Social

Cluj: Șicanarea ANULUI în trafic. L-a urmărit 3 km, iar la final a fost pus la punct. I-a rupt ușa de la mașină - VIDEO

  




Un conducător auto din Cluj a avut parte de un incident de-a dreptul șocant, după ce a ”îndrăznit” să claxoneze un alt participant la trafic, care nu se încadra corespunzător pe banda de circulație, iar întreg incidentul a fost filmat.

Totul a pornit după ce șoferul a claxonat un ”coleg” de trafic, aflat întrun autoturism Peugeot, care nu se încadrase la timpă pentru a efectua un viraj la dreapta. Drept răzbunare, conducătorul auto claxonat și-a schimbat ruta doar pentru a-l urmări pe cel care a îndrăznit să îl mustreze.

Din acel moment, șoferul din Peugeot a încept să îl șicaneze în trafic pe celălalt conducător auto, urmărindu-l pe parcursul a câțiva kilometri. Acesta s-a dat și jos din mașină și a încercat să sară la bătaie.

Punctul culminant al incidentului a avut loc după ce șoferul violent i-a blocat calea ”victimei” sale, deschizându-și portiera pentru a se da jos ca să sară la bătaie, dar s-a ales cu portiera strivită.

Toată scena a fost surprinsă de camera de bord a șoferului șicanat, care a sunat la 112, a explicat situația și a așteptat sosirea oamenilor legii pentru a se lua măsuri.

Videoclipul a fost postat și pe site-ul de specialitate trafictube.ro. Incidentul a fost semnalat prin 112 la ora 9.30.

coral1_1_1.jpg
16-8-2017, 11:14
155 vizualizări
74 comentarii
dz18-8-2017, 0:01
BAGAVATI IN C** CLAXOANELE PANDILATILOR, RETARDATI
Hm17-8-2017, 12:39
Nu știam că-s trei benzi acolo și după cum arată Google Street View, sunt mai degrabă mașini parcate pe prima bandă.

Oh well, se schimbă Clujul de la lună la lună, cine să le știe pe toate?

Cât despre claxonat, n-am mai făcut-o de ani de zile. Cu claxonul nu vei rezolva niciodată nimic. Cel claxonat nu va ști de ce a fost claxonat și tot ce faci e să sperii pietonii degeaba.
dobre ioan17-8-2017, 11:31
cei care dau dreptate peugeotului sunt cel mai probabil de la stiridecluj, in rol de troll, ca sa provoace discutii contradictorii intre cititori.
unul normal la cap nu poate sa zica ca cel care a claxonat e 100% vinovat pentru tot ce a urmat.
la cate claxoane sunt prin oras, ar trebui sa iasa batalii in toata regula in fiecare zi.
asa ca nu va enervati ca vine unul si zice ca cel ce a filmat e de vina.
LyLu17-8-2017, 9:43
Foarte instructiv de urmarit intamplarile de pe "trafic.ro" dar mai ales comentariile celor care urmaresc site-ul. Astfel o sa va dati seama cati tembeli circula pe drumurile publice. Comentariile de mai jos (cele care dau dreptate Peugeot-ului) se inscriu perfect in stilul comentariilor de pe "trafic.ro"
Gigi17-8-2017, 11:38
Ambi sunt de vina.. nu doar cel cu Peugeotul, ala ce filmeaza de ce i-a rupt usa la ala ? Daca tot vroia sa il evite.. dadea cu spatele ..statea pe loc. Asta cand o vazut ca ala deschide usa hai sa plec ..pac i-o rupt usa. Aia nu mai e accident... e distrugere ca o facut-o intentionat si distrugerea e caz penal din cate stiu eu....
Iar la tipu cu Peugeotul inainte de orice investigatie trebe facuta o verificare psihologica sa fim siguri de o treaba...
...17-8-2017, 12:32
Cand te ameninta unu cu ranga... nu mai e distrugere e auto aparare
LyLu18-8-2017, 8:18
@Gigi, multumesc pentru interventie. Exact ce spuneam mai sus... Sper sa nu ne intalnim in trafic. Pace!
Gigi18-8-2017, 14:40
@LyLu

