Cartierul care împarte Clujul: Unii zic că e „ca la țară”, alții cred că va fi noul Buna Ziua!

Cartierul care împarte Clujul în două tabere: unii spun că e „ca la țară”, alții pariază că va deveni noul cartier de top!

Discuțiile despre zona Oașului, la ieșirea spre Chinteni, au stârnit valuri de opinii printre clujeni. În timp ce unii consideră că zona este izolată și lipsită de infrastructură, alții cred că odată cu noile investiții — pasajul de la Auchan și viitorul mall Rivus — cartierul ar putea deveni una dintre cele mai atractive zone rezidențiale din oraș.

Tot mai multe persoane care caută apartamente în nordul Clujului se interesează de zona Oașului. Un mesaj postat recent pe un grup local de Facebook a deschis o dezbatere aprinsă.

„Sta cineva prin zonă? Cum vă descurcați cu transportul, cumpărăturile, facilitățile?”, a întrebat un utilizator interesat de un apartament în zonă.

Un localnic a caracterizat zona drept „o periferie a Clujului”, adăugând:

„E ca la țară. Transportul nu e frecvent, e gen maxi-taxi, terenul nu permite dezvoltări serioase. Nu e nici ca Someșeni, nici ca Florești sau Buna Ziua.”

„După pasaj și mall, va fi cea mai bună zonă din oraș”

Pe de altă parte, alți locuitori sunt mai optimiști. Ei cred că proiectele mari anunțate pentru nordul orașului pasajul rutier de la Auchan și complexul comercial Rivus, acestea vor schimba complet imaginea zonei.

„Momentan e cum e, dar după ce se face pasajul la Auchan și mall-ul Rivus, va fi cea mai bună zonă”, a spus un alt clujean.

În plus, recent au fost introduse noi linii de autobuz, menite să îmbunătățească legătura dintre cartier și centrul orașului. Accesul spre zona comercială cu Auchan pare să fie unul dintre avantajele principale menționate de cei care locuiesc acolo.

O zonă în transformare

Dezvoltatorii imobiliari au început deja să investească în proiecte precum Beta Residence, semn că interesul pentru nordul Clujului este în creștere. Cu toate acestea, infrastructura rutieră și lipsa spațiilor publice moderne rămân principalele probleme.

Locuitorii speră ca planurile de urbanizare și extindere a transportului în comun să transforme zona Oașului într-un cartier complet, nu doar într-o „periferie de tranziție” între oraș și Chinteni.

Comentarii Facebook