Un director de la Protecția Consumatorilor reclamă condiţiile de pe Litoral: Costuri nejustificate, personal nepregătit, extenuat şi irascibil


Serviciile de pe litoralul românesc lasă de dorit, a precizat Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Paul Anghel, la final de sezon, în urma controalelor derulate pe Litoral şi în Delta Dunării.

Comisarii ANPC au derulat 1.250 de acţiuni de control pe Litoral și au aplicat circa 1100 de avertismente şi 490 de amenzi, în valoare de peste 2,9 milioane de lei.

Ca în fiecare an, ANPC a fost un apărător al drepturilor consumatorului român, atât pe litoral sau în Delta Dunării, cât şi în zonele care sunt vizitate de un număr mare de turişti. Anterior demarării comandamentelor, am desfăşurat o Caravană de Prevenţie şi Consiliere, împreună cu factorii de decizie locali, în fiecare din aceste zone. Anumite “metehne” ale unei categorii - este adevărat mică de operatori economici - nu se schimbă şi, tot ca în fiecare an, alungă şi nu apropie, prin actul de comerţ pe care îl fac, turistul. Am sesizat tarife mari şi foarte mari la cazare, la parcarea autovehiculelor şi chiar şi la mâncare. Preţuri comparative cu orice staţiune de lux de pe glob poate chiar cu staţiunile renumite pentru tarifele exorbitante. Mi s-a spus că piaţa ţine...până când?”, a scris Paul nhel pe Facebook.

Acesta a spus că a întâlnit ”aceleaşi servicii care lasă de dorit, costuri nejustificate, personal nepregătit, extenuat şi irascibil, atitudine sfidătoare, patroni care nu înţeleg relaţia serviciu/cost/respect, dughenizare, aplecătoare pe post de spaţii comerciale, dintre care unele ar vrea să deservească chiar şi alimentaţie publică”.

Comentarii Facebook