Vineri 11 Octombrie

Mere cu exces de pesticide vândute de Lidl România

 

Lidl România a retras de la vânzare merele verzi, sortimentul Golden Delicious, din Polonia pentru că s-a descoperit o cantitate de pesticide peste limita admisă.

 

În cadrul controalelor de rutină s-a descoperit în produsul «Mere verzi», sortimentul Golden Delicious, o cantitate de pesticid Clorpirifos peste limita admisă de lege.

 

Clorpirifos poate provoca simptome precum lăcrimare, salivație, secreții bronșice, contractrarea pupilelor, erupții, diaree sau spasme musculare. La numite grupe de persoane (gravide, copii, persoane în vârstă sau cu un sistem imunitar scăzut) pot apărea simptome severe.

 

Merele verzi, sortimentul Golden Delicious, au fost vândure de Lidl România de la 24.06.2018 până la 02.07.2018. Din motive ce țin de siguranța consumatorului, Lidl România a reacționat fără întârziere și a retras merele în cauză de la vânzare. Rugăm consumatorii să returneze merele în oricare dintre magazinele Lidl. Contravaloarea produsului va fi returnată, fără a fi necesară prezentarea bonului fiscal”, se arată pe site-ul ANVSA.

 

O clientă Lidl s-a arătat extrem de nemulțumită de faptul că mesajul de avertizare nu a fost publicat și pe site-ul companiei, ci doar a fost afișat în magazine. 

 

Mi se pare aberant cum ei anunță în afiș că putem returna merele - suntem în 12 iulie și ei vorbesc de mere puse în vânzare între 24 iunie - 2 iulie. Nu este vorba de returnare aici, Lidl, este vorba despre faptul că majoritatea clienților care v-au cumpărat aceste mere deja le-au mâncat.

 

Eu nu o să las lucrurile așa și mă voi gândi cum să procedez mai departe, pentru că nepăsarea mea, a noastră va ajuta la perpetuarea impertinenței lor și a comportamentului iresponsabil față de clienți. Fac apel pe calea asta la toți foștii mei colegi din presă pentru a răspândi informația, a investiga, a pune întrebări, dar și la toți influencerii din lista mea, pentru a trage un semnal de alarmă. E mișto să fotografiem ofertele faine de la Cămara Noastră sau Lidl DeLuxe, și eu fac asta, dar este și mai important să ne sesizăm atunci când brandurile din jurul nostru fac greșeli grave de comunicare”, scrie Cătălina Bucur.

Comentarii Facebook