Dai un like pe Facebook şi primeşti o bere


Antreprenorii vin cu idei tot mai originale de când şi-au dat seama de rolul important pe care îl au reţelele de socializare în viaţa de zi cu zi.

Mai multe firme mici din Statele Unite au lansat oferte de genul "o bere pentru un Like pe Facebook".

"Pentru că ne place de tine. Primeşti o băutură gratis dacă îţi place de noi pe Facebook sau Twitter", scrie pe un afiş aflat lângă casa de marcat a Cafe Javasti din Seattle, potrivit Seattle Times.

Pentru a atrage cât mai mulţi fani pe reţelele de socializare, magazinele, resturantele, barurile şi cafenelele organizează concursuri, reduceri de preţuri sau oferă chiar şi produse gratis.

"Un buton puternic pe nişte site-uri foarte puternice", notează editorialul publicat de Seattle Times, potrivit Realitatea.

Numărul de fani pe Facebook sau de adepţi pe Twitter reprezintă în zilele noastre un instrument de marketing foarte puternic iar pentru omul de rând, ofertele par de cele mai multe ori de nerefuzat. Astfel, pe profilele sau pe canalele personale se strecoară mesaje trimise de către diverse business-uri, cu precizarea clară că prietenului tău a fost mulţumit de un anumit serviciu sau îi place o anumită marcă. Chiar şi unele spoturi TV au fost înlocuite cu trimiteri către pagina de Facebook.

Relaţiile de pe reţelele de socializare au un impact mai puternic asupra consumului decât informaţiile în stare brută, iar pentru că reţelele au devenit un foarte important canal de marketing, Camera de Comerţ din Seattle oferă celor 2.200 de firme asociate, în mare majoritate intreprinderi mici, finanţare pentru o campanie de social media pe lună.







Comentarii Facebook