Luni 27 Septembrie

Profesorul clujean Irimie Popa, despre o lucrare pe DN 75: Liber la furat - scump este fierul - FOTO


Profesorul clujean Irimie Popa a postat o serie de fotografii de la o lucrare făcută de Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Cluj, pe DN 75, la Posaga. 

Felcerii de la DRDP Cluj, într-o furăciune, care este pentru ei un mod de viață, iată cum au armat un cap de podeț, la Posaga pe DN 75. Priviți cât fier, câtă rezistență. Priviți cum este consolidat, cu plasă sudata de 2 mm terasamentul drumului căzut în Arieș. Este scump fierul.....  Domnule DRULĂ, asta este instituția pe care o conduceți din România fără hoție????”, a întrebat profesorul Irimie Popa.

Drumarii clujeni făcuți ”nesimțiți” și ”nebuni”: Au plombat drumul spre Huedin, iar apoi l-au ras și reasfaltat- FOTO

DN 75 este refăcut printr-un contract în valoare de 18 milioane de lei. 

Contractul este împărţit pe trei loturi. Lotul 1 se întinde între km 85+000 şi 101+595 (Bistra - Baia de Arieş) Potrivit caietului de sarcini, traseul studiat se întinde pe raza comunelor Bistra, Lupşa şi a oraşului Baia de Arieş. În prezent, pe sectoarele analizate au apărut o serie de degradări pe pe suprafeţe întinse (fisuri, crăpături, etc.) care creează disconfort asupra conducătorilor auto.

Traseul are un caracter sinuos, urmând meandrele râului Arieş, cu porţiuni cu aliniamente scurte racordate prin curbe cu raze destul de mici. Lungimea traseului este de 16.595 m, având o suprafaţă (incluzând partea carosabilă cu supralărgiri şi suprafaţa până în borduri (în localităţi) de 106.055,47 mp.

Lotul 2 are 17 km între între Baia de Arieş şi Sălciua. Traseul studiat se întinde pe raza oraşului Baia de Arieş şi a comunei Sălciua. În prezent, pe sectoarele analizate au apărut o serie de degradări pe suprafeţe întinse (fisuri, crăpături, etc.) care creează disconfort asupra conducătorilor auto.

Drumul are un caracter sinuos, urmând meandrele râului Arieş, cu porţiuni cu aliniamente scurte racordate prin curbe cu raze destul de mici. Lungimea traseului este de 17.708 m, având o suprafaţă (incluzând partea carosabilă cu supralărgiri şi suprafaţa până în borduri (în localităţi) de 112.117,40 mp.

Lotul 3 are 15 km, între Sălciua şi Ocoliş – limita cu judeţul Cluj. Traseul studiat se întinde pe raza a trei comune, Sălciua, Poşaga şi Ocoliş. În prezent, pe sectoarele analizate au apărut o serie de degradări pe suprafeţe întinse (fisuri, crăpături, etc.) care creează disconfort asupra conducătorilor auto.

Lungimea traseului este de 15.615 m, având o suprafaţă (incluzând partea carosabilă cu supralărgiri şi suprafaţa până în borduri (în localităţi) de 98.040,08 mp.



Comentarii Facebook