unnamed (6).jpg

You need flash player 11 or greater.

Get Adobe Flash player

Social

Elev de 7 ani UMILIT CRUNT la o școală din Cluj. Profesoara îi pune și pe copii să îl UMILEASCĂ - AUDIO EXCLUSIV

  
  



 

Noi înregistrări de la Liceul de Muzică din Cluj. Învățătoarea Monica Chiorean către copii: Vă mut gura la spate! - AUDIO

 

O învățătoare de la Liceul de Muzică ”Sigismund Toduță” din Cluj este acuzată de părinți, care au obținut și o serie de înregistrări audio, că practică umilirea elevilor. 

 

ÎNREGISTRAREA AUDIO la subsolul materialului.

 

Știri de Cluj a obținut o astfel de înregistrare audio, în care învățătoarea Monica Chiorean își varsă nervii pe un băiețel de 7 ani, din clasa întâi. La final îi instigă și pe ceilalți elevi să îl umilească în fața clasei, pentru a-l ”trezi”. Culmea, pe finalul înregistrării se poate auzi cum elevul răspunde, timorat, întrebărilor profesoarei și face calculele matematice cerute. 

 

Mă tu ești nebun la cap, unde dracu ai văzut, de ce scrii zero mă băiatule? Pune zero la rezultat. Mă tu ești normal la cap? Mă tu ești normal la cap, tu ești întreg? Unde dracu ai văzut pus acolo? Tu nu ești în stare să urmărești o dată cu noi? Mă tu ești normal, mă băiatule (profesoara începe să ridice tonul)? Tu nu îți poți reveni la ritmul colegilor tăi? Du-te naibii în pregătitoare. Du-te în grădiniță. Pleacă în pregătitoare! Incapabil să te concentrezi. Toți sunt acolo (n.red. fac bine), dar el e pe nicăieri. A scris trei imbecilități pe prima coloană. Mă băiatule, tu ești întreg? Unde îți stă mă capul? Vino dracului la catedră să te păzesc ca pe un copil mic. Jumătate de creier ce esti! Adu-ți scaunul să fii supravegheat ca bebelușii. Bebeluș!”, a strigat profesoara timp de aproape 2 minute.

 

Profesoara care a UMILIT și JIGNIT un elev la Liceul de Muzică din Cluj e apărată: Avea probleme personale acasă 

 

Scena a continuat cu momentul de umilire maximă a elevului. ”Dați-i trezirea, vă rog, de trei ori! Poftiți”, a strigat profesoara spre clasă. ”Trezește-te!”, au strigat în cor cei 20 de copii din clasă, în cor, semn că astfel de scene s-au mai produs. ”Încă o dată”, le-a cerut profesoara, nemulțumită, iar copiii l-au mai ”trezit” de două ori. 

 

După această umilință profesara și-a reluat ”atacul” virulent la adresa băiatului de 7 ani: ”Tu dormi noaptea? Că văd că sforăi aici, fără sunet. Unde am scris noi 01, 02 și 04? Tu notezi numere de telefon? Că mi-oi vărsa plămânii aici pe masă, de mi-a țâșni sângele din gât! Să mor eu dacă înțeleg ce vrei să spui. După ce vii la școală dacă nu știi unde esti? După ce vii? Ca să ai de unde merge acasă? Păi stai acasă și nu mai veni”.

 

Culmea este că la finalul înregistrării băiatul a fost pus să facă la tablă unele calcule cu trecere peste ordin. Aproape plângând, el a dat răspunsurile corecte. De menționat că înregistrarea pare a fi prelucrată, fiind tăiat numele elevului, între momentul în care este certat ultima dată și partea în care copilul rezolvă la tablă problemele.  

 

Părinții au obținut o înregistrare cu ieșirile nervoase ale profesoarei din luna ianuarie 2015 și a ieșit un scandal monstru. Doi copii au fost retrași de la Liceul de Muzică ”Sigismund Toduță”, între aceștia fiind și băiatul umilit. 

 

Părinții au cerut ca directorul școlii să ia măsuri împotriva profesoarei, dar fără niciun rezultat, așa că s-au adresat acum două săptămâni conducerii Inspectoratului Școlar Județean (ISJ) Cluj. Aceștia au scris în memoriul lor că ”elevii au teamă de a mai merge la școală”, suferă de ”insomnie” și se simt ”terorizați”. Unul dintre părinți ne-a spus că băiatul lui a venit acasă și a acuzat dureri de inimă, după una dintre scenele de la școală.

 

Părinții au mai solicitat și montarea de camere video sau microfoane în sala de curs pentru a monitoriza activitatea și comportamentul profesoarei, cerere pe care conducerea școlii a respins-o inițial. ”Solicităm montarea de camere video sau instalații audio”, au cerut părinții, care vor să își protejeze copiii.

 

În memoriul părinților adresat ISJ Cluj se spune și că sunt atașate probele audio care atestă că există o problemă la Liceul de Muzică ”Sigismund Toduță”.

 

Șeful ISJ Cluj, Valentin Cuibus, a declarat că există o plângere, dar că nu a auzit înregistrările obținute de părinți. ”Inspectoarea care se ocupă de învățătoare va merge azi acolo să vadă despre ce este vorba. Am auzit acum ce spune profesoara și dacă se dovedește adevărat, atunci este foarte grav”, a spus Valentin Cuibus.

 

Inspectorul general școlar a spus că este posibil ca profesoara să fie apreciată, dar să aibă o tehnică de predare nepotrivită. 

 

Părinții copilului umilit l-au retras de la școală, din cauza stresului, iar o altă fetiță a fost și ea transferată rapid. Părinții celorlalți 19 elevi s-a întâlnit de câteva ori pentru a discuta situația, dar mai mulți dintre ei se opun sancționării învățătoarei și chiar au lansat o petiție de susținere. 

 

Majoritatea părinților cer schimbarea ”învățătoarei teroriste”.



coral1_1_1.jpg
1-4-2015, 7:47
291 vizualizări
233 comentarii
lex10-12-2015, 22:24
Daca acesta este verdictul unei instante inseamna ca NU escte chiar cum s-a prezentat cazul , ceva este putred in Danemarca , miroase a flagrant intins de cineva .
Daca Instanta a spus NEVINOVAT atunci nu mai tot dati in sus si-n jos cu injurii la adresa femeii , nu aveti nici un drept !
Vaca Grasa 9-12-2015, 20:14
C**** DRACULUI DE VACĂ CE ÎI.
Pușcăria mâncă, NU merită să fie învățătoare cât trăiește ea.
Cerșetoria mâncă!!!!!
Așa ceva!!!!
KAPA12-5-2015, 21:15
Bagami-as p*** in familia ei de jumate de creier care a pus-o la catedra de suburbana dreacu" daca ii facea asa copilului meu .... ce lege , ce invatamant , ce amenzi ? ! O calcam in picioare pe holurile scolii !!!
TIN21-4-2015, 17:10
Victorie!
"Dreptul fundamental al copilului de a fi tratat cu respect a fost încălcat, a declarat preşedintele Autorității Naţionale pentru Protecţia Drepturilor Copilului şi Adopţie (ANPDCA), Gabriela Coman, despre cazul elevului de 7 ani de la Cluj-Napoca, umilit şi jignit de învăţătoarea sa."
adica si ANPDCA a deschis o ancheta.
Astept sa isi piarda drepturile si acesti parinti care tot o vrea pe invatatoare nociva, ca nici acesti parinti nu sunt normali si trebuie alungati de copiii lor pentru binele copiilor.
IULIA21-4-2015, 17:06
UN OM INTELEPTNU JUDECA PE NIMENI? Numai pe fam. Gherman ? in aceasta situatie si in alta pe altii ?
Esti parinte sustinataor a invatatoarei Isterice? Saracutii copii ! Pacat sa aiba asa parinti care si daca copii le sunt abuzati sa li se para normal !!!!!
Iar de fam. Gherman jos palaria ! Chiar am avut ocazia sa ii cunosc.Oameni cu o inima mare si care sar in ajutor fara sa astepte nimic in schimb.
Daca ar fii jumatate din aceasta tara la fel ca d-nsi multe s-ar schimba.
VALI21-4-2015, 16:47

Ai probleme serioase!
Ori esti ruda cu isterica ori ai ramas cu sechele din copilarie !
Johanna22-4-2015, 9:05

