Clujean purtat pe drumuri de OPC, DSV și DSP, când a vrut să reclame apa Cheile Cibului și Proxi de la Lidl și Profi


Un clujean susține că apa cumpărată de la magazinele Lidl și Proxi, brandurile Cheile Cibului și Proxi, au gust de diluant. Pentru a lămuri lucrurile s-a dus să depună plângeri, dar s-a lovit de haosul din sistemul românesc. 

De la OPC a fost trimis la Direcția Sanitar Veterinară Cluj, iar de acolo la DSP, unde a aflat că emailurile nu funcționează. 

Referitor la apa  minerală care este comercializată în magazinele Lidl din Cluj-Napoca   și Profi Food din Cluj-Napoca.

Apa minerală la care mă refer se numește Cheile Cibului și Proxi amândouă sunt caracteristice ca marcă numai acestor două. Lanțuri de magazine.

Am cumpărat ca de obicei această apă minerală prima data Proxi de la Profi, din sensul giratoriu de la Piața Mărăști. Acesta este magazinul de baza Profi din Cluj. Din 4  baxuri, două când deschideai sticla, apa mirosea a diluant. Ok! Am aruncat cele două baxuri aseara, în jurul orei 19:30. Am mers la Lidl de pe strada 21 Decembrie din Cluj și am cumpărat un bax de apa, marca Cheile Cibului, apă de masă.

Aceeași problemă când desfaci sticla miroase a diluant. Astăzi de dimineață am încercat să fac o sesizare la OPC pentru aceste produse, dar am fost expediat: ”Nu este de  competența noastră. Mergeți la DSVSA Cluj (Direcția Sanitar Veterinară Cluj).

Am mers. După ce m-au plimbat o jumătate de oră de la o intrare la alta, a venit până la urmă cineva și îmi spune flegmatic "Aaaa, cu apa... Da, dar nu este de competența  noastră. Mergeți la DSP Cluj”. Ok! Zis si făcut.

Am mers la DSP Cluj, pe strada  Bălcescu, nr. 16, aici de la capăt nimeni. Nu știe nimic  la ghișeu am stat ca prostul. Nimeni nimic. După vreo 10 minute vine o doamnă și  spune: ”Nu la noi. Mergeți pe strada Constanța, nr. 5. Acolo este administrativul  și depuneți plângere. Noi suntem laboratorul”. După ce m-am plimbat aiurea câteva ore ca să depun o plângere, deoarece este pusă în pericol sanatatea mea și sănătatea  publică, de pe Constanța mi se spune să depun plangerea on-line, pe e-mail. Ok. Treacă-meargă, dar aici altă surpriză. Adresele de e-mail afișate pe site nu funcționează. Acum vă întreb pentru că nu purtăm mască, hop cu amendă, dar pentru marile companii care vând produse infectate, neconforme, nu se da amenda???”, a relatat Lucian.

Aceste instituții sunt oblgate prin lege să verifice reclamațiile primite de la cetățeni. De foarte multe ori, când vine vorba despre marile lanțuri de magazine, toată lumea bate în retragere, din cauza influenței pe care acestea o au. 

Opinia cetățeanului, care a reclamat calitatea apei, ar trebui verifcată prin efectuarea unor analize de laborator. 

Comentarii Facebook