O clujeancă reclamă un NON STOP fraudulos din Florești, dar Protecția Consumatorilor i-a dat cu FLIT

 

O clujeancă a încercat să reclame la Protecția Consumatorilor și la Garda Financiară neregulile de la un magazin NON STOP din Florești, dar susține că s-a lovit de uși închise.

 

Vizat este un magazin alimentar de pe strada Eroilor. 

 

Unitatea nu elibereaza bon fiscal deoarece mai tot timpul au casa de marcat stricata ( asa spun vanzatoarele doar ca se contrazic deoarece dupa 3-4 dim cand nu mai sunt clienti marcheaza de zor la ea ). Au foarte multe produse expirate pe rafturi pe care le vand noaptea deoarece se face servirea la geam si nu ai posibilitatea sa-ti alegi. Mezelurile sunt ''improspatate'' cu apa si otet ca sa nu se vada ca s-au invechit. Conservele sunt tinute la o temperatura foarte ridicata si sunt ca si fierte cand le desfaci. În cafenea este o mizerie de nedescris, ceri un produs si esti servit cu altul iar pe nota apare cu totul altceva. Preturile afisate la raft (cele care au pret) nu coincid cu cele de la casa de marcat sau is puse special cu preturi mai mici. Angajatele sunt schimbate cam la 2 luni deoarece le tine doar in proba si le da afara fara sa le plateasca.

 

Problemele sunt mult mai multe cu siguranta dupa un control amanuntit si ”neanuntat”....

 

Nu stiu daca se va rezolva ceva in viitorul apropiat, dar consider ca din punct de vedere al consumatorului mi-am facut datoria”, a afimat clujenaca.

 

Ea a făcut o plângere la ANPC și GARDA FINANCIARA, iar răspunsul a fost că sesizarea ei nu merită nici măcar un drum până în Florești: ”Conform procedurilor de lucru ANPC Bucuresti privind solutionarea petitiilor, in situatia in care consumatorii nu prezinta un bon de casa, o factura, orice alt act de achizitie bunuri sau servicii, petitiile primite sunt clasate, asa ca va rugam, incercati si transmiteti-ne un astfel de document pentru ca reclamatia sa poata fi inregistrata si ulterior cercetata. 

 

Pentru neeliberare documentelor fiscale, va rugam sa va adresati Garzii Financiare Cluj, institutia care verifica astfel de cazuri si stabileste nmasurile necesare pntru intrarea in legalitate a operatorului economic respectiv.

 

Va multumim pentru intelegere si increderea acordata.

Cu respect, CJPC Cluj”, se arată în răspunsul de la Protecția Consumatorilor.

 

Reclamanta a sunat și la toate numerele de telelefon pe care le-a gasit, dar ”nu mi-a raspuns nimeni de la Garda Financiară”.

Comentarii Facebook