Nu e nici o problema daca ne intalnim in trafic.. atata timp cat respectam regulile si nu ne provocam reciproc cred ca putem convietui linistiti
luca17-8-2017, 9:26
nu conteaza care unde era incadrat, ideea e ca cel cu peugeotul sigur are probleme la cap...sa urmaresti pe cineva care te-a claxonat jumatate de oras...hai sa fim seriosi cate claxoane sunt zilnic in trafic cum ar fi sa incepem toti urmariri pentru un claxon?
trateaza-te nebunule...sunt medicamente...spitale, e rau sa ai probleme la cap deja ca esti tanar.
daca pt un claxon reactioneaza asa oare cum reactioneaza daca il injuri? asta sigur e genul care isi bate nevasta...daca are.
DanT17-8-2017, 8:47
Cel care a filmat a facut o prostie ca a publicat filmarea, a gresit si cand a claxonat/provocat inutil (Peugeotul fiind incadrat corect acolo), a gresit si la trecerea de pietoni cand nu a acordat prioritate, a gresit si cand a intrat intentionat in usa. Motive suficiente sa-i fie luat carnetul. E chiar mai vinovat decat celalalt nebun care l-a urmarit atatia kilometri.
Nume17-8-2017, 9:20
lol.... sper ca nu ai permis si nici judecator nu esti! In america ce a facut ala cu pejoul se numeste atac cu arma mortal si se incadreaza la tentativa de omor premeditat!
poov17-8-2017, 8:13
Auzi: "iar la final a fost pus la punct". Bravo! Asa sa facem toti, nu chemati Politia, rezolvati problema singuri! In cel mai bun caz iese culpa comuna si trebuie amandoi sa isi repare masinile, deci l-a pus l-a punct de n-a mai putut! Dupa un proces e posibil ca un judecator sa ii dea dreptate, dar asta dupa cati ani, nervi si bani pierduti, si totul pentru ce? Ca sa iti pui mintea cu un prost?

Ambii au gresit, nu conteaza cum a inceput, am mai vazut un film dinasta si era pus doar de la jumatate, cine stie ce s-a intamplat inainte de acea claxonare, ca prea s-a tinut ala de el prin tot orasul, pentru un claxon eu nu cred!

Ala cu claxonul daca a vazut ca face asta tampenii trebuia sa parcheze in primul loc gasit si sa astepte 3 minute, ca urmaritorul lui sa isi ia viteza, si daca nu sa sune la 112, dar el saracul "tot incerca sa scape" pana i-a rupt usa, ca se uita in spate, alt lucru care nu il cred, pentru ca nu a mers cu masina in fata, ci a pornit de pe loc, a virat stanga, a indreptat dupa masina si a intrat in usa celuilalt, cam greu sa faci asta din greseala si cu privirea in spate.
gogu17-8-2017, 9:52
Si acest comentariu tradeaza multe despre caracterul tau! Din pacate, cei ca tine sunt tot mai multi.
poov17-8-2017, 11:24
Ai dreptate, sunt dinala corect! Sunt tot mai multi!

Pe mine nu ma intereseaza ca e om bun sau ca e frate cu tata, ma intereseaza cine a incalcat legea, din pacate in Romania mai mult conteaza cat de simpatic esti ca "oricum toti fura", "oricum si altii fac", "oricum si Politia e corupta" samd

