Banca Transilvania ajunsă în topul celor mai valoroase 500 branduri bancare din lume


Banca Transilvania a ajuns în topul celor mai valoroase 500 branduri bancare din lume, conform Brand Finance Banking 500 2022. 

Brand Finance Banking 500 2022 a anunțat că valoarea brandului Banca Transilvania a crescut considerabil de la 441 milioane USD, cât a fost în anul 2021, la 460 milioane USD, anul acesta. 

Calcularea forței unui brand de către cei de la Brand Finance se face printr-un index numit BSI (Brand Strenght Index), ținându-se cont de 3 piloni: investiția în brand, performanța financiară a brandului și punctajul total al ratingului.  

Forța brandului Banca Transilvania (Brand Strength Index) a înregistrat o creștere de 19% față de 2021, intrând în teritoriul AAA+ și clasând BT în top 10 global (banking) la acest indicator. Brandul Banca Transilvania a intrat în acest clasament în 2018 (poziția 486), cu o valoare de 174 milioane USD.  Evoluția este următoarea: urcare cu aproape 50 de poziții (2019), +100 de poziții (2020), iar în 2021 a ajuns pe locul 302 de pe 339.” susțin reprezentanții Băncii Transilvania. 

Comentarii Facebook