Un faimos brand elvețian de haine și echipamente sport vine, în premieră, la Cluj. Este primul magazin pe care compania celebră îl deschide în România
Brand elvețian de top în echipamente outdoor, vine în premieră în România la RIVUS Cluj-Napoca
Unul dintre cele mai cunoscute branduri internaționale specializate în echipamente, încălțăminte și îmbrăcăminte pentru sporturi de exterior, escaladă, alpinism și sporturi de iarnă, Mammut, a inaugura primul său magazin de brand din România în Cluj-Napoca, în cadrul proiectului de reconversie urbană RIVUS, dezvoltat de grupul IULIUS în parteneriat cu Atterbury Europe.
Proiectul RIVUS, o investiție de peste jumătate de miliard de euro, este conceput ca un veritabil lifestyle center, rezultat în urma consultărilor cu comunitatea clujeană. Acesta va include cea mai mare suprafață de retail din România – 142.000 mp de spații închiriabile, birouri premium, funcțiuni culturale și de divertisment, un parc de peste 52.000 mp, precum și o gamă extinsă de servicii.
„Așa cum ne-am propus, RIVUS Cluj-Napoca va fi un proiect-experiență, care va aduce o serie de noutăți pentru retailul din România, nu doar din regiune. Continuăm seria premierelor, de această dată cu un brand mult dorit de pasionații de sport și experiențe outdoor din întreaga țară, cu Mammut, care va deschide primul brandstore din România în cadrul RIVUS. Parteneriatul acesta reconfirmă încrederea acordată proiectelor IULIUS, destinații de referință în retailul premium, prin calitatea, vizibilitatea și un mediu adaptat realității comerciale moderne pe care le oferă. RIVUS nu este doar un nou mall, este un lifestyle center ce pune accent pe varietatea experiențelor, pe interacțiunea cu brandurile și pe dorințele publicului, la care răspundem prin mixul de retaileri în premieră”, a declarat Oana Diaconescu, Head of Leasing Manager IULIUS.
Noul brandstore Mammut va ocupa o suprafață de aproximativ 130 mp și va oferi clienților o gamă completă de echipamente premium, incluzând îmbrăcăminte tehnică și încălțăminte pentru munte și alergare, precum și echipamente specializate pentru alpinism și escaladă. De asemenea, clienții vor beneficia de servicii de consultanță specializată, pentru a-și putea alege echipamentele potrivite în funcție de nevoile lor.
„Mammut este sinonim cu inovația și performanța în echipamentele outdoor, iar deschiderea primului magazin de brand în România reflectă dorința noastră de a aduce cele mai bune produse mai aproape de comunitatea montană. Cluj-Napoca este un hub pentru sporturile outdoor din România, iar noi suntem mândri să devenim parte din această comunitate. Această deschidere reprezintă un pas semnificativ în expansiunea brandului Mammut în România și Europa de Est, consolidând angajamentul acestuia de a sprijini pasionații de sporturi montane din întreaga regiune”, a afirmat Ionuț Gavrilă Blenche, Distribuitor Oficial Mammut în România.
Despre Mammut
Fondat în 1862 de Kaspar Tanner în Dintikon, Elveția, Mammut a devenit un brand de prestigiu în industria echipamentelor pentru activități în aer liber. De-a lungul istoriei sale, compania s-a remarcat prin inovație, calitate și performanță, cu misiunea de a asigura siguranța și satisfacția celor mai exigenți pasionați de alpinism și sporturi montane. În prezent, Mammut activează în peste 35 de țări și are peste 850 de angajați pasionați de activitățile outdoor.
Despre RIVUS
RIVUS este un proiect de reconversie urbană amplasat pe o fostă zonă industrială de 14 hectare, investiție de peste 550 de milioane de euro realizată de companiile IULIUS și Atterbury Europe. Proiectul se află în faza de autorizare a construcției, după aprobarea Planului Urbanistic Zonal de către Consiliul Local, în august 2024.
Conceptul RIVUS, primul proiect din România semnat de reputatul birou de arhitectură olandez UNStudio, a fost dezvoltat pornind de la dorințele comunității și va include:
-
Cea mai mare suprafață de retail din România – 142.000 mp
-
Peste 400 de magazine, cu numeroase premiere naționale și regionale
-
Peste 30 de restaurante-concept și cafenele cu deschidere spre râul Someș
-
Un parc de 52.000 mp cu peste 700 de copaci maturi și 100.000 de plante
-
Grădină japoneză pe acoperiș, fațade verzi și acoperișuri înierbate
-
Două clădiri industriale transformate în spații culturale, birouri și servicii
-
Centru de live arts – funcțiune culturală în premieră într-un proiect imobiliar din România
-
Concepte de entertainment pentru toate vârstele, cinematograf cu cele mai noi tehnologii și cinema în aer liber
-
15.000 mp de birouri premium
-
Infrastructură dedicată mobilității: pod rutier, două pasarele pietonale peste Someș, străzi modernizate, piste de bicicletă, 4.800 de locuri de parcare, 1.200 de locuri pentru biciclete.
Mai multe informații despre proiectul RIVUS pot fi găsite pe www.rivus.ro sau pe rețelele sociale: instagram.com/rivuscluj, facebook.com/rivuscluj.
8 Comentarii
Brandul asta a mai fost odata la cluj in iulius mall si s-a inchis ca nu a mers bine. Preturi exagerate la niste haine made in china
Vine in mall inexistent, pe centura inexistenta, pe tren metroplitan inexistent. Iar angajatii se pot relaxa la aquaparuk inexistent si naviga o barca pe Somesul navigabil inexistent.
Intre timp in Oradea apar centuri reale, scoli, gradinite, parcuri, Crisul e navigabil.
@Vehe: 10 *
SA VA MANCE FALIMENTELE !!!!!
@6 Decembrie 2024: Ai ramas blocat omule ? Ai nevoie de ajutor ? Trebuie sa te descurci singur. S-au terminat fondurile.
Vă plictisiți ????deocamdată Rivus nu exista , unde vin elvețienii?dar voi trăiți în viitor , totul "o sa" se realizeze peste o sută de ani.Douazeci de ani de promisiuni și zero realizări au trecut , vor urma alți douăzeci de "o sa" evident tot cu domnul Boc.
@Elena: bre Elena, ai greșit raionul, articolul nu e despre (ne)realizările tovarășului Boc, e despre un proiect privat….. ce are sula cu prefectura???
Ce gargara. 10m x 13m e butic comparat cu suprafata Decathlon.