Clujeancă revoltată reclamă medicul de gardă: „Mama mea, cu infecție majoră în organism, a fost tratată cu indiferență. Viața pacientei e pusă în pericol”

Clujeancă revoltată acuză medicul de gardă de tratament superficial și indiferență față de starea mamei sale: „Mama mea, cu o infecție majoră în organism, a fost tratată cu indiferență. O astfel de abordare poate pune în pericol sănătatea și viața pacientei”

O tânără din Cluj a transmis în această seară o plângere la conducerea Spitalului de Urgență Dej și la Direcția de Sănătate Publică (DSP) Cluj, acuzând medicul de gardă de indiferență în tratarea mamei sale. Potrivit femeii, mama ei prezenta o infecție severă, confirmată prin analize și simptome, însă a fost tratată superficial, cu un tratament ușor și fără investigații suplimentare.

În plângerea adresată autorităților, pe care clujeanca a transmis-o și către Știri de Cluj, tânăra a detaliat situația, subliniind faptul că medicul de gardă i-a prescris doar Uraktiv, No-spa și supozitoare Indetacin, fără a evalua gravitatea stării mamei sale sau a efectua investigații corespunzătoare.

„Mama mea prezintă o infecție majoră în organism, confirmată de analize, simptome. Însă medicul de gardă i-a prescris un tratament superficial, constând doar în Uraktiv, No-spa și supozitoare Indetacin, fără a lua în considerare gravitatea stării și fără investigații suplimentare corespunzătoare. Consider că această abordare poate pune în pericol sănătatea și viața pacientei. Vă solicit să analizați cu prioritate acest caz, să luați măsurile necesare și să îmi comunicați în scris răspunsul Dvs oficial”, se arată în plângerea transmisă autorităților.

Reclamația a fost și transmisă către redacția Știri de Cluj, în această seară. În cursul zilei de mâine vom solicita un punct de vedere din partea Spitalului de Urgență Dej.

În încheiere, aceasta a adresat un apel public către instituțiile implicate: „Cât valorează viața unui om? Oamenii merită respect, tratament corect și medici care să își facă meseria cu responsabilitate”.

UPDATE 10:23:

Redacția noastră a încercat să obțină un punct de vedere de la conducerea spitalului, contactând atât managerul, cât și purtătoarea de cuvânt. La ora 09:19, managerul a declarat:

„Eu nu știu nimic legat de această situație și nici nu am primit niciun fel de sesizare, dar reveniți mai târziu la purtătoarea de cuvânt.”

La ora 10:19, managerul nu a mai răspuns la telefon, iar purtătoarea de cuvânt nu se afla la sediu pentru a oferi clarificări.

În cazul în care vom primi, totuși, un răspuns din partea spitalului din Dej cu privire la situația reclamată, îl vom publica.

---------------------------------------------

UPDATE 10:54:

„Am analizat foaia de consult și am vorbit cu medicul de gardă. Astfel, doamna s-a prezentat vineri, 08.08.2025, la ora 14:40 la spital cu această simptomatologie de infecție urinară, pe care o avea de câteva zile. Ea a fost ulterior încadrată la codul albastru, de non-urgență sau consult normal, i s-au făcut toate analizele și investigațiile care se fac la urgență, cu excepția unei singure analize de urocultură cu antibiogramă, care nu este o analiză care se face pe baremul de urgențe, pentru că durează între 48 și 72 de ore până la eliberarea rezultatului. Acesta este motivul pentru care doamnei nu i s-a prescris antibiotic, ci doar medicamentele menționate de fiica pacientului, exact pe protocol. Pacienta trebuia să meargă la medicul de familie pentru a primi bilet de trimitere pentru ultimul tip de analiză, deoarece la ora respectivă, vineri 08.08.2025 ora 14:40, noi nu mai aveam urolog de gardă, fiind vineri la finalul programului. Atunci a fost consultată de medicul internist, care i-a făcut până și ecografie abdominală, deci dânsa a fost consultată absolut corect.”, a declarat pentru Știri de Cluj doctor Antonela Nicoară , purtător de cuvânt Spitalul Municipal Dej.

Screenshot 2025-08-11 231754.png

Comentarii Facebook