire de salariu

Discutia cu seful despre o eventuala marire de salar nu e niciodata cea mai usoara si nici cea mai oportuna. In majoritatea cazurilor vei fi refuzata. Pentru a te asigura insa ca nu este asa, fa o lista cu toate realizarile tale din cadrul firmei, cu indatoririle duse la bun sfarsit si prezint-o sefului inainte de a purta discutia despre bani.

Demonstreaza-i ca meriti acei bani, ca esti indispensabila, si nu vei mai fi refuzata. In fine, daca nu reusesti nici asa sa atragi atentia, foloseste datele respective pentru a-ti completa CV-ul si fii pregatita pentru a incerca un alt job atunci cand apare o oportunitate.

Continuarea pe Lyla.ro

Comentarii Facebook