Dar vestea buna e ca, suntem toti mai multi astia cu respectatul legii!
...17-8-2017, 12:36
Tu ai tinut cu dragnea si ordonantele lui. Acuma vi sa ne dai noua lecti cum se conduce?
Alex17-8-2017, 7:14
Astia au trecut psihologicul, cica. Testul ala complex unde te intreaba daca esti ok, tu dai afirmativ din cap cu un ranjet tamp si, ai trecut.
Adi16-8-2017, 23:27
E clar pentru mine cine a gresit!!! celor care zic ca cel care a claxonat e de vina le zic o chestie: nimic din ce face unul sau altul nu justifica urmaritul prin trafic, amenintari si dat jos la intimidare/bataie!!!!
pop16-8-2017, 21:37
jurnalism modern: ne uitam pe trafictube, mai dam o poveste de pe facebook, mai copiem de pe domnuleprimar.ro, mai scriem ca"un clujean a facut si a dres", fara nicio dovada si gata, mere treaba. pana la urma asta s-a intamplat in 23 iunie, asa ca ce conteaza ca o dati in 16 august.
gogu17-8-2017, 8:09
Ce conteaza, ca autorul l-a postat ieri? Jurnalistul trebuia sa-i citeasca gandurile, sa-i fure fisierul din pc etc? Daca intrii pe trafictube poti citi de la autor motivul postarii tarzii.
asdf16-8-2017, 20:32
frumoasa fauna mai are clujul. avem o stire despre un dement care se crede naiba stie ce si pleaca la vanatoare in trafic, pune vieti in pericol, dar marea problema a unor ilustri comentatori e ca bovina cu suflet de rambo a fost claxonat. asta e marea problema in cazul asta, claxonatul interzis...
Dinu16-8-2017, 20:47
Dupa mintea ta care faci parte din aceeasi fauna cine a provocat acest incident nu cel care a claxonat? Daca ala respects legea si nu claxona totul era ok. M-am saturat de p izde de astea care provoaca si apoi fac pe marile victime ale omenirii. De ce nu spune jigodia cu camera si ce semne i-a facut la ala cu peugeotul. Sa zica tot nu sa minta si sa faca pe fata mare.
@dinu16-8-2017, 21:44
esti cretinul din peugeot sau vrei doar sa demonstrezi ca esti si tu un imbecil? in cazul al doilea, felicitari, ai reusit!
skizo16-8-2017, 22:07
Ai mai postat sub cel putin alte trei pseudonime Marius, Ioan si Cristi.

Dinu: "Daca ala respects legea si nu claxona totul era ok", " M-am saturat de p izde de astea care provoaca"
Marius: " el l-a provocat claxonand,acest lucru fiind interzis."
Ioan: "In primul rand el este de vina pentru ca in oras claxonatul este interzis"
Cristi:"avea camera si se considera un rege al soselelor nu te-ai prins"
Ioan:"Acest prost care a filmat are impresia ca daca si-a pus o camera de bord e seful soselelor. Daca ala a gresit nu putea sa isi vada de treaba acest zmeu cu camera."

Du-te omul si cauta-te la capatana, ce esti defect rau.
Seby16-8-2017, 20:16
Din filmare observ ca cel cu filmarea e un prost. Cel cu peugeot s-a incadrat corect. Claxonul e degeaba
@Seby16-8-2017, 23:34
conduci cumva un peugeot cu o usa putin stramba?
Nume17-8-2017, 9:23
@@Seby, de incadrat s-a incadrat corect cel cu Peugeotul, putea sa se incadreze si pe unde a mers cel cu Opelul mai devreme dar acolo ii statia de autobuz! De incadrat sa incadrat foarte bine dar ce a urmat a fost demn de un cercopitec dupa lobotomie......
Chris16-8-2017, 20:10
mda, se putea evita usor acest incident daca nu claxonai, mai ales ca soferul acela era incadrat corect pe banda 1 pentru a vira dreapta, ceea ce numesti tu banda 1 e statia de autobus si e din pavaj, exact asa ma incadrez si eu ca cel "inculpat"
Cristi16-8-2017, 20:56
S-o fi incadrat el corect dar ala cu claxonul avea camera si se considera un rege al soselelor nu te-ai prins. Si din ditamai smardoiu a devenit un amarat de paduche cand s-a coborat ala la el.
Marius16-8-2017, 19:05
Eu nu cred ca instanta a dat vreodata o solutie intr-un proces pe baza unei astfel de filmari. In ziua de azi filmarile pot fi prelucrate si tocmai de asta instanta nu le ia in considerare. In cel mai bun caz poate fi un indiciu dar nicidecum o proba o astfel de filmare.
...16-8-2017, 19:29
Fals.

