Vineri 30 Septembrie

”Mâncarea de proastă calitate. Se reciclează. Recenziile erau bune, dar false” - Vacanță de coșmar pentru o româncă în Turcia


O turistă a relatat cât de supărată este după ce a plătit o vacanță de 2.500 de euro, dar a primit servicii modeste. 

Femeia și familia ei s-au dus la un hotel de 5 stele din Antalya și au achitat 12.000 de lei. Ea spune că acum se confruntă și cu probleme de sănătate, după numai trei zile de ședere în hotelul din Antalya.

Bună seara! Doresc să împărtășesc prima experiență în Antalya, la Hotel Q Premium Resort Alanya. O dezamăgire totală. Hotelul arată bine, dar curățenia și serviciile lasă de dorit. Personalul de la recepție foarte ”grețos”, camera cu miros de mucegai (a trebuit să dăm bacșiș să ne-o schimbe), mobilier la baie ruginit, baie murdară, prosoape care păreau folosite, șezlonguri rupte și murdare, plajă cu pietre (fără încălțări speciale nu puteai sta), intrarea în mare foarte bruscă, sucuri de proastă calitate, lipsă gheață….etc.

Căldură mare în restaurant și în hotel. După trei zile, surpriza maximă, stare de rău cu stări de vomă și diaree și iritații pe piele. Mâncarea de proastă calitate și nediversificată. Se reciclează toată mâncarea de la o masă la alta. Nu mai spun de drumul de la aeroport la hotel care a durat 3 ore. Este primul hotel la care wi-fi se plătește (15 euro pentru un dispozitiv). Pentru a doua cartelă la cameră se plătește 10 euro. O dezamăgire maximă pentru un hotel de 5 stele cu servicii ultra all-inclusive. Recenziile erau bune, dar neadevărate. Specific că nu suntem pretențioși, dar aici a fost o bătaie de joc. Care ar fi suma potrivită pentru un hotel bun cu servicii de calitate? Ne-a ajuns acest sejur 2450 de euro – cazare + avion (doi adulți și doi copii)”, este mesajul scris de turista româncă într-un grup public de pe Facebook.

Comentarii Facebook