Regulile lui Richard Branson pentru o afacere de succes

 

Sir Richard Branson este unul dintre cei mai extravaganți miliardari ai lumii, fiind un exemplu pentru orice tânăr antreprenor.

 

Într-un articol publicat pe site-ul entrepreneur.com, miliardarul britanic Richard Branson trece în revistă schimbările care s-au derulat în ultimele decenii şi evidenţiază cinci reguli simple pentru a avea succes în afaceri, care erau valabile în anii ’60, aşa cum sunt valabile şi astăzi. 

 

Acum aproximativ 50 de ani, revista "Student" îşi manifesta opoziţia faţă de războiul din Vietnam şi faţă de Războiul Rece. Astăzi, guvernele se confruntă cu ameninţarea terorismului şi instabilităţii în Orientul Mijlociu şi în Africa. Acum câteva decenii, pieţele americană şi cea europeană erau, în general, stabile. În prezent, puterea economică a statelor vestice este pusă la grea încercare de economiile emergente precum Brazilia, Rusia, India şi China, astfel încât noi pieţe şi oportunităţi în creştere pot fi găsite în întreaga lume, spune fondatorul imperiului Virgin. 

 

Totodată, pentru promovare, firmele trebuie să treacă dincolo de canalele tradiţionale, TV, radio şi ziare, şi să-şi construiască o strategie puternică online via Twitter, Google+, Facebook şi prin noi aplicaţii precum Path şi Klout. ”Asta înseamnă că majoritatea start-up-urilor pot demara cu bugete de marketing mai mici şi întreprinzătorii pot pătrunde mai rapid pe noi pieţe. Asta înseamnă, de asemenea, că o companie de succes trebuie să-şi apere poziţia, deoarece produsele sale se pot demoda la fel de repede cum au ajuns în vogă”, spune Richard Branson, conform reuters, citat de evz.ro.

 

El are câteva reguli pe care și-a clădit succesiul.

 

1. Dacă nu-ţi place ceea ce faci, nu o mai face. Trebuie să iubeşti ceea ce faci. 

2. Fii inovativ: Creează ceva diferit care să te evidenţieze. 

3. Angajaţii tăi sunt cel mai de preţ activ. Dacă angajaţii sunt fericiţi, şi clienţii tăi vor fi fericiţi. 

4. Să conduci ascultând: Cere, în mod regulat, feedback de la personalul tău şi de la clienţi. 

5. Fii vizibil: Promovează compania şi ofertele sale punându-te pe tine sau un alt superior din firmă în faţa camerelor de luat vederi. 

Comentarii Facebook