Două firme de IT din Cluj INCLUSE într-un top mondial al performanței. Detalii despre firmele Life is Hard și Fortech Cluj-Napoca

 

Două firme din Cluj-Napoca au fost incluse în clasamentul Deloitte 2014 Technology Fast 500 EMEA, care analizează veniturile obținuite în ultimii cinci ani

 

În top sunt incluse 7 firme din România, aflate la concurență cu societăți din 20 de ţări din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA). 

 

Şase dintre companiile româneşti au aplicat iniţial pentru programul regional CE Technology Fast 50, care s-a încheiat în octombrie, iar una a aplicat direct pentru programul EMEA, respectiv Bittnet Systems din Bucureşti, care s-a clasat pe locul 333, cu o creştere medie de 489%.

 

Cea mai bună poziţie înregistrată de o companie românească în acest clasament o are ITNT din Sibiu (locul 115), care a înregistrat o creştere medie de 1.433% şi care s-a clasat pe locul al IV-lea în competiţia regională Fast 50.

 

Celelalte firme locale incluse în clasament sunt Softelligence Bucureşti, cu o creştere de 459%, clasându-se pe poziţia 355, Life Is Hard Cluj-Napoca (avans de 453% şi locul 362), Teamnet International Bucureşti (+424%, locul 389), Fortech Cluj-Napoca (+403%, locul 420), Trencadis Baia Mare (+362%, locul 465).

 

Teamnet International SA şi Fortech sunt prezente pentru a doua oară consecutiv în clasamentul EMEA.

 

Fortech este o companie de IT din Cluj-Napoca, România. A fost înființată în anul 2003 în Cluj-Napoca și are capital integral românesc, acționarul principal fiind Călin Văduva cu o participație de 65% din titluri. Fortech este specializată în servicii de dezvoltare software în regim de outsourcing (dezvoltare, testare, consultanță IT, traducere specializată), produsele companiei fiind legate în special de optimizarea proceselor interne. Fortech se desfășoară cu preponderenta pe piețele din Germania, SUA si Elvetia pentru clienți din domeniile auto, retail, manufacturing, pentru clienți din domeniile auto, retail, manufacturing.

 

Compania Life is Hard Cluj-Napoca activează pe piață din 2004, timp în care a dezvoltat mai multe aplicații devenite lider în rândul publicului-țintă.

 

Cea mai cunoscută dintre acestea, 24broker, este folosită în România de către peste 35.000 de utilizatori, peste 90 de brokeri de asigurări, care operează anual tranzacții în valoare de aproximativ 200 milioane euro prin intermediul acestei platforme.

 

Activitatea echipei LIFE IS HARD este concentrată pe a dezvolta soluții B2B optimizare a proceselor de business, de reducere a costurilor operaționale, de optimizare a proceselor de vânzare,  ceea ce i-a adus o creștere anuală de 40-50% a cifrei de afaceri.

 

Pentru 2014, compania estimează o cifră de afaceri de peste 1.2 milioane euro, după ce vânzările din 2013 au atins un nivel de 320.000 de euro, scrie economica.net.

 

LIFE IS HARD are sedii la Cluj și la Bucuresti și face parte din grupul de companii Active Power Solutions (APS), condus de omul de afaceri clujean Cătălin Chiș.

Comentarii Facebook