Cati dintre fostii elevi au iesit sa o apere pe Isterica??? In tot scandalul eu nu am vazut si auzit un fost elev ?
Serios, bietii copilasi nu pot nici la baie sa merga fara ea, asa de tare ii duc dorul ! imi vine sa plang de ce afectati si indobitociti au ramas unii din Comunism !
Ei oamenii buni daca nu ati citit de Hitler, ce copilarie a avut va rog sa o faceti si sa trageti concluzii.
adevar17-5-2015, 12:24
36 de parinti o sustin nu au iesit pt imagine ca nu vor sa apara la tv exista memoriu depus la inspectorat care este semnat de parintii pro si sunt cu siguranta mult mai multi pt ca ei stiu cu exactitate ce sa intamplat si cine este defapt doamna invatatoare comisia a luat in calcul aceste lucruri plus de declaratile in fata comisiei a parintilor .felicit cu aceasta ocazie consiliu de administratie ca a avut coloana vertebrala si nu sau lasat influentati si a decis asa cum trebuia si nu dupa cum au vrut unii rai voitori sa se judece dupa presa si opinii .Traim intr-o tara democratica unde daca un grup de jurati considera ca acel om nu este atat de vinovat incat sa fie dat afara sau condamnat la moarte sa se respecte decizia lor .Au judecat cazul impartial ca si o instanta nu ia interesat pressa si nici ministru care vrea imagine pe spatele copiilor de 7 ani si televiziunile rating pt bani .apropo erau doar 6 parinti contra !!!!!!!!!!.
Fiti romanii nu lingai si copiatoriai altor popoare17-5-2015, 13:29
Sa intelegem ca si kovesi ,Coldea etc.. au fost tinuti in celule si inchisi in izolatoare in copilarie de aceia ii baga pe toti acolo ?NU CRED!!!! A avut dreptate acel jurnalist care a spus asta si sa nu uitam ca toti parinti nostri au trait in comunism!!! Nu comunismul e de vina nu are nici o legatura sa inteleg ca toti care au avut parinti in comunism sunteti pshiopati ei nu cred doar aberatii si grandomanii cine mis eu democraticul .mai lasati teoriile astea si tari europene cu nivele ridicate .Uitati_va la MAREA DEMOCRATICA AMERICA saptamanal se impusca elevi intre ei. Acolo vreti sa ajungeti?Nu mai tot lingeti in c** tot felul de popoare fiti voi FITI ROMANI!!!!!
Apropo sa nu uitam ca si Ion Creanga la batut popa ca sa invete si isi aduce aminte razand de aceste lucruri chiar le-a scris nu ia fost rusine .Acum a ajuns si el vreun pshiopat comunist?
UN OM INTELEPT NU JUDECA PE NIMENI16-4-2015, 13:36
Domnilor lasa-ti instanta, comisiile si parintii sa decida cei care cunosc cauza si imprejurarile in care sau intamplat aceste neplaceri .E cam ciudat ca parintii a 16 copii din cei 19 total sunt PRO invatatoarei (si cand spun 16 copii ma refer la 32 de adulti care sunt cu invatatoarea si care o sustin si o vreau inapoi si doar 6 parinti sunt contra ).De ce spun parinti ca acele inregistrari nu sunt tocmai cele reale si ca sunt rupte din context?
E foarte simplu !
Ganditi-va la un film de comedie din care scoateti scenele de comedie .
Ce va ramane din acel film ?
Un film de drama ,iar daca din cel de drama scoatem scenele de dragoste ce ramane? un film HOROR dar daca din acel film horor alegem scenele cele mai groaznice ce avem ?
AHA!!!! un film de groaza de oscar in cazul lor SENZATIONALUL.
Ei vedeti de ce conteaza foarte mult intreaga inregistrare pt simplul fapt de a analiza mai usor problema .Nu cred ca toti cei 32 de parinti care o vor inapoi pe invatatoare sunt toti nebuni si calai sa isi supuna copii la asemenea tratament doar daca in acele inregistrari mai exista si faptele bune si cele de dragoste pe care sotii Gherman LEA MASLUITsa nu uitam si copii care o vor inapoi!!!!! .Ganditi-va si daca sotii GHERMAN urmareau altceva daca sunt chiar niste persoane rauvitoare sau au alte probleme ,se stie ca nu sunt la prima abatere si ca isi tot muta copilul dintr-o parte in alta si inapoi pe ei nu ii condamna nimeni? Trebuie sa acceptati si aceste variante nu doar ale lor fiti impartiali stii ce sa intamplat sau nu?atunci , ramai neutru!
Sotii Gherman e clar ca scopul lor nu a fost sa salveze copii de invatatoarea terorista si de parintii calai de ce spun asta ?
Simplu ,sotii Gherman au fost rugati de parinti sa nu dea in presa aceste lucruri deoarece aceste lucruri au fost rezolvate atat de directiune cat si de parinti si ca lucrurile vor merge mai departe cu bine si ca nu vor sa isi faca copii vedete si sa ii implice intr-un scandal mediatic la care sotii Gherman ia asigurat pe parinti ca nu vor ajunge nicaieri aceste inregistrari fara acordul parintilor si ce sa vedeti dupa ce sia mutat fetita la alta scoala cum erau ei obisnuiti sa o mute! totul mergea ok pentru clasa si parinti, hop top dupa circa o luna arunca in presa inregistrarile! Ei acum intrbati-va care a fost scopul sotilor Gherman sa faca ca lucrurile sa mearga bine in clasa si pentru copii sau razbunarea lor nu leau adus satisfactiile dorite ,cred ca nu lea pasat niciodata de acesti copii si scopul lor era o alta tinta pe care ei o vizau din gradinita sa dea afara un cadru didacti fie el din scoala gradinita sau mai stiu eu care (asa se intampla cand traiesti din ura si intr-o lume reala toti te deranjeaza nimic nu e mai bun decat ce vreau eu)
Si intr-un final a reusit sa lase copii fara invatator .Cred ca pentru ei acesta a fost telul!si sa ajunga ca oamenii sa ii compatimeasca si sa ii laude a-ti salvat lumea care lume nimeni nu si-a mai pus intrebarea .pai daca vrei sa fi erou salvezi pe toata lumea nu te folosesti de altii ca sa ajungi erou NU?In cazul lor sau folosit de parinti, copii cu alte cuvinte a calcat peste cadavre nu i-a interesat parerea parintilor a nimanui, iti scoti copilul din scandal si dai foc la caruta vi se pare corect ?
Am vazut ca sunt si elevi care spun numai vorbe frumoase la adresa invatatoarei care au trecut prin mana ei si nu au ajuns traumatizati, ci chiar olimpici ,elevi care nu judeca omul dupa cum zic alti ci dupa cum ii cunosc ei insusi care au invatat si au vazut care era scopul invatatoarei pt acei copii .Se spune ca asa cum incepi un lucru asa si il vei termina! probabil de aceea si parintii vor ca copii lor sa aibe o invatatoare ff buna ca copii sa urmeze calea cea dreapta in viata .
la urma urmei sa nu va lasati usor de manipulat pentru ca pressa vor cititori uni oamnei vor victime ,ministru imagine inspectoratul nu vrea scandal ,DAR PUTIN SUNT CEI CARE VOR SA REZOLVE LUCRURILE ASA CUM TREBIE REZOLVATE ,cand spun asta ma refer la pace de ambele tabere .
Cand cititi acest lucru ganditi-va la voi insiva si aduceti-va aminte daca atunci, cand a-ti gresit va-ti taiat o mana sau va-ti recunoscut gresala si va-ti schimbat? In sensul ca dupa acea gresala va-ti acordat o sansa ca sa va schimbati sau va-ti taiat o mana pentru ceea ce a-ti facut ?
Doar atunci putem judeca un om corect cand noi insine ne-am judecat atinci cand am gresit cum trebuie.
"NU CERE ALTUIA SA ISI FACA LUI ,CEEA CE TU NU AI FOSAT CAPABIL SA ITI FACI TIE"
alt intelept17-4-2015, 15:52
inteleptule,stai rau cu gramatica
victoria14-4-2015, 14:52
mizerabila
un medic6-4-2015, 16:22
Aveti de gand sa-mi trimiteti raspunsul pt
dna.Maria?
Eu6-4-2015, 16:33
Am vrea sa o trimitem la consult, plătesc eu pt ea.
Kant?6-4-2015, 16:14
marie,cine a fost Kant?:)
MARIA6-4-2015, 12:00
