PSD Cluj: Napolact, un brand clujean daramat de autoritatile portocalii


Reprezentantii PSD Cluj considera ca seful Comisariatului pentru Protectia Consumatorilor CLuj, Mircea Radu, arunca cu noroi la comanda asupra fabricii Napolact.

"Le reamintim celor de la putere ca nume precum Ursus, Farmec, Prodvinalco, Terapia sau Napolact inseamna pe langa un bun brand al orasului, adica reclama gratuita si cateva mii de locuri de munca pentru clujeni. Nu stiu deocamdata care va fi finalitatea campaniei negative indreptate impotriva Napolact, insa ceea ce pot spune este ca intr-un oras care isi cunoaste si respecta atat cetatenii, cat si pe cei care ii aduc venituri la buget, nu poti sa te lansezi in declaratii de tipul 'avem motive sa credem ca...'. Le reamintesc domnilor care au fost numiti directori prin diverse locuri ca asa a vrut PDL-ul, ca, inainte de a darama un brand local, avem nevoie de DOVEZI! Sau poate declaratiile din ultimele zile nu sunt altceva decat o forma de PRESIUNE inspre o companie privata, ceea ce ar fi si mai grav!" a declarat Remus Lapusan, presedintele PSD Cluj.

Social democratii clujeni considera ca "pentru a cere unui producator in orice domeniu ar activa el, sa lucreze cu materie prima 100% autohtona, trebuie sa ii oferim toate conditiile necesare unei bune rate a productivitatii".

Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Cluj atrage atentia ca Napolact foloseste o reclama mincinoasa pentru ca exista suspiciuni ca laptele este adus din Ungaria.

Comentarii Facebook