”Tesla de Cluj” a ajuns la București. Cu un preț exorbitant pentru Cluj, prima mașină 100% electrică românească e gata pentru piața Capitalei


"Tesla de Cluj" ajunge la București: prima mașină electrică 100% Românească se pregătește să cucerească piața Capitalei


Prima mașină electrică 100% românească, fabricată la Cluj, numită ”Tesla de Cluj” a ajuns recent în București, atrăgând atenția pasionaților de tehnologie și automobile, și se pregătește să cucerească piața capitalei, mult mai permisivă la produse foarte scumpe, față de cea din Cluj.

Supranumită "Tesla de Cluj", mașină este un produs al startup-ului NewCar4Future și care susține că automobilul se remarcă prin designul său modern și performanțele de top.

Cu o autonomie de 300 de kilometri și o viteză maximă de 140 km/h, "Tesla de Cluj" promite să fie un competitor serios pe piața automobilelor electrice. Mașina este echipată cu motoare integrate în roțile din spate și un sistem de deschidere a ușilor cu touch, care adaugă un plus de sofisticare. Florin Dehelean, reprezentant al companiei, explică:

„Deschiderea ușilor se face prin atingerea unor zone specifice, declanșând un mecanism pop-up. De asemenea, mașina este dotată cu camere de mers înapoi, ale căror imagini sunt afișate pe dashboard-ul mașinii”.

Caroseria sculptată și bordul elegant completează un design futurist, iar sistemul de operare este dezvoltat integral în România. „Am efectuat teste riguroase pentru omologarea mașinii, conform legislației românești, asigurându-ne că este un bun tehnic valid”, a subliniat Dehelean.

În ciuda performanțelor și a designului avansat declarat de producători, "Tesla de Cluj" nu a avut parte la Cluj de popularitatea așteptată. Lansată inițial la prețul de 450.000 de euro, echipa de investitori a decis să regândească proiectul, pregătind o variantă mai accesibilă, cu prețuri cuprinse între 200.000 și 300.000 de euro.

„Dacă ziceam că-i produsă în Elveția, ar fi sărit s-o cumpere cu 450.000 de euro”, spunea în urmă cu puțin timp Dehelean, sugerând că preconcepțiile despre producția autohtonă au influențat interesul inițial scăzut.

Vezi și articolul 

”Tesla de Cluj” nu s-a prea bucurat de popularitate. Dacă ziceam că e produsă în Elveția, ar fi sărit să o cumpere cu 450 de mii de euro”


Comentarii Facebook