Joi 8 Decembrie

Postul Gold FM, unde apare Cozmin Gușă, amendat ASPRU pentru propagandă pro-rusă


Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a amendat postul de radio Gold FM, deținut de fiul lui Cozmin Gușă, unde fostul politician face emisiuni, a fost amendat cu 100.000 de lei, pentru propagandă pro-rusă.

Având în vedere nerespectarea dispozițiilor legislației audiovizualului referitoare la asigurarea informării corecte, membrii Consiliului au decis, în ședința din 07.04.2022, să sancționeze postul Gold FM cu amendă de 100.000 de lei. Consiliul a constatat că radiodifuzorul a încălcat prevederile art. 3  alin. (2) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, precum și dispozițiile art. 64 alin. 1 lit. a), b) din Codul de reglementare a conținutului audiovizual la difuzarea emisiunilor: „Scamatoriile Iosefinei” din 05.03.2022 și „Ce-i în Gușă și-n căpușă!” din 10 și 11.03.2022.

De asemenea, pentru nerespectarea dispozițiilor art. 47 alin. (3) în cadrul emisiunii  „Ce-i în Gușă și-n căpușă!”, ediția din 02.03.2022, CNA a sancționat postul Gold FM cu amendă de 10.000 de lei”, precizează CNA.

Consiliul s-a întrunit în ședințele publice din 05 și 07.04.2022, și a analizat rapoartele de monitorizare întocmite de direcția de specialitate, ca urmare a autosesizării și a sesizărilor primite, pentru modul în care a fost reflectat în cadrul unor emisiuni de știri și dezbateri subiectul agresiunii Federației Ruse împotriva Ucrainei. Rapoartele analizate s-au referit la emisiuni difuzate în perioada 24.02 – 18.03.2022 de 7 posturi centrale de televiziune (Antena 1, Antena 3, Digi 24, Kanal D, Prima TV, Pro TV, TVR 1), precum și de posturile de radio Digi FM și Gold FM.

TVR Cluj a fost amendat zilele trecute cu 10.000 de lei pentru o emisiune la care a apărut tot Cozmin Gușă, care a spus, fără a avea probe, că sunt agenți ruși infiltrați printre refugiații din Ucraina care au venit în România.

Comentarii Facebook