Sunt MAMA. Mama unui tanar de 30 de ani. Care a mers la scoala si astazi este MEDIC. Unul dintre cei mai buni rezidenti din ultimii 10 ani! (apreciere facuta nu de mine, de cei cu care lucreaza!. Mi-am invatat fiul sa respecte, sa nu provoace, sa fie drept si sa spuna intotdeauna ADEVARUL!. L-am invatat ca DASCALII lui (scriu cu majuscule din respect pentru ei!) sunt mai presus de restul lumii, ca trebuie respectati si apreciati, pt ca ei sunt cei care-i pregatesc pentru restul veitii, bineinteles alaturi de noi, parintii. L-am mai invatat si ca inainte de orice acesti DASCALI sunt si ei OAMENI, cu probleme, familii, responsabilitati, zile proaste, necazuri, bucurii, etc. Ceea ce as vrea eu sa-i intreb pe parintii copilului care si-a inregistrat invatatoarea este daca li se pare etic, moral, corect sa inveti tu PARINTE, un copil de clasa I sa samtajeze, sa minta (pt ca stiu sigur ca minte). Il pregatiri pt. viata? Asa il pregatiti pentru viata? Invatindu-l sa santajeze, sa excrocheze? Doriti sa ajunga un BECALI, MAREAN vanghelie, etc. (de aceasta data am scris cu majuscule numele acestor... (!) pentru a sublinia micimea lor). Cu scuzele de rigoare, sunt sigura ca si domniile voastre ati fost niste smecherasi de doi bani, care au trecut prin scoala ca rata prin apa (rata nu se uda, apa nu se leaga de ea, dar nici de domniile voastre nu s-a legat nimic la scoala, nici acasa nu ati avut o educatie adecvata). Asa ca mai meditati si mai ganditi (daca puteti). Este strigator la cer ca se accepta sa calcam in picioare invatatamantul si sanatatea, Lovim doar in dascali, medici, astistente, etc. Un popor fara cultura este usor de manipulat si este un popor mort spunea Immanuel Kant (daca nu stiti cine este (!) sunati-ma si va explic). Eu as extrapola si as spune ca un popor fara CULTURA (recte educatie, invatamant) si fara SANATATE (adica sistem sanitar) este un POPOR MORT. Priviti in jur cei care mai puteti gandi. Nu vedeti ce fac cu noi? Distrug sistemul de invatamant si sistemul sanitar. Cine? Niste NEICA NIMENi, care apar pe la toate posutirle TV (si astea de doi bani!) probabil fiind platiti sau doar de dragul de a se vedea pe sticla) Si apoi, latul de gat. Stiti ca la portile postului LOOK TV (post local clujean) au fost peste 80 de parinti sa depuna marturie in FAVOAREA invatatoarei , dar nu au fost lasati sa intre? Stiti ca "doamna" (daca e doamna, eu sunt MARIA MAGDALENA!) Opreanu (care a aparut la emisiunea "Acces ... direct (!) este implicata n mai multe procese, tot legate de un profesor de la acelasi liceu? Procese pe care le tot pierde si tot face recurs/ Dar recurs la morala cand va face? Dar recurs la bun-simt, onestitate cand va face? {Pretindeti ca suntei posturi TV impartiale? Atunci de ce nu dati dreptul la replica la toata lumea? Va plac doar emisunile de scandal si care implica personaje de un anumit nivel moral, intelectual. Ati auzit de emisiuni de cultura? Ati auzit de emisiuni care sa promoveze spiritul moral, valori? Ma indoiesc. Este usor sa lovesti, mai greu este sa judeci inainte de a o face sau sa fii capabil sa vezi ce repercusiuni are acest fapt asupra persoanei respective, aspua copilui tau, aspura societatii. Pt ca acestea sunt segmentele afectate de aceasta (nu stiu cum sa o numesc) "atitudine" de piata. Educati-va mai intai pe domniile voastre, apoi copiii. Si cand ati realizat acest lucru puteti vorbi. Dar nu mai "scuipati otrava", s-ar putea sa va improaste si pe d-voastra. Toti cei implicati.
alina6-4-2015, 12:15
Stimata doamna,
si eu apartin unei generatii care a beneficiat de o educatie militaroasa, de bataie si pedepse absurde la scoala, intr-o tara absurda si intr-un regim absurd. Am ajuns un om educat si echilibrat datorita educatiei bune din familie, si datorita educatiei de buna calitate profesata de unii dascali care nu se manifestau ca doamna Chiorean.
Puteti acum argumenta orice, nici un parinte nu poate ramene insensibil in afat inregistrarilor. Jumatate de creier, soarele cui te-o facut de copil nu pot fi scuzate niciunui dascal. Cand am ascultat inregistrarea am plans. Nu va mai obositi, pe noi, pe parintii copiilor care acum sunt in scoala nu ne convingeti. Parintii care o sustin pe invatatoare exista in toate scolile. Sunt cei care cer mai multe teme, sunt cei care isi infunda copiii de ore, sunt cei care isi pedepsesc fizic copiii pentru rezultatele la invatatura, tipul eu te-am facut eu te omor cu mana mea. Nu ma interesezaza parerea unui parinte pentru care limbajul doamnei Chiorean este scuzabil si acceptabil. Cred ca ne dorim cu totii o societate mai putin violenta, cu mai putine urlete, cu mai mult respect, in care doamna Chiorean nu reuseste sa se integreze. Poate o veti alege sa va mediteze nepotii, sa ii ajute sa fie performanti. Nu o lasati singura cu ei. Cred ca e mai sigur.
Eu6-4-2015, 12:59
Doamna Maria
Vremurile sint altele ! N-as vrea sa ajung la doctor la fiul tau, daca a fost crescut si educat asemenea unei criminale teroriste ca Chiorean prietena ta.
Ani6-4-2015, 14:33
Tot respectul dna Alina, nu mai este nimic de adaugat la ceea ce ati spus, vrem, noi parintii care avem copiii in scoala, si nu doar pt asta, ca comportamentul comunistoid, aberant si exagerat sa nu mai existe. Vrem o societate normala, finalmente.
Cat despre inregistrari, eu nici macar nu am vrut sa ascult, decat ceea ce s-a dat la tv, era to much.
Si, intr-adevar, doamna Maria, poate sa o caute pe invatatoarea terorista pt eventuale meditatii la nepoti, succesul e garantat: oameni supusi, yesmeni dispusi sa execute ordinele sefilor, eventual fara pareri personale, fara spirit critic si eventual agresivi sau violenti cu proprii copii.
Ani6-4-2015, 14:53
Scuze, "too much"
Ani6-4-2015, 15:07
Si inca ceva, dna Maria. Nu suntem smecheri, suntem si noi profesori, ingineri etc, cei care scriem pe site-uri, dar nu pt ca nu suntem ocupati,ci ptc simtim ca trebuie sa luam atitudine (personal, am cunoscut sistemul de invatamant din interior). Este vorba despre copiii nostri. Deci, stati linistita, nu suntem smecheri, doar niste parinti deschisi, moderni si mai presus de orice, liberi in gandi ceea ce este bine pt copiii nostri.
UN OM INTELEPT NU JUDECA PE NIMENI16-4-2015, 13:44
BRAVO DOAMNA MARIA !!!!!!!!!!!!!!
eleva Monicai Chiorean6-4-2015, 7:48
Nu am de gand sa fac comenatrii legate de inregistrarile ce s-au postat pe internet. Cu totii avem urechi sa auzim. Tot ce va pot spune e ca am fost eleva acestei invatatoare. Pentru mine a fost cea mai minunata, frumoasa si iubitoare invatatoare. A fost modelul meu in viata, O iubeam cu totii foarte mult si ea se purta cu noi cu aceeasi afectiune. A fost genul de invatatoare pe care foarte putini au avut norocul sa o aiba.
Da6-4-2015, 9:07
Unde te pot intâlni ,pe Turzii ?
eleva Monicai Chiorean6-4-2015, 9:25
Prefer sa nu ma cobor in a raspunde unui asemenea comentariu. Fiecare demonstram ceea ce suntem prin faptele si vorbele noastre. Intelegem ce vrem sa intelegem si ... cat putem sa intelegem. O zi buna!
Da 6-4-2015, 9:47
Macar daca nu cu tine , poate ai o fata, sa-i arat ce înseamnă abuz, batjocura, umilire ..... Ai grija de ea, eu nu răspund decat cum am învățat de la cei care ar trebui sa educe. Vezi înregistrarea, si judeca întâi cu sufletul ,ca cu capul te-am înțeles. O săptămana buna , iti cer dezlegare de la popa , pt felul in care gândești . Scuze dar nu te pot vedea altfel. Știu cine esti , iti cunosc stilul.
dddd6-4-2015, 11:40
nu vezi ca asta e o fantoma, nu e adevarata eleva.. poate e monica chiorean.... si nu da explicatii cum aceasta "frumoasa si iubitoare invatatoare" s-a transformat in monstru care traumatizeaza toata clasa... CUm? aveti explicatie? atunci TACETI. Sut pentru Monica Chiorean in c** si afara din invatamant
greata6-4-2015, 12:11
@ Da
Tu citesti ce scrii? Pentru ca cineva are o parere diametral opusa de a ta, te oferi sa violezi un copil.
@greata6-4-2015, 12:42
Mi-e pur si simplu sila de tine , citești doar printre rânduri, înțelegi doar ce vrei , e dreptul tau, dar daca nu luam atitudine si te ascunzi mereu, putem risca ca in viitor fetele noastre , a tuturor, sa aiba aceeași soarta ca si cei din înregistrare ( daca nu psihic, probabil fizic ), si atunci va fi târziu.
Da6-4-2015, 14:10
@ Greața

