Miercuri 8 Aprilie

Agenția TUI TravelCenter de la Cluj ar putea fi în 2015 cea mai profitabilă din România - Interviu cu Dragoș Anastasiu, fondatorul Eurolines România

 

Dragoș Anastasiu, fondatorul Grupului Eurolines România, care a adus acum trei ani în România franciza TUI, este încrezător că, în 2015, printre cele mai profitabile agenții din România se va număra și cea de la Cluj, deschisă în clădirea The Office. 

 

Agenția a fost deschisă în august 2014 și, în trei luni, a vândut vacanțe de 600.000 de euro. Pentru anul 2015, TUI TravelCenter se așteaptă la cifre și mai impresionante. 

 

De ce a fost nevoie de o nouă Agenție TUI TravelCenter la Cluj, cea de-a patra a Grupului Eurolines în oraș?

 

Dragoș Anastasiu: Clujul este un oraș care se dezvoltă, este un oraș antreprenorial în creștere masivă și trebuie să fim aici odată cu creșterea pieței. Clujul este un oraș de suflet, dar se spune că business n-ar trebui să faci cu sufletul, dar sufletul contează. Am deschis un centru care are focus pe business travel, pe companiile care se dezvoltă și care au nevoie de plasări, atât pe partea de afaceri, cât și pe partea de turism. 

 

Este potențial de business travel în Cluj?

 

Dragoș Anastasiu: Sunt multe companii în creștere, multe companii care se dezvoltă și multe companii care au relații cu străinătatea, foarte mult cu Germania. Da, este un potențial extraordinar la Cluj.

 

Care sunt punctele forte ale noii Agenții TUI TravelCenter deschisă la Cluj?

 

Dragoș Anastasiu: Eu sunt îndrăgostit de această clădire (The Office). Nu știu dacă e cea mai frumoasă din Cluj, clădire de birouri mă refer, dar e una dintre cele mai frumoase din România. Locația este foarte bună, iar noi avem și departament de business travel, iar pentru public avem un concept absolut nou, in care lumea vine și se simte bine și se relaxează. Își începe concediul încă din agenție, unde se simte ca acasă. Am încercat să înlocuim acel sentiment de ghișeu, cu multe oferte peste tot și care te "înnebunesc", cu sentimentul de relaxare, de zâmbet, cu materiale calde, cu consultați care vin pe canapea și discută cu tine.

 

Care sunt principalele obiective pe care vi le-ați propus cu această nouă agenție?

 

Dragoș Anastasiu: Obiectivul nostru principal este să ”Put a smile on peoples faces” (Sloganul TUI), că îi facem pe oameni să zâmbească. Nu o spun cu ipocrizie, chiar asta ne propunem. Restul, rezultatele financiare sunt o consecință a modului în care noi ne comportăm. Am fost, dacă vreți, surprinși de rezultatele pe care le avem la 3 luni cu noua agenție TUI TravelCenter din The Office. Am vândut deja vacanțe în valoare de 600.000 de euro, iar la anul ne propunem vânzări de 3,5 milioane de euro, ceea ce însemnă, probabil, una dintre cele mai bune agenții din reteaua noastra.  

 

Cum vor evolua în acest an afacerile Touring Europabus, compania care deține brandurile TUI TravelCenter și Eurolines în acest an?

 

Dragoș Anastasiu: Anul acesta vom încheia probabil cu o cifră de afaceri de 90 de milioane de euro, la nivel de grup. Este o creștere de 35% față de anul trecut.

 

Ce planuri aveți pentru Cluj și România în 2015?

 

Dragoș Anastasiu: Avem un număr mare de destinații charter din Cluj. Sunt cele din Turcia, Grecia, care sunt de bază. Ne gândim să avem oferte de vacanță spre Tunisia și Egipt, dar încă au probleme de imagine cele două destinații, dar sunt probleme făcute, nu probleme reale. Cred că va trebui să venim cu aceste destinații. Cred că va trebui să avem mai multe destinații din Cluj. Vrem să avem aceste agenții care să schimbe modul de abordare al agențiilor de turism și imaginea agențiilor de turism, care a cam avut de suferit în ultimii ani. Vrem să demonstrăm că profesionalismul, zâmbetul, mediul ambiental contează foarte mult și îi fac pe oameni să înceapă vacanța încă de aici.

 

Pentru clienții pretețioși, care vor destinații exotice, ce le-ați recomanda?

 

Dragoș Anastasiu: TUI are 72 de cataloage. Nu există destinație din lume care să nu fie în cataloagele noastre. Se spune că, dacă nu exiști în catalogul TUI, nu exiști ca și destinație. Asta era vorba despre România, când se punea întrebarea unde e România în cataloagele TUI. Așadar, avem absolut orice destinație din lume. Avem plecări din România spre Maldive, inclusiv de Revelion la două mii și ceva de euro. În altă perioadă, prețurile sunt de 1.300 de euro. Avem Punta Cana și Dubai, care este o destinație ce merge din plin în România. Mai oferim Tenerife, Caraibe, dar sunt multe alte destinații. Vă așteptăm în agenție, pentru a vedea ce vă doriți și ce își doresc clujenii.

Comentarii Facebook