Un videoclip pentru folosirea centurii de siguranta face furori pe Internet - VIDEO

Promo-ul "Embrace life" , campanie lansata de Sussex Safer Roads din Marea Britanie , a atras in doar 3 saptamani de la lansare aproape 1.500.000 de vizualizari pe You Tube.

 

Posturi de televiziune din SUA , Canada, Franta, Brazilia au solicitat permisiunea de a difuza si folosi in emisiunile lor acest scurt filmulet, conform site-ului Sussex Safer Roads.

 

Succesul fulminant al reclamei este dat de doua aspecte inovatoare . In primul rand , spot-ul are o atitudine pozitiva, spre deosebire de majoritatea videoclipurilor pe aceasta tema, care socheaza prin violenta, lovituri, sange.

 

Al doilea punct cheie este includerea familiei soferului in clip, pornind de la ideea ca atunci cand un sofer devine victima a unui accident de circulatie si familia sa (in acest caz formata din sotie si fiica) devine de asemenea o victima .

 

La succesul filmuletului a contribuit desigur si realizarea exceptionala din punct de vedere al productiei video , realizata de producatorul Daniel Cox. De altfel, ideea filmului i-a apartinut regizorului care a propus acest proiect organizatiei din Marea Britanie.

 

Comentarii Facebook