Revoltă azi-noapte în Gara Cluj: „Toate cușetele spre mare, rezervate pentru un grup de 60 de persoane. Pentru noi, restul, nimic/Mulțumim, minunatul CFR!”

Revoltă în Gara Cluj-Napoca: „Toate cușetele spre mare, rezervate pentru un grup de 60 de persoane. Pentru noi, restul, nimic! Așa funcționează „minunatul” CFR, care ne obligă să pierdem nopți întregi așteptând bilete pe care oricum nu le putem cumpăra”


O clujeancă a trecut printr-o experiență revoltătoare azi-noapte pe care a relatat-o pentru Știri de Cluj.  Încercând să cumpere bilete de tren pentru litoral peste 30 de zile exact la momentul la care au început să se pună în vânzare, a avut o surpriză extrem de urâtă. Deși a așteptat ore întregi în gară și a respectat întocmai regulile privind data și ora punerii în vânzare a biletelor, s-a trezit în fața unui fapt împlinit: toate cușetele fuseseră deja rezervate în bloc de un grup numeros, fără ca ea să aibă vreo șansă reală să achiziționeze locurile dorite. Modul în care i s-au oferit explicațiile la ghișeu a stârnit și mai multă indignare, ridicând semne de întrebare asupra corectitudinii cu care sunt gestionate aceste rezervări.

Indignată de situație, cititoarea Știri de Cluj trimis un mesaj de revoltă azi-noapte în jurul orei 1:00 , după ce a încercat, fără succes, să cumpere mult doritele bilete la cusetă pentru litoral.

Deși a ajuns cu o oră și jumătate înainte de momentul în care biletele urmau să fie puse în vânzare pentru o dată peste 30 de zile, a aflat că... locurile erau deja ocupate. Toate cușetele fuseseră rezervate pentru un grup de 60 de persoane!

Am fost în această seară la gară, pentru a achiziționa bilete de tren pentru a pleca la mare. Am ajuns cu aproximativ o oră și jumătate înainte ca acestea să fie puse în vânzare (dacă vrei să prinzi loc la vagon de dormit sau cușetă, trebuie să mergi cu 30 de zile înainte de data plecării, noaptea, la ora 24). După ce am așteptat de la aproximativ 22:30 până la 24:00, surpriză: vagon de dormit nu este, iar toate cușetele au fost rezervate de un grup de 60 de persoane.”ne-a transmis clujeanca, vizibil afectată.

„De ce eu nu pot rezerva?” / „Sunteți cumva grup de 60 de persoane?”

Incredibil este și modul de comunicare al persoanei de la ghișeu:

„Când am întrebat cum e posibil așa ceva, eu de ce nu pot, în acest caz, să îmi rezerv locurile, mi s-a spus sec: „Sunteți cumva grup de 60 de persoane?"

E bătaie de joc. Nu suplimentează vagoanele de dormit, cușetele și acum se pare că se fac rezervări. Pentru unii.

Și eu acum ce fac? Cine îmi compensează timpul pierdut și banii pierduți? (E clar că vom pierde cel puțin o noapte de cazare).’” a încheiat clujeanca mesajul către Știri de Cluj.

Sperăm că autoritățile de protecție a consumatorului se vor sesiza, dar până atunci rămâne întrebarea: Cine are prioritate la biletele de tren în Cluj – pasagerul obișnuit sau „grupurile speciale”?

Comentarii Facebook