Adidaşi rupţi şi murdari la preţul de aproape 2000 de dolari: „Sunt creaţi pentru a fi purtaţi o viaţă întreagă"


Brandul de lux, Balenciaga, a dezvăluit luni o nouă campanie în care promovează o gamă de pantofi sport aparent învechiţi şi stricaţi, cu preţul usturător de 1850 de dolari (n.red - 8667 de lei), relatează CNN. 

Potrivit casei de modă, colecţia numită "Paris Sneaker" va fi ediţie limitată şi doar 100 de perechi vor fi disponibile pentru cumpărători. „Aceşti adidaşi extrem de uzaţi şi murdari au fost creaţi cu scopul de a fi purtaţi o viaţă întreagă", a declarat Demna Gvasalia, designerul brandului într-un comunicat de presă, scrie observatornews.ro.

Eexperţii în modă încă dezbat dacă este o decizie ridicolă sau de lăudat. 

Comentarii Facebook