McDonald's a lansat o campanie pe Twitter, care s-a intors impotriva companiei


Lantul de restaurante McDonald's a lansat o campanie pe Twitter, care a avut un efect de bumerang.

Zilele trecut, de pe contul oficial de Twitter al McDonald's a fost postat un filmulet cu un fermier asociat cu mesajul: "Cand faci ceva cu mandrie, oamenii simt acest lucru", insotit de hashtag -ul #McDStories (n.red. povesti despre McDonald's).

Campania s-a intors impotriva cfirmei, utilizatorii retelei postand diverse intamplari negative de la McDonald's.

Un american a relatat ca a mers drogat la McDonald's si i s-a parut ca angajatii restaurantului au chemat politia sa-l aresteze. "Voiam sa plec, credeam ca angajatii foloseau mancarea pe post de momeala, sa ma tina acolo pana vine politia", a scris barbatul.

"Nu cred ca asta e directia in care McDonald's voia sa mearga promovarea tagului", a scris un alt utilizator al Twitter, potrivit paidcontent.org.

In ciuda valului de postari, filmuletul prezentat de cei de la McDonald's este primul in top, semn ca gigantul american a platit Twitter, mai scrie sursa citata. "Probabil ca directorilor executivi ai companiei le e foarte dor de epoca reclamelor TV si a panourilor stradale, cand consumatorii nu puteau genera feedback", incheie site-ul paidcontent.org.

Comentarii Facebook