Facebook vrea să se extindă și în mediul business. Vezi cum va funcționa ”Facebook at Work”



Mark Zuckerberg caută noi metode pentru a-și extinde funcționalitatea rețelei sale de socializare, iar acum vrea să pătrundă și în mediul corporate prin itermediul noii componente ”Facebook at Work”.

Această experiență va fi orientată către interacţiunea la nivel profesional între utilizatori.

Compania nu pare să încerce să reinventeze roata cu „Facebook at Work”. Aparent, în termeni vizuali, va integra aceleaşi elemente care au dus la popularizarea Facebook la nivel mondial. Utilizatorii vor avea acces la un flux de ştiri, la serviciul de mesagerie şi la grupuri, cât şi la funcţii mai avansate, scrie go4it.ro.

Mai exact, profilul ”profesional” va putea fi completat separat de cel personal, cu detalii mult mai relevante pentru locul de muncă, astfel încât el va semăna mai mult cu un CV online.

De asemenea, au fost integrate funcții pentru a putea facilita interacșiunea între colegii de lucru, precum posibilitatea de a crea sau edita documente online, prin intermediul Facebook, experiență asemănătoare ca dea a Google Apps.

Potrivit Financial Times, Facebook at Work este momentat în variant internă de test și nu include și reclame în fluxul de știri.

Comentarii Facebook