Duminica 28 Aprilie

Pățania unei clujence cu cei de la Altex și o ”țeapă” dată de Black Friday: „Cei de la Protecția Consumatorilor ar trebui numiți protecția prestatorului”


O clujeancă s-a luptat cu cei de la Altex timp de trei luni pentru a-și recupera banii plătiți pentru o mașină de spălat ce nu i-a mai fost niciodată livrată.

Mașina de spălat a fost plătită, dar când să o primească Tunde Kristina a aflat că este deteriorată, așa că a returnat-o. De acolo a început o telenovelă, în care banii i-au fost ”sechestați” de Altex, fără ca alt produs similar să poată fi livrat, pentru că nu mai era pe stoc. 

Clujeanca a apelat și la Protecția Consumatorilor, dar degeaba, pentru că nu s-a făcut nimic.

As dori sa relatez în următoarele rânduri o întâmplare pe care am trait-o pe pielea mea cu firma Altex Cluj care de black Friday avea în promoție o mașină de spălat Gorenje pe care eu că și client am cumparat-o pe data de 10 noiembrie 2023 cu banii jos doar că nici mașina nu am primit-o iar banii au stat la dânșii până în 7 februarie 2024. De ce? Pai pt că la momentul cumpărării am plătit și transportul masinii la domiciliu, doar că după vreo 12 zile am fost sunata că mașina este aproape de adresa mea sa fie livrată. Eu fiind la servici îi rog pe cel ce m-a sunat sa revină mai târziu când voi fii acasă, moment în care mi se zice că noi venim, dar dorim să știm dacă preluați mașină căci în timpul transportului a fost deteriorată!

Auzind asta cer detalii și sunt aproape lămurită să îl fac retur căci în câteva zile voi primii alta și așa se face 27 noiembrie când primesc un alt apel în care mi se zice că am un sold la Altex eu spunând că eu nu doresc banii, ci doresc în continuare mașină, iar interlocutorul meu îmi spune că transmite mai departe și voi fi contactată! Doar că nu s-au întâmplat așa ceva și în momentul când am mers la magazin mi s-a comunicat sec că mașina s-a deteriorat nu mai au altă mașină pe stoc și că îmi vor returna banii după o lună de așteptare. Doar că nici treabă asta nu s-a întâmplat și în data de 12 decembrie fac sesizare la ANPC, crezând că vine în ajutorul consumatorilor, dar altă dezamăgire după ce am povestit ce mi s-a întâmplat mi s-a spus sa revin a doua zi cu sesizarea scrisă și să sun cam peste o săptămână sa vad la ce inspector a ajuns dosarul meu și să mai povestesc și lui detalii și amănunte. Trece săptămână sun la numărul indicat și mi se transmite că soluționarea dosarului se va face după 30 zile și voi primi un răspuns. Doar că din nou aștept și văzând că nu primesc nimic sun, dar mi se spune să închid că voi fi contactată de inspector și bineînțeles iar am fost uitată.

Insist să aflu rezultatul, iar după ce sunt certată că citez: ”Ce credeți că primiti răspuns din cinci in cinci minute”. Le spun că tocmai asta e problema că nu am primit răspuns mi se zice că verifică dosarul și voi fi sunata de inspectorul responsabil care ulterior îmi spune că ei au trimis o notificare din data de 4 ianuarie către Altex, dar încă nu au primit răspuns motiv pentru care au amânat soluționarea cazului încă 15 zile când voi primii răspunsul. Doar că nici de această dată nu am primit nici un răspuns, iar în momentul în care am sunat mi s-a comunicat că dacă am făcut retur la mașina deteriorată și ei nu mai au pe stoc altă, iar legea este de partea lor!

Altex este o firma care poate să își bată joc de clienți, iar cei de la Protectia Consumatorilor mai degrabă ar trebui numiți protectia prestatorului poate așa vor ști că dacă există lege care da dreptate prestatorului nu mai este necesară aproape 3 luni ca clientul să își recupereze banii! Iar ca idee noi avem doar obligații și nici un drept oriunde ne întoarcem capul motiv pentru care chiar mă gândesc să părăsesc țara!”, a relatat Tunde Kristina Moldovan.

Comentarii Facebook