Influencerii nu vor să promoveze România pe bani. Bugetul de 200.000 de euro nu îi atrage


Influencerii refuză să intre în campania de promovare a destinațiilor turistice din România pentru că se câștigă prea puțin. 

Nicio agenţie de PR n-a fost interesată să lucreze cu statul, pentru că bugetul alocat de Ministerul Turismului ar fi prea mic.

Daniel Cadariu, ministrul Turismului, spune că acum se face a ”treia încercare de a face achiziţia publică. Urmează să repostăm pe Seap această achiziţie, pentru că se vede treaba că nu.probabil nu a fost suficient bugetul alocat. Noi am gândit o sumă de 200 de mii de euro şi se pare că nu au fost firme interesate”.

Marian Hurducaș, specialist marketing: ”Cea mai mare problemă a ministerului turismului este, dacă stăm să ne uităm istoric, faptul că nu există acţiuni de lungă durată în capitolul promovare de brand de ţară. Mai ai problema de credibilitate a statului sau a unei instituţii a statului. Ok, mă apuc să lucrez cu statul, am sorţi de izbândă?”.

Foto: Muzeul Astra de la Sibiu / Tatiana Untilov

Comentarii Facebook