Primaria Cluj Napoca despre targul de la Berlin: A fost un succes! Credeti ca vor veni turistii? - FOTO


Primaria Cluj Napoca a avut un stand la Targul de turism de la Berlin multumita ministrului Turismului Elena Udrea: "participarea la Berlin a fost remarcata atat de profesionistii din turism, cat si de publicul larg"

Prezenta municipiului Cluj-Napoca la Targul International de Tursim de la Berlin, unul dintre cele mai mari targuri internationale din Europa si din lume, desfasurat in perioada 9-13 martie 2011 poate fi considerata ca fiind un prim succes in incercarile Primariei de a promova valorile si atractiile orasului nostru in afara granitelor tarii.

In primele trei zile targul a fost accesibil numai "profesionistilor in domeniu", dar in ultimele doua zile targul a fost deschis si publicului.

"In zilele alocate contactelor institutionale am reusit sa atragem atentia mai multor profesionisti din turism, din tari precum Polonia, Elvetia, India, care ne-au solicitat contacte cu transportatori din Romania si agentii de turism sau hoteluri, ocazie cu care ni s-a confirmat utilitatea site-ului www.visitcluj.ro prin intermediul caruia aceste companii vor putea sa continue contactarea altor firme din turismul clujean. De asemenea, erau interesati de ceea ce are de oferit orasul nostru ca destinatie turistica. Odata ajunsi in tara vom transmite si firmelor clujene contactele acestor companii interesate de colaborari pentru a aduce turisti la Cluj-Napoca, sau in Transilvania. in ceea ce priveste impresia publicului larg, nimeni nu a plecat de la standul Clujului nemultumit sau fara sa fi gasit ceva de interes, un loc important jucand aici si 'atractiile gastronomice' specifice zonei noastre, in special in privinta traditionalei palinci clujene, pe care cu totii si-o vor aminti multa vreme de acum incolo. Speram ca vizitatorii standului nostru sa se numere printre cei care vor vizita Clujul in viitor", a declarat Ovidiu Campean, reprezentantul Primariei Cluj-Napoca la Targul de la Berlin.

Echipa primariei clujene a "tras cu ochiul" si la standurile oraselor care vor fi Capitale Culturale Europene in 2012 si 2013.

"Am luat contact cu reprezentantii standurilor oraselor Marsilia si Kosice  " Capitale Europene ale Culturii in 2013, al orasului Cordoba- candidat la Capitala Culturala Europeana pentru anul 2016, precum si cu cei din Maribor si Guimar?es - orase care vor fi  Capitale Culturale Europene in anului 2012, pentru a le lasa materiale de promovare si pezentare a Clujului, dar si pentru a vedea modalitatile acestora de promovare in acest context comun scopurilor noastre pe termen mediu", a mai spus Ovidiu Campean.

La standul inchiriat de Ministerul Turismului au fost invitate sa participe primariile din Cluj-Napoca, Sibiu, Brasov, Sinaia, Neamt, iar un stand special a avut Bucovina.

Clujul a avut ca slogan "Cluj-Napoca, inima Transilvaniei" si orasul a fost prezentat ca fiind unul cu o istorie seculara, un oras al legendelor, un centru multicultural, dar si unul al evenimentelor, centru al cinematografiei (Festivalul International de Film Transilvania si Comedy Cluj). De asemenea, Clujul este si punct de plecare spre alte obiective si trasee turistice din zona.

Turistii germani, care reprezinta unul dintre sectoarele de piata cele mai importante pentru Cluj-Napoca, conform datelor statistice (sunt pe locul 2 in ceea ce priveste vizitarea orasului in anul 2010), au primit pliante, harti turistice si alte materiale de promovare a site-ului turistic www.visitcluj.ro.

Comentarii Facebook