N-ai înțeles ca mi-e scârbă de tine , cum crezi ca m-as spurca cu fata ta , sau cu tine , nu e vorba deloc de viol( la care si daca vrei nu vei fi onorata ), as fi vrut doar sa te cunosc numai pt simplul motiv de-a te scuipa in gura, si pe fata ta la fel , așa ca daca crezi ca ma refeream la viol , cauta mai departe jegoase, poate vei găsi pana la urma , dar mai bine propune o partida soțului daca mai sta cu tine. Nici nu meriți , ești zero barat, atât ca femeie cât si ca mama, de soție nu mai vorbesc. Îți place comportamentul vagaboandei de Chiorean, de aceea nu vrei sa te schimbi!
UN OM INTELEPT NU JUDECA PE NIMENI16-4-2015, 13:52
Se pare ca insusi dl. sau dna. DA vine de pe faimoasa strada turzi sau poate acolo sta mai zi si noapte de stie despre aceasta cu siguranta elevii de la liceul de muzica din Cluj dupa terminarea liceului cu siguranta nu au nevoie de un asemenea serviciu antic si cunosctut de care stiti dumneavoastra pentru ca ei sunt cu mult peste nivelul dumneavoastra de pregatire inca din clasele 1-4 pe care se pare ca dumneavoastra de abia acum ati ajuns la acel nivel inferior .
eleva Monicai Chiorean nu te cobora la un asemenea nivel cu asemenea oameni de talia lui........eilie
Da17-4-2015, 18:54
Ți-ai schimbat numele , zdreanto ! Ce ai cu Turzii , ar trebui sa știu ceva, eu te-am întrebat de aceasta strada pt. A te scuipa din masina direct !
Ra5-4-2015, 23:42
intr-un alt comentariu ai scris 5 uni...acum 3-4 luni...te cam contrazici si incerci sa gasesti justificari absurde care nu pot aduce nici o schimbare: acea invatatoare, care nici macar nu isi merita numele de invatator, nu are nici un drept sa vorbeasca si sa se comporte asa cu nici unul din elevi, ca a stat sa fie inregistrata 3-5-1000 de luni si s-a dovedit ca se poate comporta in halul ala cu un biet copil de 7 ani chiar si o singura data nu ii da nici o JUSTIIFICARE!!! ca e odata, de 2 ori , de 3 ori...e suficient odata ..este inuman si sub limita intelegerii! doamna "invatatoare" mergeti la cules de legume...dar poate ca nici alea nu vor creste din cazua ISTERIILOR voastre
georgian5-4-2015, 21:47
o poza cu jigodia nu se gaseste? in caz ca ne intersectam cu nebuna pe strada sa stim unde sa scuipam! eu daca as fi parintele copilului TORTURAT EMOTIONAL as da in judecata atat pe mizerabila cat si conducerea liceului!
Anca5-4-2015, 21:54
Bravo! Cam la asta ma gandeam si eu!
oki6-4-2015, 11:42
a publicat protv 2 poze, nu se vede prea bine dar se vede ca e gen balena, fara fines
Ovidiu5-4-2015, 20:49
Afara cu asemenea ''mizerii'' de cadre didactice.
VALI5-4-2015, 16:44
'Sorin" Nu iti face tu grija de autenticitatea inregistrarilor atata timp cat nu a iesit Chiorean sau directiunea sa nege. De ce nu neaga? Pentru ca se simte d-na cu musca pe caciula si stie ca sunt inregistrari , ca daca nu erau....
Din fericire incepe si la noi in tara sa mai iasa la iveala cate un buboi care cred unii ca nu va fii niciodata iesit. Uite acuma buboiul Chioreanca incepe sa curga, si din pacate sustinatorii il tin din toate partile.Pune-ti niste piloni poate reusiti sa il mai tineti imflamat, desii ma indoiesc.
Sustinatorii nu realizeaza ca sunt complici si nu isi cruta pielea pentru ca faptele savarsite de Chiorean sunt PENALE !!!!!!
Ani5-4-2015, 17:49
Dle Vali, desigur, buboiul tot trebuie sa se sparga,mergem,chiar daca incet,spre normalitate, firesc, legalitate, bun simt...
Ani5-4-2015, 14:10
Lipsa de solidaritate, fermitate sau onestitate, in legatura cu un caz precum cel al comportamentului aberant al invatatoarei teroriste, sau dimpotriva prezenta a prea multor carcotasi, sabotori sau yesmeni, sunt cateva dintre cauzele pt care schimbarea din societatea romaneasca vine....fff greu. A,si era sa uit, lasitatea! Lipsa de curaj....sunt multe.
Si totusi, schimbarea se va produce!
c5-4-2015, 13:49
Oricat de mult incercati, ca redactie, sa ascundeti adevarul, acesta va iesi la iveala.
a5-4-2015, 13:40
Ai, redactia lu' peste!!!!!! De ce stergi comentariile care nu/ti convin?????
sorin 5-4-2015, 12:03
Ce a-ti zice daca maine ar aparea in pressa anumite inregistrari cu domnii Gherman in care s-ar dovedi ca dansi au mintit in unele declaratii si ca isi trateaza copii ca niste subalterni de politie si ca sunt ff severi cu copii lor a-ti crede inregistrarile ?????????
Florina5-4-2015, 16:58
Fam. Gherman are o obsesie in a spiona. Daca isi inregistreaza inclusiv angajatii, fara stirea lor!!!
oki6-4-2015, 11:46
sa apara tot ce vreti, si nimic, nimic nu o sa trece recordul de tampenie si nocivitate a Monicai Chiorean. asa ca nu ne puteti surprinde cu NIMIC! (si nici nu ma intereseaza viata lor prvata, doar nu sut nocivi pt societate cum e monica cioran aka Vaca proasta)
xx5-4-2015, 10:40
Vazand cele scise ..pe aici ,constat ca suntem "bolnavi"de razbunare!Pe cine apucam!Cine a cerut unui superior calea dreapta?Cine a avut curajul sa-i spuna unnui sef"ai gresit"cu demnitate si raspundere fara reprosuri ,doar o atitudine morala??????!!!!!!!!!!Sau care dintre noi acceptam critica ,sau un repros fara ungand rau?Cine are un prieten adevarat!Dorim doar "pupici" undeva!!!!!!!!!!!!Suntem atat de fatarnici!Nu schimbi un om daca ii dai o palma!Ce sa zic de restul lumii!Di respect fata de Noi,d-nul Cuibus ar trebui sa isi dea demisia si la nivel de minister sa permita atat cadrelor didactice cat si parintilor sa se implice in egala masura in educatia copiilor!D-nul INSPECTOR unde va sunt reprosurile fata de atatea cazuri care v-au fost semnalate de parinti si de dascali deopotiva!!!!!!!!!!!!!!!
asa5-4-2015, 13:37
stiu de un caz la Liceul de arte vizuale!D-na de geografie a lovit o eleva ,care apoi s-a transferat la alta scoala!D-na respectiva M.a mai avut plangeri la Inspectorat!Si-a permis sa faca un copil "drogat"pe holul scolii de fata cu inspectori si cu mama baiatului, elevi si profesori!Ce au facut Inspectorii?S-au facut ca nu aud!Pe altii ii jignea in fata clasei!Sunt copii,adolescenti care s-au last de scoala din cauza ei!Sa verifice PRESA si cazul asta!o sa va speriati ce veti auzii!!!!!!