Si MINTI... De ce oare? Esti implicat in proba video?
sica16-8-2017, 19:31
mariusica... meri bate`ti coasa ba osene si nu mai tot apara toate gunoaiele de pe strada...
gogu16-8-2017, 19:34
O simpla cautare cu google te va lamuri despre contrariul. Sau o cautare pe trafictube, de ex "Proces castigat cu spagarii Romaniei!", "Proces castigat cu filmare video!" etc) site-ul lui Razvan B razvanbb.ro/inca-un-caz-castigat-in-instanta-pe-baza-unei-inregistrari-de-pe-o-camera-video-auto/ . Sunt multe cazuri. Filmarile pot fi prelucrate, dar tu vei da o declaratie ca filmarea ta nu a fost prelucrata. Daca va considera ca e ceva putred o sa ceara ei analiza inregistrarii video.
au16-8-2017, 18:19
mai astia care va credeti destepti mai terminati cu urmarirea cu sicanatul cu intimidarea cu saritul la bataie voi meritati verificati psihic luat carnetul pe viata si racoriti putin.daca stiti conducere atunci invatati si respect in trafic bun simt si nu mai aduceti asa aprope de adevar proverbul:prosti .. si soferi condusul este o placere nu suntem nici unul mai presus de celalaltSUNTEM COLEGI DE TRAFIC ADEVARAT?!
AMG4matic16-8-2017, 19:26

