Vineri 19 August

ProCredit Bank a inaugurat noul sediu al sucursalei din Cluj-Napoca, într-o locație ce include o zonă de banking deschisă 24 de ore (P)


ProCredit Bank, singura bancă din România cu acționariat 100% german, a deschis în data de 14 decembrie noul său sediu de sucursală din Cluj-Napoca, ce incorporează noul concept de "Zona 24/7". Noua sucursală este situată în cadrul clădirii The Office, aflată pe Bulevardul 21 decembrie 1989, numărul 77.

Locația este deschisă timp de 24 de ore, șapte zile pe săptămână, oferind astfel clienților posibilitatea de a își desfășura operațiunile bancare în orice moment al zilei. În cadrul acestei zone de banking, clienții pot efectua, prin intermediul automatelor bancare instalate, o gamă variată de operațiuni: de la retragere și depunere de numerar, la acces către platforma de internet banking și posibilitate de contactare a serviciului call center, opțiuni disponibile pentru clienții băncii, atât persoane juridice, cât și persoane fizice. Acest proces de automatizare va permite personalului băncii să se concentreze asupra activității de consultanță profesionistă, asigurând, în același timp, o gamă diversificată de servicii financiare pentru clienți.

"Pentru că acest concept este deja implementat în București, Timișoara, Craiova și Constanța, suntem mulțumiți să avem o astfel de sucursală și în Cluj-Napoca și suntem convinși de faptul că noile facilități pe care le oferim vor fi apreciate de către clienți. Dorim să continuăm să le oferim acestora servicii de înaltă calitate, permițându-le astfel să își desfășoare operațiunile bancare și după încheierea programului cu publicul." a declarat Ion Ungureanu, Director al Sucursalei ProCredit Bank din Cluj-Napoca.

ProCredit Bank a urmărit dintotdeauna să stabilească un parteneriat profesionist cu clienții săi, bazat pe consiliere realizată în condiții de încredere, și nu pe o pură asociere de natură comercială. Banca a dezvoltat și a întărit această relație pe parcursul celor 13 ani de prezență în Cluj-Napoca, iar noul concept implementat reprezintă încă un pas în această direcție.

Referindu-se la ultimele elemente inovative dezvoltate de către bancă, introduse acum și în Cluj-Napoca, Mariyana Petkova, Director General Adjunct al ProCredit Bank România, a declarat că:" Noul concept de Zona 24/7 a fost creat pentru a răspunde nevoilor clienților, într-o societate ce urmărește eficiența. Impresiile pozitive primite până acum de la clienții noștri confirmă calitatea schimbărilor implementate și ne încurajează să continuăm în aceeași direcție, orientată spre oferirea de servicii la cele mai înalte standarde."

Noul concept, aplicat și în Cluj-Napoca, va fi introdus în mod gradual la nivelul tuturor locațiilor ProCredit Bank din țară, pentru a extinde facilitățile oferite către o arie cât mai răspândită de clienți.

Comentarii Facebook