chiar asa5-4-2015, 16:55
Prof. M. e sustinuta de ISJ si un partid politic. Cine reuseste sa ii dea jos pe cei pusi in functii si tinuti acolo cu relatii???? Noi, amaratii ne luptam cu morile de vant! Da' macar continuam sa o facem, poate asa unii isi vor deschide ochii.
ahaaa15-4-2015, 6:15
ahaaaam, de aia la clasa 0 la Liceul de arta se inscriu numai 11 copii pe an? nu e prea ceruta aceasta scoala, si ma intrebam de ce - oare e in centru, e de arta.... ar fi bine sa existe un site unde sa ne dam parerile si problemele pe scoli si pe profesori din cluj, asa parintii se pot orienta unde sa isi da copii la scoala....
BA DA PROSTI MAI SUNTETI5-4-2015, 3:00
Bai da prosti mai sunteti
voi aveti impresia ca ii pasa persei de deficientul acela care a dat publicitatii inregistrarile dupa parerea mea acela este un pshiopat care isi flutura copilul de la o scoala la alta si din gradinita in scolala si invers din clasa in clasa .Pai voi nu la-ti vazut in emisiune ca nu poate lega doua cuvine.Bai desteptilor pai voi a-ti auzit ce aberatie a scos pe gura la sfarsit cand a zis ca a dus fetita de sapte ani la urgenta la UPU si medicul de acolo a intrebato pe fetita (de ce crezi ca te doare capul si fetita ia raspuns medicului pentru ca m-am intrebat ca oare cum o sa fie maine la scoala tot asa) Ba nene ba pai tu ne insulti inteligenta cu melo dramatismele tale si gogoase pai oameni bun un medic profesionist de urgenta upu intreaba un copil de sapte ani asemenea lucruri cand acolo la fiecare 3 secunde apare unul jumate mort si daca tot vrea sa intrebe pe cineva ii intrebau pe parintii aia deficienti .Ala ori minte de ingheata apele ori astia de la realitatea au regizat totul sa iasa un final cu melodrama si deficientu a bagat cascaval gros in buzunar pt inregistrai ca Dragusanca la capatos ca dramele sunt foarte bine platite.Plus ca ia bagat si tarat si pe ceilalti parinti in jegu lui si pa odreaslele lor ca sa nu mai vorbim de imaginea scolii.Nu a facut altceva decat sa isi adune mii de injuraturi si de o parte si de alta si sa ii acuze de tot felul de sindroame pshiologi aia de la REALITATEA .Oricum chestia asta va tine cat e cald dupa ce raceste sau rusia zice ceva, nu mai auziti voi nIci urma de asta .Asa ca nu mai fiti fraeri si va tot injurati ca prosti pa toate siturile astea.
Eu5-4-2015, 7:10
Dupa ora la care scrii tu ori esti beat, ori c****, dar multe greșeli ai, titlul cred ca ți l-ai dedicat.
Felicitări pt prostie,imbecilitate .
dar.....5-4-2015, 10:31
Ce repede judecam!Unde erau criticile parintilor cand cadrul didactic isi permitea sa loveasca un copil?unde eram atunci?sau am uitat de actele de agresiune fizica?numai cand intervine presa luam atitudine?!!!!!!!!Ce educatie am primit majoritatea,nu era familie in care sa se auda injuraturi sau certuri(ce sa mai zic de batai!).Nu schimbi lumea daca suspenzi un cadru didactic!Societatea trebuie sa se schimbe si odata cu ea sa apara clar sanctiuni caci daca ar fi dupa adevar(care doare!)nu am mai avea dascali in scoli!Educatia se invata!Si nu intr-un an ,doi!Daca parintii acelei clase au stabilit ceva,cine a respectat sau nu decizia luata!Au fost luati peste picior de o "doamn binevoitoare"!Uitati-va ce "limbaj si atitudine sunt pe paginile astea,>................si mai judecam ca adevarati justitiari!Ar trebui in instanta judecat acest caz,legat de societate!Daca TU,ADULTULE!,iti permiti sa ai un astfel de limbaj,ce sa mai zic!Toti o dati cu...educatia din strainatate!Nu uitati ce ati invatat de acolo!Toleranta nu frustrare si batjocura!
Ani5-4-2015, 13:41
Desteptul "Ba da ....mai sunteti", exista inregistrari care sunt f clare....Cat despre musamalizare si tacere, nu lasam noi, societatea, adica spatiul civic, presa etc, sa se intample asta. Chiar e nevoie de schimbare.
Si ar fi cazul unui limbaj decent, nu???? Ca altfel, ce modele suntem pt copiii nostri?
m4-4-2015, 23:57
In Romania de maine,doamna in cauza ar fi sanctionata grav si i-ar fi retrasa diploma aceea care ii da dreptul sa profeseze plus fara a mai avea posibilitatea de a fi angajata ca si cadru didactic,dar din nou...asta in romania de maine,maine,fiind echivalent cu 2 pana la 4 sute de ani...In Romania de astazi,plina de coruptie,Romania care inca isi educa viitoarele generatii prin bataie si umilinta, nu ramane decat un singur lucru de facut: cineva impreuna cu altcineva sa o urmareasca si sa ii aplice o bataie,literalmente sora cu moartea,apoi dupa ce iese din spital,ii va mai fi frica sa predea in halul asta sau ii va mai fi frica sa predea si isi da demisia. Sa fie vorba de copilul meu, doamna si-ar inghiti dintii,la propriu, si nu ar mai fi in stare sa vorbeasca in jur de o luna!
da...5-4-2015, 9:26
bine zis - romania de maine si romania de azi.. ofof
din pacate ai dreptate - creaturi ca monica chiorean numai prin bataie si cu forta invata ceva nou, cu bine nu...
Romanca4-4-2015, 20:52
De cata moralitate dau dovada majoritatea celor ce comenteaza, ar trebui ca tara asta sa mearga brici!!! Da' nu stiu cum, inca mai stam la cozi sa ne platim taxele si facturile, dam mita sa ne fie rezolvate problemele de orice fel, strazile se reparara azi (daca se repara) si maine gropile sunt la loc. Stam la ghisee si cabinete ore in sir, orasele sunt mizere, ne cumparam medicamente in spitale, spaga la primarie ,alocatiile nu se platesc ca nu ai facut de 10 ori dosarul, ca mai lipseste ceva si inca ceva. Nici de certificat de deces nu faci rost cu 'Doamne iarta-l! Fiecare sa se gandesca cum isi face treaba la locul de munca si in societate. E usor de comdamnat, mai usor e sa iti faci autocritica!
Ani4-4-2015, 15:27
Este regretabil faptul ca acesti parinti lamentabili,care fac parte din generatia X, la fel ca si mine, tolereaza si sustin comportamentul condamnabilal unei astfel de invatatoare. Probabil asa au fost crescuti, cu injurii, batai etc, si atunci repeta modelul parintilor. Insa, lumea evolueaza, nu?
Dar, ei cum sa isi dea seama de toate acestea daca sunt limitati, ingusti,comunistoizi?