'Coleg'... cu tine? Suntem 'colegi' pina te opresti in pumnul meu, pirtzule....
amg e ma-ta16-8-2017, 19:37
indrazneste numa... ca tz-oi-f*** io doo de o sa iti doresti sa fi tacut din gura aia murdara!
AMG4matic17-8-2017, 6:23
Ma ca_catule, ce conduci?
scuter17-8-2017, 10:04
Ba AMG4mata, conduc un scuter cu care iti las o indoitura pe amg-ul ala ca sa iti dai toate salariile de kaufland pe juma de an ca sa ti-l repari cretinule
AMG4matic17-8-2017, 14:44
Asa, pirtzule, bineee, baga mare! Mi-am inchipuit eu ce conduci!
-16-8-2017, 16:50
La ala cu peugeot lsuspendat carnetul pe viata pe jos ca e mai sanatos nu are ce cauta in randurile conducatorilor de autovehicule.HUO!
Marius16-8-2017, 16:47
Cel cu camera se face vinovat pentru distrugere pentru ca i-a lovit intentionat usa celui cu peugeotul si ii atrag atentia acestui cetatean ca tot el se face vinovat de acest incident pentru ca el l-a provocat claxonand,acest lucru fiind interzis. Si nu in ultimul rand ii amintesc acestui individ ca daca va ajunge in fata unei instante filmarea lui este egala cu zero aceasta nefiind luata in calcul ca proba de catre judecatori. Ghinion.
gogu16-8-2017, 16:57
Gresesti. Este doar autoaparare si accident provocat de starea de nervozitate a celui sicanat. Ar fi distrugere daca autorul ar fi facut acest lucru doar pentru distractie. Dar el incerca sa-si protejeze integritatea corporala. Nu poti sti de ce e capabil un labil psihic ca cel cu peugeot-ul. Nici un om intreg la minte, chiar daca se enerveaza pe un claxonac prost nu urmareste, sicaneaza si nu incearca sa-l scoata de pe drum pe celalat. Nu incearca sa intre in el intentionat, nu coboara si da pumni in masina aluilalt. Gresesti inca o data. Sunt procese castigate chiar si impotriva politiei rutiere pe baza filmarilor din masini. Deci legenda urbana cu camera omologata si alte prostii pica ...
@gogu16-8-2017, 17:11
ai dreptate. Oricum, incidentul e vechi si probabil exista deja si o solutie in acest caz asa ca degeaba apar toti deontologii astia sa isi dea cu presupusul. Amenzile au fost deja aplicate, masinile reparate, etc
Ioan16-8-2017, 16:35
Asa ceva mai rar. Acest prost care a filmat are impresia ca daca si-a pus o camera de bord e seful soselelor. Daca ala a gresit nu putea sa isi vada de treaba acest zmeu cu camera. In primul rand el este de vina pentru ca in oras claxonatul este interzis. Daca a fost asa mare zmeu la volan de ce nu a coborat sa stea fata in fata cu cel pe care l-a claxonat ca barbatii nu sa isi blocheze usile ca o gaina. Din pacate e plin Clujul de asemenea oameni care la volan sunt cei mai tari si cand sunt inafara autoturismului se comporta ca niste gaini.
RoReX16-8-2017, 18:01
E plin clujul de oameni debili ca tine care isi rezolva problemele "fata in fata". Ti se pare normal de la o sicana in trafic sa te iei la bataie ca, chioru'? Inseamna ca esti si tu dus cu pluta.
Ioan16-8-2017, 19:10
Daca la volan esti barbat si esti smecher ca tu claxonezi pe altii atunci fi barbat si in afara masinii. E simplu nu? Poate ala cu peugeotul nu vroia sa il bata ci doar sa+i arate la smecherul cu camera cat e de prost.
Adi16-8-2017, 23:24
Domnule Ioan, ce mi-ar place sa faci si tu ca cel cu peugeotul si sa ma urmaresti atatia km....oricum, nu are rost sa iti explic niste chestii ca tu te incadrezi in categoria aia : "te deranjeaza ca nu semnalizez?", "o fac pe carnetul meu", etc...idioti de-aia de care trebuie sa ai grija ca ei nu respecta multe reguli, si legale si de bun simt....REPET!, sper sa faci ca cel din video cu unu care sa si mature cu tine pe jos, asta stii, asta sper sa primesti!!!
costi16-8-2017, 16:24
