WIZZ AIR continuă să îi UMILEASCĂ pe clujenii abandonați la Bologna! Nu-și pot cere banii înapoi, pentru că zborul apare efectuat - FOTO


”Dorel” de la WIZZ AIR este de serviciu zilnic, pentru că altfel nu se explică modul în care această companie se poartă cu clienții.

Călătorii care au fost dați jos din avion la Bologna pentru că piloții erau obosiți, nu-și pot acum cere nici banii înapoi. De ce? Pentru că pe site -ul WIZZ AIR apare că zborul a aterizat cu bine la Cluj-Napoca, călătorii și-au luat bagajele și au plecat spre case lor fericiți și liniștiți. 

Adevărul este că nu lucrurile nu au stat așa. În 12 iulie, miercuri seara la ora 21:10, pasagerii care urmau să aterizeze la Cluj-Napoca, ar fi trebuit să decoleze de la Bologna, Italia. “Ne-au ținut 3 ore și jumătate la îmbarcare în Bologna, iar apoi am mai stat o oră în avion îmbarcați. Au zis ca nu pot zbura, pentru că piloții au depășit timpii de zbor si ne l-au dat jos. Am stat, toți din avion, în aeroport și nu a venit nimeni de la Wizz cu explicații sau soluții. Cursa a fost anulată și fiecare să ne descurcăm pe cont propriu, fără cazare, fără transport”, ne-a relatat Dan, un turist clujean blocat in Aeroport, cu familia, în ziua respectivă.

Oamenii au coborât din avion pentru că stewardul le-a explicat că piloții au depășit orele de zbor și sunt obosiți. Ulterior au aflat că avionul ar fi decolat și a aterizat la Cluj, fără pasageri. 

Dacă știau că depășesc orele, de ce au mai zburat și de ce ne-au lăsat să stăm în avion.

Unii dintre oameni, care au mai pățit chestiuni de acest gen, au spus să nu ne dăm jos, pentru că vor fi nevoiți să decoleze. Oamenii s-au temut să nu fie probleme și am coborât cu toții, încă cei din cursa de București, paralelă cu zborul nostru, Bologna - București, au stat 3 ore pe pistă, azi-noapte, pentru că oamenii nu au vrut să coboare că nu au fost fraieri ca noi. Avionul de București a decolat.

Am ajuns în Aeroport și nimeni de la Wizz Air nu a venit să ne spună ceva. Nu am avut taximetre să plecăm spre un hotel. 

Spre exemplu, cei de la Ryanair, care au avut probleme cu o cursă, au venit și i-au invitat pe pasagerii lor la taximetre, pentru a merge spre Bergamo. Așa se face! În schimb, Wizz Air s-a făcut de rușine. Cei de la Aeroport ne-au spus că nici nu ar trebui să mai fie lăsați să zboare, pentru că își bat joc de pasageri”, ne-a mai spus Dan, în 13 iulie.

Wizz AIR a confirmat problemele și a spus că pasagerii pot cere banii înapoi sau credit pentru alte zboruri. Dan a încercat să facă acest lucru, dar, culmea, cursa apare că a aterizat cu bine la Cluj. 

WhatsApp Image 2023-07-19 at 22.11.04.jpeg

WhatsApp Image 2023-07-19 at 22.44.56.jpeg

Dacă accesăm la Wizz să ne recuperăm banii sau să ne dea credit pentru altă cursă nu avem posibilitatea asta. Sistemul lor ne spune că zborul nostru a ajuns cu bine la Cluj. Te doare mintea! Deci la ei în sistem cursa respectivă nu apare anulată, ci apare că noi am ajuns la destinație. Au decolat, dar fără noi. Numa în instanță pot scoate banii”, a mai spus Dan.

Nicăieri pe aplicația Wizz Air nu apare că zborul a fost anulat, iar pasagerii nu pot nicicum să își ceară drepturile online, așa cum au fost informați de WIZZ AIR, printr-un email. Compania i-a direcționat pe pasagerii păgubiți spre aplicație, care afișează mesajul de mai sus.

Numai familia clujeanului a plătit în plus pentru a ajunge la Cluj-Napoca, de la Bologna, 1.500 de euro, cu zboruri prin Munchen și apoi spre Cluj-Napoca. La această sumă se adaugă și biletele plătite către WIZZ AIR.

---------------------

UPDATE (14 august 2023)


Wizz Air confirmă că în urma verificărilor efectuate, zborul W4 3394 de la Bologna la Cluj-Napoca din 12 iulie 2023 nu figura ca fiind anulat, din cauza unei erori de sistem. Situația a fost remediată și pasagerii primesc credit de companie în contul de client în cuantum de 120% din suma achitată. Pasagerii pot opta pentru a păstra acest credit sau pot solicita rambursarea a 100% din suma achitată. Wizz Air își cere scuze pentru orice neplăceri create de această situație și reamintește că depune eforturi pentru a elimina sau reduce perturbările operațiunilor”, spun reprezentanții companiei.


Comentarii Facebook