Vremurile comuniste cand elevii puteau fi loviti,pedepsiti in a sta in genunchi, trasi de urechi, palmuiti, jigniti sau umiliti TREBUIE SA APUNA!!!!
In clasa copilului meu, invatatoarea ii obliga sa stea in genunchi, pedeapsa umilitoare la fel ca altele care ii pot afecta pe termen lung si le pot stirbi increderea in ei. Este deci vb despre umilinte care ii pot marca.
Parintii care iau apararea invatatoarei isterice sa se abtina sau sa gandeasca putin, cat de cat....
Sa intram in normalitate, in sfarsit!

Si, da ...demisia celor incompetenti!
eu...tu5-4-2015, 13:48
Vorbesti de injurii. Ia citeste tot ce s-a scris si vezi care sunt cei obisnuiti cu injuraturile si vocabularul trivial. Intra-devar, acesta se invata de acasa si, cum spui tu, repeta modelul parintilor.
Daca e vorba de copilul tau, de ce nu ai depus plangere? Ce a facut atat de grav de a primit o asemenea pedeapsa? Daca nu e vorba de copilul tau, ii-ai intrebat pe parinti de ce nu au depus plangere?
acum4-4-2015, 14:00
D-nul ministru' ar trebui sa ceara demisia directorului -inspector Cuibus!Cite probleme i-au fost semnalate si dansul s-a facut ca nu le vede!DEMISIA DOMNULUI INSPECTOR CUIBUS!
Mariuca4-4-2015, 16:25
DESTITUIREA!!!
dogaru catalin4-4-2015, 13:33
Eu cred ca invatatoarea aceasta a traumatizat copilul . Nu se poate ca acum in anul 2015 , sa fie asemenea dascali. Eu as cere sa fie data afara din svoala si sa nu mai fie primita la nicio institutie . Asa ceva mai vezi din pacate. Copii ajung acasa traumatizati si speriati de o persoana care ar trebui sa le fie apropiata si sa fie un exemplu pentru ei.
raul 4-4-2015, 11:36
deci vaca asta Chiorean Monica...daca e cumva fitoasa care si-a inceput cariera in anii 86-89 la Scoala de Aplicatie de pe strada Tarnavelor ...e clar nu surprinde...asta de pe vremuri avea probleme .eram cu vreo 2 ani mai mare decat clasa ei si il scoate pe un elev in pauza cu un carton legat de gat cu o sfoara si pe care scria UITUC!!! asa..sa rada lumea de el si sa vada ceilalti invatatori ce idei ingenioase are ea!
Imputita asta nu are cum sa treaca un test psihologic,asta e o isterica,asa era de tanara,pacat de elevii care ajung in mana ei,viitorul lor e clar afectat!
Daca ar fi fost copilul meu eu o calcam in picioare
n4-4-2015, 12:18
A gresit anii
m5-4-2015, 0:04
la fel am spus si eu....felicitari!
Simi4-4-2015, 8:44
Tel gratuit,la Cluj Napoca, 0800800364, de luni6 Aprilie 2015 , gratie tuturor parinților cu suflet, puteți suna cu încredere, sa încercam sa scăpam de javre ca individa Chiorean.
Acum e momentul sa ne spunem oful despre ceea ce se întâmpla in școlile din Cluj .
Anca4-4-2015, 11:28
Foarte bine! In sfarsit se schimba lucrurile si in invatamantul romanesc,prafuit, invechit, nereformat....
ce de revoltati5-4-2015, 13:36
La acel telefon pot suna si cadrele didactice care vor sa ii reclame pe unii parinti care isi neglijeaza copiii?
Lazar5-4-2015, 14:27
Nu pot sa sune, ei au legea de partea lor, puterea si relațiile prin care s-au angajat si i-au susținut pana acum, copiii sant vulnerabili, se vede clar in înregistrare , sper ca te duce cerebelul sa înțelegi! Lasă-i repetenți daca nu-ți convine doamna cocalara care pune astfel de întrebări, dar nu-i umili ca inca n-ai dat de unu ca mine ,care jur ca ți-as suci pe loc capul, daca ai face cu copilul meu asemenea colegei si prietenei tale animalul cu chip uman Chiorean .
Deci răspuns final : CADRELE DIDACTICE nu au acces la acest tel eventual sa se autodenunțe înainte ca de luni se va afla totul.
Monica5-4-2015, 19:54
Copii nu au dreptul nici macar sa nu fie umiliți. Cadrele gen Chiorean sa sune la morga de acum sa-si pregătească așternutul.
GABRIELA3-4-2015, 21:12
ASEMENEA PERSOANE NU AU CE CAUTA LA CATEDRA. COPII NOSTRI AJUNG ACASA STRESATI SI NOI PARINTII NU STIM CE SE INTAMPLA CU EI. AM PATIT SI EU ACELASI LUCRU CU FETITA MEA DAR A PE LANGA UMILIRE A FOST SI BATUTA. AR TREBUI UMILITE SI CADRELE DIDACTICE IN ACELASI MOD SI RESPINSE DE LA CATEDRA.
maria4-4-2015, 12:12
Dar cand copiii vin la scoala stresati si noi, dascalii nu stim din ce cauza ???? Pe parinti cine ii pedepseste???
Daca a venit batuta de la scoala, ai facut plangere la ISJ ??? Ai luptat pt fetita ta? Si daca da, spune-mi ce a rezolvat directiunea scolii sau inspectoratul??? Multumesc.
Eu4-4-2015, 13:28
Maria, ai un nume prea frumos, ca sa fi proasta. Te rog ,revino-ți si lasă-ne in amărăciunea noastră, ca daca nu ,zbier si eu la tine, 1/2 de creier care a mai rămas.
maria4-4-2015, 16:22
Nu zbiera, ca mi-e frica!!!! Poate iesi prin calculator!!!
pt Maria4-4-2015, 20:59
Maria ,cu siguranta esti tot invatatoare si cu siguranta faci parte din tagma celor stresate ,frustrate ,needucate . Pacat de cadrele didactice care isi merita numele de profesor.
In ziua de azi cu totii suntem stresati dar asta nu inseamna ca mergem la servici sa ii chinuim si batjocorim pe cei din jurul nostru.
pt Maria5-4-2015, 1:05
.iti urez binevenit in secolul 21,anul 2015!...in al doilea rand,copilul s-a dus la scoala sa invete,repet,SA INVETE cat fac 1+1 s.a.m.d...in al treilea rand,profesorii din ziua de astazi inca nu realizeaza ca sunt acolo sa invete generatii de copii,sa fie ei insusi exemplu pentru cei mici,sa RESPECTE...COPILUL,copil ce are sentimente fragede,pure,copil care nu stie ca e ok sa intalnesti si cretini pe calea vietii si va mai intrebati de ce urasc sa mearga la scoala?????????? PENTRU TEROAREA PSIHICA SI FRICA INFIPTA PANA LA OASE DIN PRIMA ZI....RUSINE CADRE DIDACTICE! RUSINE pt ca inca nu ati inteles ca sunteti in slujba COPILULUI ce asteapta de la voi sa il INDRUMATI!RUSINE pentru ca nu ati invatat inca sa aveti un singur lucru la catedra in fata COPILULUI: RABDARE! RABDARE! RABDARE!dar ma repet,bine ati venit in secolul 21,anul 2015!
Eu5-4-2015, 7:04
Maria, tu nu esti mama, nici soție,nici c**** cuiva nu poți fi ? Eventual al sistemului bolnav. Nu simți ca faci umbra pamântului?j
Jegoaso,chiar vomit .
pt Maria5-4-2015, 8:24
copiii vin la scoala stresati pt ca stiu ce ii asteapta...dascali care ii trateaza ca pe niste gunoaie si ii bat ca pe niste sclavi!....deci nu sunt parintii, idioata sinistra ce esti!
TREZITI-VA3-4-2015, 19:11
Felicitari PARINTILOR fetitei care au avut curajul de a inregistra !!!
O TARA INTREAGA ALATURI DE EI!!!
Bravo!!!
cat de revoltati....3-4-2015, 19:00
Cuibus, trezeste-te!
Cuibus, trezeste-te!
Cuibus, trezeste-te!
Ana3-4-2015, 21:46
Felicitari pt idee! Si daca nu se trezeste, poate sa si plece.
ori4-4-2015, 13:23
...la pregatitoare! Bebelus!
xx4-4-2015, 13:56
CUIBUS UNDE ESTI?Cate probleme au fost sesizate de parinti ,si stimatul inspector sef s-a facut ca nu aude sau vede!I-a sa ceara Ministerul plangerile depuse de la parinti din Liceul de arte vizuale sau Liceul de informatica!
Mariuca4-4-2015, 16:28
Cuibus una zice, alta face!!! Are o mie de fete!
ce de revoltati....3-4-2015, 18:57
Tatal care a facut inegistrarile e OM responsabil si inteligent. Se gandeste pentru binele copilului in primul rand. Educatia prin iubire si exemplu pozitiv, nu prin teroare si frica, cum practica vaca-cea-proasta-Monica-Chiorean,,,,
yes3-4-2015, 18:53
sa fim seriosi - monica chiorean mu nai are viata in cluj... credeti ca poate ramane?! - o sa fie aratata cu deget pe strazi, in magazine si in parcuri, parintii o sa arunce pe ea cu replicile si citate de propriul ei scenario - "esti jumatate de creier!" etc, copiii o sa evite clasa ei parca e bolnava de ciuma, o sa fie barfita de colegi si schuipata pe spatele ei de oameni indignati de imoralitatea ei... cred ca daca se retrage la o manastire sau la un desert, ca sa povesteasca cu serpii o sa fie cel mai bine pentru toata societate civilizata....
doi3-4-2015, 17:00
si parintii gresesc cind forteaza copilul,fara ca acesta sa fie capabil ,sa faca fata unei clase normale!cine nu greseste sa...arunce cu piatra!!!!!!!!!!!La salariile care sunt adevaratii pedagogi isi consuma sanatatea pentru copii,iar parintii uita ca au fost elevi sau la randul lor copii!daca s-a stabilit la nivelul clasei ceva,cine i-a permis acelei doamne "binevoitoare"sa anunte presa?
dreptate3-4-2015, 22:41
D-na aceea si-a mutat copila la o prof care ii pune pe parinti sa jure pe icoane. Nu stiu de ce religie/cult e Gherman, dar daca nu se inchina la icoane , o sa inchine la prof actuala!
coco5-4-2015, 11:59
VA spun eu ESTE POCAIT care probabil vrea sa introduca cultul si sitemul lor in scolile noastre ortodoxe si crestine %
Eu3-4-2015, 16:57
Deja s-a început cercetarea penală împotriva învățătoarei criminale. Bravo Poliției Romane , aveti de luat si niște complici .
bravo3-4-2015, 19:34
daca e adevarat, ma bucur! trebuie sa incepem de undeva si sa curatam invatamantul de prosti si corupti.. sa aerisim domeniul odata! afara comunisti si handicapatii din vremea omunistilor!
Eu u3-4-2015, 19:58
A fost si suspendată de domnul ministru, dar o așteaptă o perioada grea, sper sa nu de-a ochii cu mine, as dori sa-i mut gura la p****, nu la ceafa cum declara ea.
Altu3-4-2015, 16:27
Doar pt ,,CE DE REVOLTAȚI"