BRAVO ,ești eroul meu,aș fi vrut să-i văd fața fătălăului la faza cu portiera,din păcate e plin orașul de nesimțiți,chiar dacă mai greșim nu trebuie s-o luăm personal suntem cu toții vinovați așa sunt vremurile,o chestie de genul ăsta în trafic trece repede ( la un om cu minte),unui țăran nu-i trece ci dimpotrivă vrea să demonstreze că-i țăran,am trecut toți prin așa ceva,sunt curios ce zice poliția ,succes.
Lore16-8-2017, 15:37
O sa ii repari usa. Garantat. Nu poti demonstra ca omul nu a oprit ca ii era rau sau avea probleme tehnice. Cu un avocat bun te infunda rau de tot. E prost si cel cu peugeot dar si cel care filmeaza.
George16-8-2017, 17:48
Aha, mai gandeste-te. Pui pariu?
A, si pot demonstra ca omului nui s-a facut rau, ca doar a venit echipaj de Politie la fata locului, imediat dupa incident.
Nu avea nici o problema tehnica, problema era ca masina ii mergea prea bine, dupa cum vezi.
Lore, esti un BOU16-8-2017, 19:31
aceeasi observatie - Lore, esti un BOU !
BOGDAN16-8-2017, 15:30
Cameramanule tu esti cel mai prost, ai inceput kktul degeaba. Cel cu opelul s-a incadrat dreapta prost si neregulamentar deoarece acolo e statie de autobuz, si doar dupa se selecteaza banda de dreapta.asa ca cel cu pejo-ul s-a incadrat dreapta cand trebuia. Dar tu nerabdator fiind, si prost, a fost necesar sa clanxonezi ca bovina, in loc sa iti vezi de treaba asa..ca pensionarii cum tot incerci sa te caracterizezi mai tarziu.
corect16-8-2017, 19:02
In sfarsit cineva a vazut ce trebuia.
Dar stii cum vad prostii, ala care filmeaza are dreptate fiindca el filmeaza :)
ALA16-8-2017, 14:59
doar doua probleme aici:
1. cel cu peugeot-ul sigur are ceva probleme la mansarda (a se intelege cap) daca doar pentru un claxon se plimba prin tot orasul ca sa il urmareasca pe cel care l-a claxonat si sa il traga la raspundere, sigur ai probleme daca un claxon te scoate din minti in halul asta.
2. cel cu camera pe bord trebuia sa intre in usa dezaxatului numai dupa ce acesta cobora din masina, poate statea cu un picior in ghips vreo 2 luni si scapam de un cretin din trafic...in ultima vreme tot mai multi sunt cei care nu ar avea ce cauta la volan.
justme16-8-2017, 13:49
In cazuri de genul asta e bine sa ai un spray cu piper si un bastonas mic. Dus baiatul pe o strada cat mai laturalnica unde sa nu fie nimeni, portiera rupta, spray in fata si tocare intensiva cu bastonul.
micu16-8-2017, 13:44
foarte bine!! bine ca i-ai rupt usa la fraer!!
ender16-8-2017, 13:28
am impresia ca si eu am avut niste urlete cu ala cu pejo-ul, eu fiind pe bicicleta. eu cand sunt pe bici daca vad vite periculoase opresc la adapost de accident si astept sa plece sau sa ma atace pentru a fi in legitima aparare. trebuia sa opresti si sa suni la 112 cand te-a blocat, acum o sa fie mai multa umblatura insa nu-i da asigurarea. oricum nu sunt convins ca asigurarile ii platesc dauna dupa tot ce s-a-ntâmplat
dan16-8-2017, 13:17
Tot mai multi retarzi in trafic .evitati CJ 16 LYU
unu16-8-2017, 13:14
cameramanule , pot sa-ti spun ca esti cel putin la fel de pr.ost ca si celalalt
???16-8-2017, 13:11
Nu e ba nici un Peugeot..!! ......e BMW .....sa va fie clar..!!
klauss16-8-2017, 12:57
Russia style ! i-am ajuns pe rusi, hai baieti ca nu mai e mult si ii si depasim :) Niste pistoale, ceva?
Gigi16-8-2017, 12:30
Ambii is de vina... nu inteleg de ce a claxonat cel cu camera? era necesar ? evita un pericol iminent ?
Conform legislatiei art 113 alin, 1: "Mijloacele de avertizare sonora trebuie folosite de la o distanta de cel putin 25 m fata de cei carora li se adreseaza, pe o durata de timp care sa asigure perceperea semnalului si fara sa-i determine pe acestia la manevre ce pot pune in pericol siguranta circulatiei"

