Prinţul Charles promovează Transilvania la un târg de turism internaţional: Transilvania este în sângele meu


Oficiul Român de Turism profită de legăturile dintre familia regală britanică şi contele Dracula pentru a atrage turiştii din Marea Britanie, în cadrul Târgului Internaţional de Turism de la Londra.

Jurnaliştii britanici de la The Telegraph au realizat un material amplu despre ţara noastră. Aceştia afirmă că România se promovează cu prinţul Charles. "Până acum, munţii singuratici au fost sinonimi cu legenda vampirului, a domitorului crud care a băut sângele victimelor sale şi care şi-a îngrozit duşmanii", scriu jurnaliştii de la The Telegraph, potrivit Realitatea.

Cei de la Oficiul Român de Turism spun că Transilvania ar trebui să fie cunoscută şi ca locul de origine a Prinţului Charles. Legăturile dintre Familia Regală din Marea Britanie şi Vlad Ţepeş datează din secolul al XV-lea.

Autorităţile române din domeniul turistic promovează acum Transilvania prin imaginea lui Dracula şi a Casei Regale Britanice, prin diverse materiale promoţionale oferite la Târgul Internaţional de la Londra, deschis luni, 5 noiembrie.

Prinţul Charles apare într-unul din clipurile de promovare şi spune: "Transilvania este în sângele meu. Arborele genealogic arată că sunt descendentul lui Vlad Ţepeş".

Comentarii Facebook