Totuși, când toti spun ca e alba , tu continui sa spui ca-i neagră,retardato cu funcție de dascăl? Fa un copil si vei gândi normal !
Parintii3-4-2015, 16:36
Adevaratii revoltati sunt ceilalti copii din clasa care isi pierd invatatoarea. Si toti parintii lor, care si ei isi iubesc copiii, si care O APARA pe invatatoare!
Altu3-4-2015, 16:45
Santeti cu toții părtași la distrugerea copiilor voștri si la infracțiunea ce va fi cercetată !
Bine ca s-a întâmplat in clasa1, ii veți mulțumi acestui tătic curajos si adevărat.
Nimeni nu e de neînlocuit ! Iubiți si respectați copiii , pt a nu va întoarce spatele !
ce de revoltati....3-4-2015, 16:57
Acest tatic curajos si adevarat a rugat-o pe invatatoare sa ii ia fetita in clasa. A facut inregistrari timp de 3-4 luni de zile si, spre stupefactia lui, nu a reusit sa gaseasca nici un cuvintel de dojana pentru fiica-sa. II plang de mila fetitei, cu asemenea parinti. Se stie, de cand cu fetita mai mare, ca mamica are probleme cu capul.
Eu 3-4-2015, 18:36
Măcar e mămica,adevarata, si daca are probleme cu capul, dar tu, sa plângi de mila prostiei din capul tău !
Dascal3-4-2015, 19:06
De unde stii ma cat timp a fost pus reportofonul in ghiozdanul copilului? L-ai monitorizat tu fara sa stie? De unde stii ca nu si-a batut joc si de copilul respectiv?Cand exista mai multe inregistrari?
Ai tupeul sa faci astfel de acuzatii nefondate?
Cunosc familia si sunt niste oameni extraordinari carora le pasa de copii lor!
Iar de fetita cea mare au crescut-o foarte frumos cu rezultate bune la scoala si cu mult bun simt, asa cum isi dau interesul sa o creasa si pe cea mica,nu sa o bage in rahat o NEBUNA!!!
Probabil ca asta inseamna sa ai probleme cu capul, sa cauti si sa lupti pentru copilul tau!!!!
Probabil esti la fel de MONSTRU ca si INVATATOAREA!!!
CINE SE ASEAMANA SE ADUNA!!!
niciodata dascal, doar om4-4-2015, 0:11
Tot ce a provocat Gherman la tv nu e in favoarea nimanui, elevilor din clasa I , mai ales. La cat stres sunt supusi acum acei copii, nimeni nu poate sa stie. Nu vedeti ca si voi, oameni maturi, va pierdeti cumpatul!!! Scandalul a inceput dupa ce ei si-au mutat fetita. De ce nu au dat startul la toata mascarada asta cat a fost copila in Lic. de Muzica??? Ei si-a protejat odrasla. S-au gandit cumva si la ceilati copii si parinti din clasa respectiva? Ca inv va ramane fara serviciu sau nu, elevii sufera cel mai tare! GADESTE-TE LA ASTA!
ah4-4-2015, 5:05
copii o sa primeasca o sansa pentru viata noua si mai buna, daca vine o profa tinara si neuzata, ca doamna Chiorean. una care nu striga ci explica frumos.
ce de revoltati4-4-2015, 7:50
Ei, s-ar putea sa te intereseze ca multi dintre cei tineri, neuzati, sunt si foarte putin implicati-adica nu-i intereseaza. In general, cei tineri stau un an si pleaca spre alte orizonturi. Acolo unde nu au mare responsabilitate si nu-i streseaza nimeni. Asa ca s-ar putea ca acesti elevi sa scgimbe invatatoarele des de tot.
ce de revoltati4-4-2015, 9:07
sa schimbe
ce de revoltati4-4-2015, 10:37
de fapt, ai dreptate, o profa mai rea decat MONICA CHIOREAN e greu de gasit... oricine e mai bine decat ea..
Catalin3-4-2015, 16:34
La mine in clasa proful de mate l-a dat cu capul de tabla pe un coleg care nu stia pe ce interval finctia sin e inversabila. Si nu i-a trecut nimanui prin minte sa il reclame pr profesor. din contra toti eram "motivati" in plus si toti am intrat la facultate. Iar azi nici bacul nu-l mai pot trece majoritatea!
Cred parintii de azi ca numai ei isi iubesc copii?!
Nicu4-4-2015, 7:16
Bă, nemernicule ,sigur pe tine te-a dat cu capul de tabla, si esti acum o sluga ordinara,jegoasa fara personalitate.
m5-4-2015, 1:00
draga,in primul rand,nu e reportofon,ci inregistrare pe telefon mobil...iti urez binevenit in secolul 21,anul 2015!...in al doilea rand,copilul s-a dus la scoala sa invete,repet,SA INVETE cat fac 1+1 s.a.m.d...in al treilea rand,profesorii din ziua de astazi inca nu realizeaza ca sunt acolo sa invete generatii de copii,sa fie ei insusi exemplu pentru cei mici,sa RESPECTE...COPILUL,copil ce are sentimente fragede,pure,copil care nu stie ca e ok sa intalnesti si cretini pe calea vietii si va mai intrebati de ce urasc sa mearga la scoala?????????? PENTRU TEROAREA PSIHICA SI FRICA INFIPTA PANA LA OASE DIN PRIMA ZI....RUSINE CADRE DIDACTICE! RUSINE pt ca inca nu ati inteles ca sunteti in slujba COPILULUI ce asteapta de la voi sa il INDRUMATI!RUSINE pentru ca nu ati invatat inca sa aveti un singur lucru la catedra in fata COPILULUI: RABDARE! RABDARE! RABDARE!dar ma repet,bine ati venit in secolul 21,anul 2015!
ce de revoltati....3-4-2015, 16:01
Roaga-l pe "stimatul domn" sa-ti explice de ce si-a mutat fiica cea mare prin vreo trei scoli din Cluj, iar pe cea mica a dat-o la scoala, la alta invatatoare, a retras-o, a dus-o iar la gradinita, iar a facut scandal, apoi s-a rugat de aceasta invatatoare sa i-o primeasca la ea in clasa.
Pt Ziar3-4-2015, 16:27
Ca sa dati aparenta de echidistanta, va rugam sa dati si informatii si despre familia reclamantilor.
daca vrem sa intram in randul tarilor civilizate nu cu asemenea linsaj mediatic o vom face.
indignare4-4-2015, 0:52
Cum sa judeci corect cand se expune doar o parte a lucrurilor???!!! Nu e corect!
Pt ~ce de revoltati~ sa ai putere sa mai inclini balanta!!! Mai trebuie exprimata si opinia opusa. Asa se va ajunge la un numitor comun.
Uimitor cum altii se infurie atat de usor , citind doar stiri si scriu cuvinte imorale , si tot ei sunt care o acuza pe inv ca nu si-a pastrat cumpatul. Mai exersati si ceea ce propovaduiti! Domnul cu voi!!!
ce de revoltati...4-4-2015, 9:19
De unde detineti astfel de informatii legate de copii familiei Gherman?
Aveti dovezi la ceea ce sustineti ? De minciuni e plina tara!
MULTA ADMIRATIE PENTRU CURAJUL LOR .
ce de revoltati....3-4-2015, 15:20
Scarba este reciproca. Sper din tot sufletul sa nu ai copii. La limbajul deosebit de ales, imi inchipui ce le aud urechile.
sunteti invinsi, psihopatilor4-4-2015, 4:56
sa fim seriosi - monica chiorean mu nai are viata in cluj... credeti ca poate ramane?! - o sa fie aratata cu deget pe strazi, in magazine si in parcuri, parintii o sa arunce pe ea cu replicile si citate de propriul ei scenario - "esti jumatate de creier!" etc, copiii o sa evite clasa ei parca e bolnava de ciuma, o sa fie barfita de colegi si schuipata pe spatele ei de oameni indignati de imoralitatea ei... cred ca daca se retrage la o manastire sau la un desert, ca sa povesteasca cu serpii o sa fie cel mai bine pentru toata societate civilizata....
Avicola3-4-2015, 16:30
Nu, tot invatamantul e plin de specimene carora nu le prea pasa. predand la specimene provenite din parinti care-si fac veacul pe internet iar odraslele stiu atata cat stie progenitura astora.
