Aplicația 24Pay revine în forță la Cluj! Călătorii pot cumpăra din nou bilete direct de pe telefon, simplu și rapid

Aplicația 24Pay este din nou funcțională începând de astăzi, 13 noiembrie, a anunțat Compania de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca.

După o perioadă scurtă în care serviciul a fost indisponibil din cauza lucrărilor de mentenanță, sistemul a fost reactivat complet, oferind clujenilor posibilitatea de a achiziționa bilete și abonamente fără numerar, fără ghișeu și fără cozi.

Bilete direct din telefon, în doar câțiva pași

Reprezentanții CTP Cluj au reamintit pașii simpli prin care utilizatorii pot accesa din nou serviciul:

  • Aplicația 24Pay se descarcă gratuit din Google Play sau App Store;

  • Se înrolează un card bancar Visa sau Mastercard;

  • În secțiunea „Transport public”, călătorul alege titlul de călătorie dorit;

  • Plata se face instant în aplicație, fără a fi nevoie de numerar sau automatele din stații;

  • Biletul digital cumpărat se găsește în portofelul aplicației și este valabil pentru control.

Această soluție digitală este una dintre cele mai rapide metode de plată, iar CTP Cluj încurajează călătorii să o folosească pentru a economisi timp.

Mentenanță finalizată și o experiență îmbunătățită pentru călători

Serviciul a fost temporar întrerupt pentru lucrări tehnice de mentenanță, menite să îmbunătățească experiența utilizatorilor.
„Mulțumim publicului călător pentru înțelegerea și răbdarea de care a dat dovadă pe durata acestei perioade.”, au transmis reprezentanții CTP Cluj.

Comentarii Facebook