S.C. CORAL IMPEX S.R.L., câștigător al Premiului Coroana Internațională a Calității BID în Londra(P)



Londra a gazduit Conventia Internationala a Coroanei Calitatii BID din acest an, unde profesionisti si lideri de afaceri din intreaga lume s-au reunit pentru a recunoaste excelenta si succesul. In particular, conventia a celebrat calitatea in afaceri si operatiuni. Castigatorii premiului au dovedit dedicare pentru criteriile modelului QC100 TQM (QC100 Management Total al Calitatii), ce ajuta sustinerea satisfactiei clientilor si eficientizarea costurilor in toate ariile de operatiune.

Intre castigatorii din acest an, Alexandru Badea, Monica Topala si Stefan Nicolescu de la S.C. CORAL IMPEX S.R.L., din Romania, au primit Trofeul Coroana Internationala a Calitatii categoria Platina la Conventia Calitatii BID din Londra. Organizatia a facut progrese uriase in acest an ca lider nu numai in sectorul sau, dar si in Romania, atingand pozitia numarul unu ca principala companie in domeniul complex de combatere a daunatorilor. Aceasta crestere a permis companiei sa deschida 11 sucursale pe tot cuprinsul tarii. Premiul a venit ca o modalitate ideala de a celebra succesul anului trecut abia asteptand sa puna calitatea pe primul loc si in anul viitor.



S.C. CORAL IMPEX S.R.L. a castigat Premiul Coroana Internationala a Calitatii categoria Platina in Londra in prezenta loderilor si reprezentantilor din 43 de tari la Conventia Internationala a Coroanei Calitatii. Prestigiosul premiu este atribuit pentru recunoasterea excelentei in afaceri si inovatie.



(De la stanga la dreapta: Devin Savage, Director Cercetare Calitate, Alexandru Badea, Manager General al S.C. CORAL IMPEX S.R.L., Jose E. Prieto, Presedinte si Director Executiv al BID, Monica Topala, Director Economic al S.C. CORAL IMPEX S.R.L., Corina Ion, Manager de zona al S.C. CORAL IMPEX S.R.L. si Norman Ingle, Presedinte al Quality Mix)




Londra a gazduit Conventia Internationala a Calitatii BID din acest an, unde profesionisti si lideri de afaceri din intreaga lume s-au reunit pentru a recunoaste excelenta si succesul. In particular, conventia a celebrat calitatea in afaceri si operatiuni. Castigatorii premiului au dovedit dedicare pentru criteriile modelului QC100 TQM (QC100 Management Total al Calitatii), ce ajuta sustinerea satisfactiei clientilor si eficientizarea costurilor in toate ariile de operatiune.

Londra, unul dintre cele mai mari orase ale Europei, este unul dintre cele trei cele mai importante orase din lume datorita influentei sale in politica, educatie, divertisment, media, moda, stiinte si arte. Zona metropolitana londoneza este extrem de multiculturala, casa pentru aproape 14 milioane de oamani ce vorbesc 300 de limbi diferite. Acest oras etaleaza cu mandrie sediile centrale a 100 dintre cele mai mari 500 de companii din Europa, alaturi de 43 universitati de talie modiala, facand Londra cel mai vizitat oras din lume si locatia perfecta pentru Conventia Internationala pentru Calitate BID din Londra.

Alexandru Badea a stat in fata intrunirii liderilor internationali, impartasind realizarile companiei pana in prezent cat si ambitiile si telurile viitoare. In pofida curentului climat economic global dificil, S.C. CORAL IMPEX S.R.L. cauta sa exceleze in calitate in fiecare zi, creandusi un avataj competitiv inindustria sa. Pentru acest motiv, S.C. CORAL IMPEX S.R.L. a castigat Premiul Coroana Internationala a Calitatii BID 2016 in Londra. Premiul este acordat de catre BID acelor companii si organizatii din intreaga lume ce adera cel mai bine la excelenta si inovatie in practicile lor, punând calitatea pe primul loc la toate nivelele organizarii.

Liderii premiati de BID sunt uniti de angajamentul lor pentru calitate in sectoarele lor respective. In acest an organizatiile castigatoare au venit din Romania, Africa de Sud, Kuwait, India Rusia, Danemarca, Arabia Saudita. Companiile onorate la Londra au fost recunoscute nu numai pentru realizarile interprenoriale, dar si pentru dedicarea spre continua imbunatatire si inovatie, concepte cheie ale QC100 model de Management Total al Calitatii. Cautand sa creasca satisfactia clientilor si sa optimizeze eficienta, modelul promoveaza o cultura organizationala de implicare si o abordare proactiva pentru imbunatatirea proceselor.

Toate companiile castigatoare la Londra si-au exprimat angajamentul pentru modelul QC100 TQM, care serveste ca un exemplu excelent pentru alte organizatii din actualul mediul de afaceri aflat in permanenta schimbare. Prin instituirea satisfacerii clientillor ca cea mai inalta masura de calitate, castigatorii premiilor BID au stabilit standardul de referinta in sectoarele respective si contribuie la dezvoltarea sociala si economica a tarilor lor, pavând drumul pentru initiative care schimba lumea. Un exemplu cheie poate fi vazut prin S.C. CORAL IMPEX S.R.L. al carui spirit de inovatie si crestere pozitiva au depasit si au inflorit cu adevarat in climatul economic global plin de incercari din ziua de astazi.

Comentarii Facebook