Asa ca..claxonul se foloseste doar cand vrei sa eviti un pericol, tipul din fata nu avea unde se trage, era deja in coloana...nu erau nici 25 metri ci doar 2-3 metri cand a apasat claxonul si e posibil ca tipul cu camera pe bord sa fie acuzat si de folosirea abuziva a claxonului, pe langa faptul ca i-a rupt usa la alalalt si aia e dosar penal pentru distrugere ( nu e accident) .. uitati-va ca a accelerat intentionat si s-a bagat in usa celuilalt)

Oricum, mi greu sa cred ca doar de la un claxon s-a declansat o ampla urmarire prin trafic, eu zic ca e posibil ca cel cu camera sa fi avut si inainte de secventa filmata ceva conflicte in trafic cu tipul cu Peugeot-ul si claxonul sa fi fost cireasa de pe tort, insa .. pot fi si exceptii care dovedesc lipsa de profesionalism al examinatorilor psihologici pentru obtinerea permisului caci astfel de comportament deviant nu se accepta in soferie.. poate ala la nervi se baga intr-un stalp sau habar n-am.

Doar a vrut sa-i atraga atentia ca a gresit cu ceva,asa-i ? Uite ce-l costa... usi si bari de reparat.. asigurare marita, du-te prin tribunale la politie pentru ce ? Plus ca la cum vad eu pe ala ce l-a urmarit prin trafic e foarte posibil sa se razbune pe el in fel si chip (batai. amenintari, etc)

De asemenea cel cu Peugeotul ar trebui dus la un control psihiatric amanuntit daca se dovedeste ca de la un claxon a reactionat atat de violent, la o situatie mai grava poate cedeaza psihic si poate face si mai mari prosti (un pic suspendat permisul sa-si revina caci daca nu-si poate controla nervi, cum poate controla masina ?)

Asadar. in concluzie, mai bine va abtineti colegi si asta e.. un pic de ingaduinta in trafic poate calma spiritele... oamenii is agitati, nervosi, etc si daca mai punem si noi paie pe foc ca sa le aratam cine suntem noi fie mari legiuitori (cel cu camera) fie mari razbunatori (cel cu Peugeotut) s-ar putea sa se repete fazele de genul... si se platesc scump ( tribunale, dosare penale, puscaria chiar in unele cazuri) . Are rost pentru 5 minute de nervi si razbunare sa-ti mananci libertatea ??

Razvan16-8-2017, 12:47
Nota 2 celui care a filmat. Il consider 100% vinovat. Numai bovinele claxoneaza in loc sa depaseasca.
Dupa cum zici si tu, claxonul e util in exemple de genul - vezi ca vireaza unul si risca sa dea in tine (ca nu se uita, sau nu stie sa se uite si sa se asigure, sau nu stie de punctul mort al oglinzii).
Alt exemplu : Unul s-a rastit la mine pe 21 Decembrie, catre Sora "Ca ceee baaaa, ce .... mea nu ma lasi ?". I-am raspuns sec si calm "pai, daca nu te-am vazut din timp ca sa iti fac loc, ce era sa fac, sa te lovesc ?" (nu semnalizase, nu se asigurase, vroia sa faca sprint pe banda I ca e libera).
Ei si ceafa-lata si-a vazut de drum zambind.

Dar, inca o data: daca dai de claxon ca nu se trage cel din fata suficient de repede la o parte, esti la fel de bizon ca "exemplele clasice". Vina 100% a celui cu filmarea, á mon avis.
maciuca16-8-2017, 16:03
@razvan,subscriu la comentul tau cu precizarea ca imbecilul cu filmarea se incadreaza la mai multe fapte penale din cauza intentiei de a face rau...recte sa intre intentionat in celalat participant la trafic! A provocat si reactIonat cu INTENTIE!
Kkk16-8-2017, 12:20
Am si eu asemenea ,"prieten"....am avut o amicala la intrarea in Floresti cu directia Gilau....barbat fain, smecher chestiii de aceelwa cu trecut in fata si franat, dar nu a avut sange in instalatie sa se opreasca sa stam de vorba ca barbati....asa ca cj xx ssd ford focus argintiu abia astept sa te reantalnesc:)))))
maciuca16-8-2017, 15:55
@kkk....mai fetita cu puta,in bataie de strada nu*asteapta* nimeni sa te reintilneasca ,deoarece vine si ti-o da direct! In ring(nu ca ai urcat tu vreodata ) acolo discutati ca *barbatii*!Si mai da si tu pe la scoala analfabetule,ca faultezi cam grav limba romana!
Doc16-8-2017, 12:17
Frustrati...nefututi...cu joburi de rahat, unde probabil toata ziua ii urla unu in ceafa de incompetent ce ii...Astia cand ajung in trafic, singurul loc in care ei pot avea superioritatea in fata altora, devin niste animale.

