Banca Transilvania permite abonarea la serviciul Mobile Banking BT24, direct din Internet Banking BT24


Abonarea la serviciul de Mobile Banking al Băncii Transilvania se poate realiza acum mai simplu, direct din aplicația de Internet Banking BT24. Opțiunea este disponibilă tuturor celor care au smartphone şi este activată în maxim două zile lucrătoare.

În plus, banca oferă, timp de 3 luni, gratuitate la abonamentul pentru serviciul de Mobile Banking.

Datorită interesului tot mai crescut pentru Mobile Banking, Banca Transilvania estimează că, inclusiv datorită acestei facilități, numărul de clienți care folosesc Mobile Banking BT24 va creşte cu peste 50%. BT are în portofoliu acest serviciu din anul 2011, acesta fiind folosit deja de peste 15.000 de utilizatori.

Este a doua facilitate lansată de bancă, în decurs de doar două luni, aferentă serviciului său de Mobile Banking. Recent, Banca Transilvania a lansat, de asemenea, facilitatea de plată a facturilor de utilități, prin scanarea codului de bare direct de pe telefonul de tip smartphone.

Prin Mobile Banking BT24, clienții pot realiza foarte simplu o gamă variată de operațiuni, într-un interval de timp foarte scurt şi în condiții de maxim confort: plăți în lei, transferuri între conturi proprii, plăți de facturi sau schimburi valutare. În plus, există posibilitatea vizualizării online a tranzacțiilor, soldurilor conturilor, limitelor de sume setate pe carduri sau datelor despre credite.

Comentarii Facebook