Iulius Mall demarează campania de conștientizare ”SALVATI PLANETA”


Grupul de companii Iulius lansează în Săptămâna Mondială a Clădirilor Verzi, 16 – 20 septembrie 2013, campania „Salvaţi Planeta!”. În premieră la nivel naţional, o reţea de cinci mall-uri, din cele mai mari oraşe ale ţării, desfăşoară o campanie cu scopul conştientizării importanţei procesului de reciclare şi a utilizării eficiente a resurselor regenerabile.

Toate cele patru mall-uri dezvoltate sub brandul Iulius, din Timişoara, Cluj - Napoca, Suceava şi Iaşi, Palas Mall, precum şi cele cinci clădiri de birouri din portofoliu promovează mesajul: „Planeta are resurse limitate. Reciclează-le! Salvează-le! Economiseşte-le!”.

Clienţii centrelor comerciale, dar şi angajaţii companiilor prezente în clădirile de birouri sunt întâmpinaţi cu mesaje privind importanţa economisirii energiei, apei şi hârtiei şi a reciclării bateriilor şi plasticului. Materialele informative create special pentru campania „Salvaţi Planeta!” pot fi vizualizate pe ecranele din centrele comerciale, pe paginile de socializare Facebook şi pe website-urile mall-urilor.

Pe lângă impactul social, mesajele promovate includ informaţii care stârnesc curiozitatea. Spre exemplu, reciclarea unei baterii pe lună salvează 19 km de teren arabil, primirea facturilor pe email salvează 250 de copaci pe lună, iar stingerea luminilor din birouri pe timpul nopţii produce o economie de energie suficientă pentru a încălzi o locuinţă timp de cinci luni. De asemenea, cu apa economisită într-o zi prin oprirea apei în timpul periajului pe dinţi s-ar putea umple 250 de bazine olimpice, iar din zece peturi reciclate s-ar putea confecţiona un tricou.

Iniţiativa campaniei este de a atrage atenţia asupra epuizării resurselor mediului înconjurător şi asupra rolului pe care îl avem în protejarea Planetei.

Comentarii Facebook