Ingrid3-4-2015, 20:46
Realizezi ca vorbesti despre un copil de 7 ani??? progenitura? serios? se afla la scoala ca sa INVETE, nu sa ii fie stirbita increderea in sine sau sa i se spuna cat este de incapabil! Si chiar si asa, daca ar fi un copil cum l-ai descris mai sus, merita sa aiba parte de un mediu pozitiv care sa-l ajute sa se dezvolte, daca mediul de acasa nu e prea prielnic! Dar cu asa pedagogi, tare ma tem ca in loc sa le fie insuflata copiilor dragostea de cunoastere, le va fi omorata din fasa!
ce de revoltati....3-4-2015, 15:30
Aceasta "lichea" a fost sefa de promotie. De 27 de ani de cand este invatatoare stau parintii la coada la usa ei sa ii primeasca la ea in clasa. Persoana de care vorbesti ca ar fi " neica nimeni" a dat de 6 generatii copii exceptionali.
Ai dreptate, profesorii scarbiti de sistem pleaca. Cat de repede pot iesi la pensie. Si cat mai departe de orice inseamna scoala astazi.
Ioana3-4-2015, 16:36
Ma doare la 3 metri in spate ca a fost sefa de promotie!!! Si ma doare tot acolo si de parintii incuiati la minte care stau la coada la usa ei si cred ca de-aia ies copii lor mai invatati!!!!!!!!!!!! Copii exceptional my ass!!! Aia ajung oameni care tresar la orice ridicare a tonului, oameni care nu au incredere in ei, oameni care ajunga sa pupe adanc in c** sefi ca sa nu-i supere sau care stau in pozitia ghiocelului...a.....dar stiu matematica mai fratilor!!!!!!!!!! Foarte important !!
simona3-4-2015, 17:25
auzi draga "ce de revoltati" am impresia ca tu esti chiar invatatoarea in cauza, de esti atat de bine informata si o aperi cu atata inversunare!!!
Dan3-4-2015, 19:38
Șeful de promoție din clasa mea, este gardian public, locul in scoala nu-ți garantează succesul in viața ! Ma minunez totuși cate generații de apucați au trecut prin mâna curvei de Invatatoare, si pe câți ii are pe conștiința. Sa-si ducă cu ea in mormânt acest păcat ! Nu are scuza .
ce de revoltati....3-4-2015, 16:04
Cred ca daca invatatoarea va spunea ca al d-voastra copil adoarme de mai multe ori la scoala, cu capul pe banca, ati fi luat vreo masura.
Vasile3-4-2015, 19:04
Nu Draga, i-as sugera sa predea intr-un mod in care sa înțeleagă orice copil normal,care s-a dus la scoala sa fie ajutat ,nu batjocorit, iar pe cei superdotați i-as lasă in continuare sa facă acasa , la distanța, putând sa vina dupa 2 ani sa între direct in clasa a treia ,am impresia ca tu esti chiar jegoasa idioata de Chiorean. Poate dau de tine sa-ți mut eu gura la p****, nu cum spuneai tu in clasa.
Ariadna3-4-2015, 16:25
Mai bine te-ai gandi la ce se intampla cu toti ceilalti copiii din clasa cand invatatoarea se tot opreste sa-i explice unuia din asta.
Eu 3-4-2015, 18:10
Pt superdotați exista scoli care admite ca sa se poată face 2 an intr-un an . Succestuturor mamelor născătoare de ,,Einsteini"
Adi3-4-2015, 16:23
Adevaratii unilitori ai copilului sunt parintii, pentru ca il lasa intr-o clasa unde nu poate face fatza.
cristina3-4-2015, 16:52
Draga Adi,daca tu asta ai inteles atunci ai o problema.Acest copil nu a fost atent, NU ESTE RETARD,nu poate tine pasul ok..ii explici de 2564796 de ori pana intelege ;)calm si cu vorba buna .In gimnaziu am avut pb de concentrare,asta nu inseamna ca ceilalti erau mai inteligenti ca mine,nu,erau doar mai atenti ;).Si uite asa cu o invatatoare care poate s-a enervat nu de 1 data ci de 50 de ori pe mine (niciodata nu si-a pierdut cumpatul),am luat medalii,am terminat o scoala generala cu brio,un liceu la fel si ma situez ca fiind studenta la Drept.Orice copil de pe acest pamant inscris la o scoala de stat este APT.Tu,domnule sper ca nu ai copii cu aceasta gandire de 2 bani.Sunt sigura ca pustiul se va descurca perfect pe viitor,respect parintiilor care au luat atitudine in privinta Japitei,caci altfel nu o pot numii.
Marga3-4-2015, 15:11
Ce va intereseaza / conteaza ce probleme are copilul respectiv?
Daca are probleme cu atat mai mult ar trebui tratat cu rabdare si respect, de fapt egal cu toti copiii.
Suntem in epoca de piatra si facem educatie prin umilinta si violenta?
ce de revoltati....3-4-2015, 15:47
Ai dreptate. E egal cu ceilalti. Ai 2 minute pe ora pentru fiecare copil. In cele 2 minute care ii erau alocate copilului respectiv, trebuia doar sa mearga la banca lui si sa ii spuna ca poate sa doarma in continuare. Cu capul pe banca, pentru ca pat nu ii poate oferi. Sa-l ignore si sa se ocupe de ceilalti copii.
Rica3-4-2015, 16:12
Ce ți-as trage-o direct in gura, ratato( Expre pt - ce de revoltați )
Un parinte3-4-2015, 16:40
Dupa calitatea comentariilor celor care sunt de acord cu parintii astia , nu ma mira ca o critica si injura pe profesoara.
doi3-4-2015, 16:51
Cum se comporta parintele acasa cu al sau copil?!Cine e parinte sau dascal intelege!Daca s-a stabilit ceva in clasa,la sedinta cu parintii ,de ce nu a avut rabdare doamna (mamica gijulie)!OARE ce atitudine ar avea dansa daca doamna invatatoare ar pune-o sa jure pe icoana la sedinta cu parintii(cum s-a intimplat in luna noiembrie, la liceul de informatica,tot clasa intai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) A aflat inspectoratul de acest lucru?A dat o sanctiune sau d-na director a liceului de informatica s-a facut ca nu aude si nu vede!O d-na invatatoare aflata la prima generatie de elevi,si care nu accepta pareri diferite!A aflat presa de acel caz?nu s-a sesizat nimeni ca din clasa respectivei doamne invatatoare,la sfarsitul clasei pregatitoare un parinte si-a retras fetita,iar apoi in timpul primului semestru a clasei intaii, a
mai plecat un copil!!!!!
E exasperant3-4-2015, 16:42
Si eu as as avea asemenea probleme cu un copil care ora de ora ma exaspereaza. Cred ca si Sfantu Sisoe s-ar enerva!
ce de revoltati....3-4-2015, 15:57
Iti propun sa faci un modul pedagogic si sa intri in invatamant. Ca profesoara. Dar mai intai trebuie sa faci un curs de gramatica.
"Isteriile ei" au fost inregistrate 3-4 luni de zile, zi de zi. Si din toate inregistrarile, au putut gasit astea doua.
Pagina:12Inainte

Cele mai citite ştiri din Social

1741 vizualizări
1-7-2016, 12:40
Condiții MIZERABILE într-un parc din Cluj-Napoca - FOTO» Vezi tot
1740 vizualizări
1-7-2016, 14:46
Accident mortal la Cluj! Un pieton a fost spulberat după ce a încercat să traverseze strada neregulamentar» Vezi tot
1468 vizualizări
30-6-2016, 17:15
Britanicii nemulțumiți de BREXIT sunt chemați să se mute la Cluj» Vezi tot
1136 vizualizări
1-7-2016, 16:26
Un elev din Țaga, mai bun ca elevii de la licee de fițe din Cluj-Napoca: Se poate și fără meditații» Vezi tot
1017 vizualizări
1-7-2016, 8:48
CLUJ REZULTATE EVALUAREA NAŢIONALĂ 2016: La ce oră sunt publicate rezultatele» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Este nevoie de un metrou la Cluj?