Luni 17 Mai

Cazul bărbatului de 47 de ani, mort după injecţia cu AstraZeneca: legiştii au găsit cheaguri de sânge în organele interne


Probe microbiologice provenind din organele celui decedat au indicat cheaguri de sânge. La nivel macroscopic, medicii anatomopatologi nu au putut vedea decât un infarct miocardic acut întins. 

La laborator însă, în probele din organe au fost identificate tromboze, conform Antena3.

Medicii care au efectuat autopsia au prelevat probe din toate organele interne şi toate au indicat tromboze.

Rezultatele autopsiei nu au fost încă date publicității în mod oficial.

Săptămâna viitoare urmează să se întrunească o comisie de constatare a decesului la Spitalul din Târgu Jiu, care ar trebui să treacă aceste constatări în certificatul de deces. Documentul ar urma să ajungă pe masa anchetatorilor care au deschis dosar penal pentru a stabili dacă există o legătură de cauzalitate între vaccin şi deces.

Reamintim, inginerul în vârstă de 47 de ani, din Gorj, a murit la o zi după administrarea primei doze de vaccin AstraZeneca în data de 28 februarie. El nu avea afecțiuni preexistente şi primise serul din lotul ABV 2856, oprit de la utilizare în Italia, apoi şi în România.

Șeful DSP Gorj, Narcis Stoian, spunea luna trecută că nu a fost stabilită însă nicio legătură de cauzalitate între deces și vaccinarea bărbatului.

În total, în Gorj au fost vaccinați din acest lot 1.083 de oameni și nu au fost raportate niciun fel de reacții adverse. Bărbatul de 47 de ani a făcut infarct miocardic, a fost făcută necropsia. Nu există nicio legătură de cauzalitate între vaccin și deces", spunea Popescu în data de  12 martie, relatează Antena3.


Comentarii Facebook