Duminica 28 Aprilie

Marius, un ardelean stabilit în Austria, pescuiește pești de peste 80 de kilograme: „Din pasiune am ajuns să fac investiții costisitoare”

Născut în Sibiu, Marius s-a îndrăgostit de arta pescuitului la o vârstă fragedă, de doar 10 ani. Împreună cu tatăl său mergea la cele mai cunoscute lacuri din județ precum Șopa, Mândra și Săcel. În anul 2003, familia sa a luat o decizie curajoasă de a se muta în Spania. Cu toate acestea, pasiunea lui Marius pentru pescuit nu a suferit în urma acestei schimbări radicale, ci dimpotrivă, a înflorit.

Ba chiar, Marius susține că a investit sume semnificative în accesorii pentru a putea practica pescuitul sportiv ca un profesionist.

„La vârsta de 11 ani am jucat fotbal la Voința Sibiu, și am fost în turneu Franța, iar prin 2003 am plecat cu familia în Spania. Am reluat fotbalul și am făcut școala în Spania. Tata fiind pescar, mergeam cu el la pescuit și cât am stat în Sibiu, dar și când ne-am mutat în Spania. La Ebru am fost de cele mai multe ori”, povestește Marius, pentru romaniatv.ro.

În 2012, Marius s-a mutat alături de toată familia în Austria, unde și-au reluat activitățile din Spania. Pescuitul i-a urmărit și în Austria, unde merg la cele mai cunoscute lacuri pentru a prinde crapi.

„În Austria sunt dulgher, fac acoperișuri și terase, iar în timpul liber merg la pescuit. Încă mergem la pescuit împreună, eu și tata. Ultima dată am mers cu frații mei și cu tata la pescuit la Ebru, ne-am întors în Spania pentru câteva zile. Tatăl meu este foarte mândru de ceea ce fac și pe această cale vreau să îi mulțumesc din inimă pentru efortul depus. Pot spune că este un tată plin de viață și cu multă dragoste pentru familie”, spune sibianul.

Cel mai bucuros se simte în zilele norocoase când prinde pești de aproape 100 de kilograme.

„Din pasiune am ajuns să fac investiții costisitoare pentru a continua. Am început să am capturi din ce în ce mai mari. În 2010 au fost primele capturi uriașe de somn. Crapi prindeam între 15 și 20 de kilograme, dar somni am prins și de 2 metri, care cântăreau 82 de kilograme. Pentru pescari este foarte mult de lucru și este o investiție mare. Am fost în extaz când am prins somnul 82 de kilograme”, spune Marius pentru sursa citată.