Dupa ce i-o spart usa si a vazut ca ii filmat, s-o calmat ca un t****...

Bravo celui ce a filmat, bine ca i-ai spart usa, pacat ca nu i-ai prins macar un deget, sa-l faci praf. Din pacate acuma o sa ai pic de umblat (politie, asigurari, service), dar totally worth it
...16-8-2017, 17:45
Ai spus-o cum trebe! Din pacate, e plin de dementi in traficul clujean :(
Christ16-8-2017, 11:44
trebuia s-astepti sa se dea jos inainte sa accelerezi...mai scapam lumea de un redus
rr16-8-2017, 11:32
Urat ca celalalt i-a urmarit si i-a blocat, pentru un claxon ..
Vreau doar sa subliniez ca incadrarea se face DUPA statia de autobuz, nu prin statie, deci cel cu Peugeot s-a incadrat corect.
asa16-8-2017, 15:31
In sfarsit! Nici unul n-a remarcat comportamentul de bou al celui care a filmat. Banda pentru dreapta e DUPA statia de autobuz. Magarusul cu OPEL o comite fentand coloana.
Plus ca (e doar o banuiala) posesorul camerei parca vad ca s-a incadrat pe banda 1 (obligatoriu dreapta) pe strada General Dragalina de unde a virat stanga pe strada Horea.
poov16-8-2017, 11:32
din pacate pentru usa tu esti de vina, omul a oprit in centrul drumului, deci pentru asta trebuie dosar penal, dar tu ca ai intrat ca un bou in usa lui esti vinovat, se vede pe filmare ca erati opriti amandoi cand a deschis usa, si dupa tu ai pornit si ai intrat ca un bou in usa lui
Ffjl16-8-2017, 12:27
Chiar daca e de vuna ca a lovit portiera, eu il sfatuiesc sa nu ii dea asigurarea si sa astepte sa fie dat in judecata. Dupa cateva infatisari si nervi pentru idiotul sicanator se poate sa ii dea castig de cauza celui care a filmat. Si daca nu, oricum, usi de peugeot se gasesc la toate dezmembrarile pe bani marunti.
Acum depinde si de puterea financiara a celui care a filmat. Dar il sfatuiesc sa nu plateasca asa de usor
Ffjl16-8-2017, 12:46
L.E.
Alta data nu mai lasa pe nimeni cu care ai un conflict din asta(sunt multi idioti si frustrati) sa te depaseasca. Mai bine il lasi in urma daca ai cp sub capota sau daca nu, atunci il tii in spatele tau si faci tot posibilul sa te indrepti spre un echipaj de politie sau sectie de politie. Si cel mai important, blochezi usile masinii si nu iesi de acolo si eventual filmezi(lucruri pe care vad ca le-ai facut.
gogu16-8-2017, 11:24
"timp de câțiva kilometri" Nu ati prea fost la orele de fizica! Unitatea de masura a timpului, conform stiridecluj este metrul.

Cele mai citite ştiri din Social

1284 vizualizări
23-11-2017, 19:48
Taximetriștii din Cluj-Napoca au protestat împotriva Uber: Ei blochează traficul clujean» Vezi tot
1155 vizualizări
23-11-2017, 14:08
Tâlhărie în centrul Clujului, în stația de autobuz. Un adolescent i-a dat cu spray lacrimogen în ochi unui tânăr și i-a furat telefonul» Vezi tot
269 vizualizări
23-11-2017, 20:49
Târgul de Crăciun din Florești se deschide în 1 decembrie. Veste bună despre patinoar» Vezi tot
257 vizualizări
23-11-2017, 13:15
CJ Cluj susține că pista de la Aeroport are probleme. SC Napoca se apăra: totul e la standard» Vezi tot
246 vizualizări
23-11-2017, 11:11
Primarul Clujului critică eliminarea taxei de mediu: România a ajuns un cimitir al mașinilor second hand» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Dacă în toamnă ar fi alegeri parlamentare, ce partid ați vota?