Farmec a câștigat un proces de 15 milioane de euro cu ANAF

 

Curtea de Apel Cluj a dat câștig de cauză societății Farmec în fața Agenției Naționale pentru Administrare Fiscală în procesul privind decizia de impunere a unei sancțiuni de aproape 57 de milioane de lei.

 

Hotărârea nr 46 a fost pronunțată pe data de 18 februarie 2016. 

 

Suma ar fi reprezentat, conform Deciziei de impunere emise de autoritățile fiscale din cadrul ANAF,  accize, dobânzi și penalități de întârziere aferente alcoolului denaturat folosit, în perioada 1 ianuarie 2007 – 31 decembrie 2011, la fabricarea a trei produse: aerosoli Airwick, Nufăr și Triumf. 

 

Decizia Curții de Apel Cluj certifică faptul că Farmec și-a respectat întotdeauna obligațiile fiscale și angajamentele față de partenerii săi și se află la zi si cu plata tuturor impozitelor, taxelor si contributiilor datorate statului.  Sa speram ca astfel de incidente nefericite, aceste interpretări complet eronate ale prevederilor legislației în vigoare, venite chiar din partea autorităților fiscale, care ar trebui să fie cei mai buni cunoscători ai legislației fiscale din Romania , nu se vor mai repeta.  Suntem una dintre puținele companii cu acționariat 100% românesc,  participăm anual la bugetul statului ,bugetele locale si bugetele de asigurari sociale  cu o sumă de peste 36 de milioane de lei, echivalentul a 8,2 milioane de euro anual, și ne bucurăm că vom putea susține economia națională în continuare și că vom garanta locurile de muncă ale sutelor de angajați Farmec ca urmare a deciziei Curții de Apel Cluj. Farmec și Gerovital sunt unele dintre cele mai importante branduri românești, care impresionează o lume întreagă și ne bucurăm că generațiile de azi și cele viitoare pot să beneficieze în continuare de produsele noastre”, a declarat Mircea Turdean, Director General, Farmec. 

 

Farmec SA Cluj-Napoca este cel mai mare producător de cosmetice din România. Produsele companiei ajung în peste 30 de țări, principalele piețe fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia și Canada. Din 2008, Farmec deține drepturile integrale de utilizare

a mărcii cosmetice Gerovital. Ca urmare a stategiilor de export și extindere, cifrele de afaceri ale companiei Farmec au înregistrat creșteri semnificative, double digit, în ultimii ani. 

 

Conform studiilor de piață Neilsen, Farmec este brandul nr. 1 din România pe categoria Depilatoare , în timp ce Gerovital se clasează pe locul 1 în categoriile Îngrijirea fețe i și Tratamente a firului de păr . De asemenea, fiolele cu Acid Hialuronic Gerovital H3 Evolution ocupă prima poziție  în topul produselor antirid pentru față din punct de vedere valoric.  Mai mult, brandurile Triumf și Nufăr sunt numărul 1 în categoriile Curățarea bucătăriei  respectiv, Detartranți.

 

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări.

 

Farmec e în RĂZBOI cu ANAF. Societatea e pusă să plătească 67 de milioane de lei accize și penalități pentru alcool

Comentarii Facebook