Miercuri 1 Februarie

Cum a ajuns Mariflor, brandul de mezeluri din Gherla, un succes în acest domeniu

 

Producătorul de mezeluri Mariflor reprezintă fără îndoială o poveste de succes. Riscurile asumate de familia Mureșan din Gherla au dat roade, iar acum fabrica numără peste 100 de angajați.

 

SC Mariflor este o firmă de familie, care a început cu foarte, foarte multă muncă, cu foarte mult entuziasm, în 1992, în Gherla. A început ca o mică făbricuță, practic cu o producție nesemnificantă, dar între timp a ajuns una dintre cele mai importante fabrici pe nivel de imagine, calitate, tradiție, din județul Cluj și chiar pot să îmi permit să spun din Transilvania.

 

La început a fost foarte greu. Se cumpăra carne de pe piața locală, dar era greu să ai calitate și randamentele necesare etc. Între timp, datorită proiectelor pe care le-am implementat în 1994 am ajuns să avem o fabrică modernă, care lucrează pe baza unei tehnologii moderne, care a crescut an de an, datorită sacrificiilor care s-au făcut de către familia Mureșan, Augustin și Ana Mureșan, din Gherla. În același timp a fost menținut standardul și calitatea. Noi ne-am orientat pe calitate și tradiție din Ardeal. Azi am ajuns să fim reprezentați în mai multe județe din nordul țării, din Transilvania, unde vindem zilnic și distribuim produsele noastre. Pe partea cealaltă suntem în magazine importante din România, Auchan și Cora, ca să dau numai două exemple, unde oferim pe larg gama noastră de articole”, a precizat Gabi Mureșan, directorul comercial Mariflor.

 

Exporturile sunt foarte importante pentru producătorul de mezeluri din Gherla. ”Un lucru important pe nivel de imagine și calitate este partea de export. Mariflorul face parte din primul grup de firme românești care a început să facă export. Că am rezistat pe piață în toți acești 10 ani de când facem export este datorită faptului că am crescut calitatea produselor. Fără calitate, profesionalism nu mai poți face nimic, pentru că arbitrul final este consumatorul...

 

Citește continuarea AICI.

Comentarii Facebook